تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819040906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشريح برخي از برنامه‌هاي محمدرضا باهنر به عنوان رييس جديد پيروان خط امام و رهبري


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: تشريح برخي از برنامه‌هاي محمدرضا باهنر به عنوان رييس جديد پيروان خط امام و رهبري
سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري برخي برنامه‌هاي محمدرضا باهنر به عنوان رييس جديد جبهه پيروان خط امام و رهبري را تشريح كرد.

سيدكمال‌الدين سجادي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تقويت احزاب و تشكل‌هاي عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري را از جمله برنامه‌هاي محمدرضا باهنر رييس جديد اين تشكل عنوان كرد.

وي افزود: هم اكنون تمامي احزاب و تشكل‌هاي كه عضو جبهه پيروان خط امام ورهبري هستند به لحاظ امكانات در يك تراز قرار ندارند و بنابراين تقويت مادي و معنوي احزاب و تشكل‌هاي عضو جبهه از برنامه‌هاي است كه در آينده دنبال خواهد شد.

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري همچنين خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه براي قرار داشتن در جبهه پيروان خط امام و رهبري از سوي برخي تشكل‌هاي اصول‌گرا تقاضاهايي وجود دارد اين تقاضاها در كميته اي بررسي مي‌شود و نتيجه بررسي‌ها به شوراي مركزي آورده مي‌شود و اگر اين احزاب شاخصه‌هاي از جمله ملي بودن وسراسري بودن را داشته باشند براي عضويت به جبهه مورد توجه قرار خواهند گرفت.

سجادي خاطر نشان كرد:تقويت معنوي و مادي عضو جبهه همچنين اضافه شدن احزاب متقاضي به جبهه پيروان خط امام و رهبري از برنامه‌هاي است كه آقاي باهنر به عنوان رييس جديد جبهه آن را دنبال خواهند كرد.

حزب مؤتلفه اسلامي، جامعه اسلامي مهندسين، جامعه اسلامي دانشجويان، جامعه اسلامي دانشگاهيان، جامعه اسلامي پزشكان، جامعه اسلامي كارمندان، جامعه اسلامي كارگران، جامعه اسلامي فرهنگيان، جامعه اسلامي ورزشكاران، جامعه اسلامي نمايندگان ادوار مجلس، جامعه زينب، جامعه پيروان زينب، اتحاديه انجمن هاي اسلامي اصناف و بازاريان و كانون اسلامي فارغ التحصيلان شبه قاره هند اعضاي جبهه پيروان خط امام و رهبري هستند و اخيرا با اضافه شدن دو حزب فاطميون و جوانان تعداد تشكل‌هاي اين عضو جبهه به 16 تشكل رسيد.

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن