تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجوز مركز رشد فرآورده هاي گياهان دارويي اردبيل صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مجوز مركز رشد فرآورده هاي گياهان دارويي اردبيل صادر شد
اردبيل – خبرگزاري مهر: سرپرست جهاددانشگاهي واحد استان اردبيل از صدور مجوز مركز رشد واحدهاي فناور فرآورده هاي گياهان دارويي خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامز نصيري صالح بعد از ظهر شنبه در حاشيه نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي دستگاه ها، دانشگاه ها و موسسات پژوهشي استان اردبيل افزود: تلاش خواهيم كرد در قالب اين مركز بستر مناسب پژوهش هاي كاربردي را فراهم آوريم.

وي تحقق اين مهم را در گرو تعامل و ارتباط محققان و شركت ها با جهاددانشگاهي استان دانست و اضافه كرد: اين مركز به امكانات ويژه اي مجهز است و پژوهشگران در آن به بررسي طرح هاي مختلف مي پردازند تا نتايج حاصله را در رفع مشكلات جامعه و بيماران به كار بندند.

سرپرست جهاددانشگاهي واحد استان با اشاره به فعاليت‌هاي پژوهشي اين واحد استاني تصريح كرد: اين واحد در حوزه هاي فني و مهندسي، علوم انساني و درمان ناباروري فعاليت هاي پژوهشي و تحقيقي انجام مي دهد.

وي با اشاره به فعاليت هاي انجام گرفته در حوزه فني و مهندسي يادآور شد: تهيه طرح هادي روستاهاي جدا، صيادآباد، چنار، عباس عليلو، درگاهلو، وان سفلي، افسوران، اصلاح هندسي تقاطعات شهر اردبيل، مطالعات مكان يابي پايانه هاي شهر اردبيل و مطالعه بافت فرسوده شهر كلور از جمله اين طرح هاي پژوهشي است.

نصيري صالح عنوان كرد كرد: فعاليت پژوهشي مهندسي بافت استخوان و فعاليت پژوهشي گياهان دارويي با تاكيد بر فندق هاي استان به عنوان دو زمينه مهم پژوهشي اين واحد بوده است كه در سال هاي 89 و 90 مجوز هاي لازم براي آن كسب شده است.

وي با اشاره به فعاليت مركز درمان ناباروري، مركز مشاوره و آزمايشگاه ژنتيك و دفتر نمايندگي بانك خون بند ناف نوزاد در اردبيل متذكر شد: آزمايشگاه هاي تشخيص طبي، ژنتيك و سيتوژنتيك و جنين شناسي در مركز درمان ناباروري جهاددانشگاهي اردبيل راه اندازي شده تا بتوانند در انجام تحقيقات لازم نقش موثري ايفا كنند.

نصيري صالح با اشاره به حضور اين مركز در نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي دستگاه ها، دانشگاه ها و موسسات پژوهشي استان اردبيل تاكيد كرد: نمايشگاه تلاش خواهد كرد متناسب با شعار هفته هفته پژوهش كه "پژوهش و فناوري كليد توسعه پايدار نامگذاري شده" اطلاعات مناسبي را به بازديدكنندگان ارائه كند.

كد خبر: 2195393

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۶:۴۶

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن