تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803647664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد زير‌ساخت‌هاي تدفين اضطراري در بهشت‌ زهرا(س)


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ايجاد زير‌ساخت‌هاي تدفين اضطراري در بهشت‌ زهرا(س)
برنامه‌هاي سازمان بهشت‌زهرا (س) بعنوان متولي كميته انتقال و تدفين در ستاد مديريت بحران شهر تهران ويژه تدفين اضطراري جان‌باختگان سوانح طبيعي محتمل در بازديد ميداني رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران و هيات همراه از امكانات و تجهيزات اين آرامگاه تشريح شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، عزيزاله رجب‌زاده جانشين شهردار در ستاد مديريت بحران شهر تهران در جريان اين بازديد با اشاره به ضرورت برنامه‌ريزي جامع براي آمادگي و مقابله با تمامي پيامدهاي ناشي از وقوع سوانح طبيعي به ويژه زلزله به عنوان عمده مخاطره طبيعي تهران در قالب كميته‌هاي تخصصي از جمله كميته تخصصي انتقال و تدفين اجساد اين ستاد گفت: تجربه سوانح طبيعي در جهان و كشور نشان داده است كه برنامه‌ريزي و ايجاد ساختار مديريت حادثه براي تمامي سازمان‌هاي خدماتي با هدف ارتقاي توان آمادگي و مقابله در شرايط بحران ضروري است و از آنجا كه حادثه‌اي همچون زلزله به هر حال تلفات خواهد داشت، سازمان بهشت زهرا(س) بايد تمهيداتي را در قالب درخواست‌هاي ارائه شده و سناريوهاي مطرح پيش‌بيني و هماهنگي هاي لازم را با توجه به مسئوليت‌هاي ذاتي در مرحله قبل از بحران بعمل آورد.

وي افزود: امكانات و فضاي مناسب بهشت زهرا (س) همچنين مي‌تواند در شرايط اضطراري جهت اسكان اضطراري مورد استفاده قرار گيرد.

همچنين اكبر توكلي مدير عامل سازمان بهشت زهرا(س) در خصوص برنامه ‌هاي تدفين اضطراري گفت: طرح پايلوت ايجاد زير‌ساخت‌هاي تدفين اضطراري با آماده‌سازي بيش از 3000 آرامگاه در فضاهاي حاشيه‌اي و غير ضرور با شيوه آماده‌سازي زمين و نصب قطعات بتني پيش ساخته و اجراي فضاي سبز سبك بر روي اين محوطه در دست اجراست كه با توجه به شناسايي ظرفيت‌هاي خالي، حاشيه‌اي و چند منظوره موجود در صورت تامين اعتبار مي‌تواند تا آماده سازي يكصدهزار آرامگاه ويژه شرايط اضطراري افزايش يابد.

وي افزود: به اين ترتيب فضاهاي پيش‌بيني شده در شرايط عادي محوطه سبز يا محوطه خالي است و در شرايط اضطراري به سادگي كاربرد آن با زير‌ساخت‌هاي پيش‌بيني شده از قبل قابل بهره‌برداري جهت تدفين خواهد بود.

وي افزود: با توجه به بهره‌برداري از مجموعه ساختمان‌هاي جديد خدمات اين سازمان كه از امكانات مناسب جهت ارائه خدمات به شهروندان در شرايط عادي و نيز ظرفيت هاي پشتيبان ويژه شرايط بحراني برخوردار است، اين سازمان توانسته ظرفيت آمادگي و مقابله خود را بر اساس درخواست‌هاي سازمان مديريت بحران تهران ارتقا بخشد. همچنين با توجه به وجود زيرساخت‌هايي همچون سرويس‌هاي بهداشتي، شبكه تامين آب و برق اضطراري، محوطه مناسب و شبكه دسترسي، بخش‌هايي از فضاي بهشت‌زهرا(س) و نيز فضاهاي موجود و پيراموني مرقد مطهر امام خميني(ره)مي‌تواند در شرايط بحران جهت اسكان اضطراري جمعيت زيادي از شهروندان مورد استفاده قرار گيرد.

همچنين هيات اين سازمان در ادامه از طرح‌هاي توسعه مرقد مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي و زير‌ساخت‌هايي كه مي‌تواند در شرايط بحران جهت اسكان اضطراري مورد بهره‌برداري قرار گيرد، بازديد كردند.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن