تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802505954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب خارجی سخنان مشاور ارشد مقام معظم رهبری/ سخنان ولایتی بیانگر تایید رده بالای سیاست‌های حسن روحانی است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بازتاب خارجی سخنان مشاور ارشد مقام معظم رهبری/ سخنان ولایتی بیانگر تایید رده بالای سیاست‌های حسن روحانی است

بازتاب خارجی سخنان مشاور ارشد مقام معظم رهبری/ سخنان ولایتی بیانگر تایید رده بالای سیاست‌های حسن روحانی است
سخنان روز گذشته مشاور ارشد مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مذاکرات دو جانبه با دیگر اعضای گروه کشورهای 1+5 با بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی همراه بود.
به گزارش نامه نیوز، علی اکبر ولایتی، روز گذشته در سخنانی در تلویزیون گفت: ما اگر با تک تک این شش کشور به اقتضاء تعامل نداشته باشیم و با آنها مذاکرده دو به دو نداشته باشیم، از روش درستی استفاده نکرده ایم.

ولایتی با بیان اینکه ما باید با کشورهای مختلف به صورت جداگانه صحبت کنیم، گفت: هر کدام از این کشورها خصوصیت و منافع خاص خودشان را دارند. ما اگر کاری کنیم که این شش کشور بر سر مخالفت ما با به اشتراک نظر برسند، اشتباه کرده ایم. چون این شش کشور در بسیاری از مسائل بین المللی با هم اختلاف دارند. ما چه کار کردیم که شش کشور مختلف الجهت که در معدود مسائلی با هم توافق دارند، در مخالفت با ایران به اشتراک رسیده اند؟

رسانه‌های خارجی با بازتاب سخنانی علی اکبر ولایتی، آن را بیانگر تاییدات مقام های ارشد ایران از سیاست های حسن روحانی عنوان کردند.


رسانه تیتر مطلب فاکس نیوز مقام ارشد ایرانی خواستار مذاکرات مستقیم با آمریکا شد مشاور ارشد رهبر ایران روز جمعه خواستار مذاکرات مستقیم ایران با آمریکا بر سر برنامه هسته ای ایران شد. سخنان علی اکبر ولایتی بیانگر تایید سطوح بالای سیاست های حسن روحانی که به شدت مورد انتقادتندروها در داخل کشور قرار گرفته، است. ولایتی تاکید کرد که ایران باید به طور جداگانه با کشورهای عضو گروه 1+5 وارد گفت وگو شود.
الجزیره مقام ایرانی خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا شد مشاور ارشد رهبر ایران خواستار مذاکرات جدید با آمریکا با هدف کاهش تحریم ها علیه تهران شد در میانه مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 شد. علی اکبر ولایتی روز جمعه در این باره گفت گفت که تهران باید به طور جداگانه با هریک از کشورهای گروه 1+5 از جمله آمریکا وارد گفت وگوهای دوجانبه شود. ولایتی افزود: اگر وارد مذاکرات دو جانبه با گروه کشورهای 1+5 نشویم در مسیر درستی قرار نگرفته ایم.
روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز مشاور رهبر ایران خواستار مذاکرات مستقیم هسته ای با آمریکا شد مشاور ارشد رهبر ایران در امور سیاست خارجی خواستار مذاکرات مستقیم با آمریکا بر سر موضوعات هسته ای شد، یک نشانه ی ممکن از سوی رهبر ایران است که متمایل به پایان دادن روابط خصمانه با واشنگتن پس از 34 سال است.
روزنامه تایمز اسرائیل ایران خواستار مذاکرات مستقیم دوجانبه با آمریکا شد مشاور ارشد رهبر ایران مدعی آن شد که منافع کشورش در این است که مذاکرات جداگانه ای با قدرت های غربی برقرار کند، روابطی که بر سر موضوعات مختلفی در تقابل با یکدیگر است. سخنان علی اکبر ولایتی بیانگر تایید مقام ارشد ایران از سیاست های هسته ای حسن روحانی است.
المانیتور مشاور رهبر ایران مذاکرات مستقیم را تایید کرد ولایتی در سخنانی تاکید کرد که در صورت آنکه مذاکرات تک تک با کشورهای 1+5 نداشته باشیم ما در مسیر درستی قرار نگرفته ایم.ما باید با کشورهای غربی به طور جداگانه وارد گفت وگو شویم.

 




1392/10/7





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن