تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803630626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور مجوز بيمه مركزي براي بيمه جامع روستاييان/ ايجاد ده هزار صندوق خرد محلي در روستاها براي پرداخت وام


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صدور مجوز بيمه مركزي براي بيمه جامع روستاييان/ ايجاد ده هزار صندوق خرد محلي در روستاها براي پرداخت وام
رئيس مركز توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري گفت: مجوز بيمه مركزي براي بيمه جامع روستايي را دريافت كرديم تا روستاييان در روستاها بيمه حوادث شوند.

به گزارش خبرنگار مهر دولت خبرگزاري مهر، همايش كشوري بحث و تبادل نظر پيرامون موضوعات مختلف حوزه روستاها با حضور رئيس مركز توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري و مديران دفاتر روستايي استانداري ها صبح امروز در نهاد رياست جمهوري برگزار شد.

پورهاشمي رئيس مركز توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري با اشاره به ضرورت توجه به روستائيان و رسيدگي به مشكلات آنها گفت: با هدف رفع موانع و مشكلات موجود در روستاها، مركز توسعه روستايي و مناطق محروم دولت اقدام به اجراي برخي پروژه ها كرده است كه سه مورد از اين پروژه ها امروز و در جريان اين همايش با حضور اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور آغاز به كار كرد.

وي ايجاد صندوق خرد محلي با هدف مشكلات مالي روستائيان از طريق وام را يكي از اين پروژه ها دانست و ادامه داد: با بررسي هايي كه در داخل كشور و ساير كشورها انجام گرفت و نيز با مطالعات كارشناسي و نيز مذاكره با دستگاههاي مختلف از جمله معاونت نظارت راهبردي رياست جمهوري و بانك مركزي اين صندوق به عنوان قطب اقتصادي براي روستاييان ايجاد مي شود.

پورهاشمي گفت: در جريان بررسي هاي انجام شده از بين پست بانك صندوق مهر امام رضا عليه السلام و كميته امداد، مقرر شد كه در مرحله نخست از پست بانك براي اجراي اين پروژه استفاه شود تا اين اقدام به عنوان يكي از اقدامات دولت تدبير و اميد در 100 روز اول كار دولت محسوب شود.

رئيس مركز توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري افزود: درجريان اين طرح در ده هزار روستا با كمك پست بانك ظرف يك سال صندوق خرد محلي ايجاد خواهد شد تا براي رفع مشكلات اقتصادي روستاييان اقدام به پرداخت وام به آنها كند.

وي به برشمري ويژگيهاي اين صندوق پرداخت و ادامه داد: مديريت اين صندوق با مسئولان و معتمدان روستايي است، جلب مشاركت عمومي روستاييان و حمايت ادارات كل دفاتر روستايي و دستگاههاي مختلف از جمله ويژگيهاي صندوق خرد محله در روستاها به شمار مي رود.

پورهاشمي با اشاره به محل تامين منابع اين صندوق گفت: آورده روستاييان به عنوان منبع اين صندوق پيش بيني شده تا هر قدر مردم در اين صندوق پول به عنوان وديعه قرار دهند پست بانك دو برابر آن را وام مي دهد كه البته افزايش اين رقم مد نظر ما قرار دارد اما در بودجه امسال اين مساله در نظر گرفته نشده ولي تلاش مي كنيم اين افزاش رقم محقق شود.

رئيس مركز توسعه روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري افزود: سقف وام و اقساط بازپرداخت و نيز ضامن براي پرداخت وام به روستاييان به عهده 5 عضو معتمد روستا در اين صندوق است.

وي بيمه حوادث در روستاها و براي روستاييان را دومين اقدام اين مركز دانست و گفت: با مكاتبات صورت گرفته مجوز بيمه مركزي براي بيمه جامع روستاييان دريافت شده كه در آينده پيشنهادات ديگري در زمينه ارتقا و بهبود آن نيز مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

پورهاشمي گفت: بيمه روستاييان در سه سطح 25 هزار تومان، 50 هزار تومان و 75 هزار تومان تعريف شده است.

رئيس مركز توسعه روستايي ومناطق محروم رياست جمهوري حمل و نقل روستايي را سومين پروژه اين مركز دانست و گفت: با همكاري وزارت راه و راهداري 2 هزار مسير براي 2 هزار روستا در نظر گرفته شده تا حمل و نقل بار و مسافر در آنها با نظارت بر وسايل نقليه و سازماندهي درست انجام شود.

پورهاشمي خاطر نشان كرد: براي تحقق پروژه حمل و نقل در روستاها 6 هزار دستگاه خودرو خريداري شده و در 200 روستا به كار گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، همايش بحث و تبادل نظر پيرامون موضوعات حوزه روستاها امروز و فرداد در نهاد رياست جمهوري برگزار خواهد شد و قرار است مديران دفاتر روستايي استانداري ها ظهر امروز با معاون اول رئيس جمهور ديدار كرده و به بيان ديدگاهها و نقطه نظرات خود براي رفع مشكلات و موانع مختلف در اين حوزه اقدام كنند.

كد خبر: 2197293

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۱:۱۳

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن