تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803149109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكرار / محمدرضا باهنر در جمع دانشجويان بناب:طرح غني‌سازي 60 درصدي روي ميز بهارستان/ قدرت خريد در ايران بهتر از برخي كشورهاي اروپايي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تكرار / محمدرضا باهنر در جمع دانشجويان بناب:طرح غني‌سازي 60 درصدي روي ميز بهارستان/ قدرت خريد در ايران بهتر از برخي كشورهاي اروپايي است
نپذيرفتن بودجه غيرعملياتي از سوي دولت، وجود 200 هزار صندلي خالي در مدارس غيرانتفاعي، طرح افزايش غني‌سازي تا 60 درصد، گراني ناشي از بي‌تدبيري و خردورزي از مهم‌ترين مسائلي بود كه محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس در جمع دانشجويان بناب مطرح كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بناب، محمدرضا باهنر در نشست اساتيد و دانشگاهيان بناب در دانشگاه اين شهرستان با بيان اينكه در چهار سال آينده و شايد هشت سال آينده شاهد رشد شاخصه‌ها در كشور باشيم؛ ولي شرايط سنگيني نيز پيش رو هست كه بايد با صبر و حوصله و البته با دقت اين گره باز شود.

وي با بيان اينكه حدود 28 سال سابقه حضور در دولت‌هاي بعد از انقلاب در مجلس را دارد، گفت: در طول سي سال دولت‌ها كاملاً متفاوت بوده‌اند.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: امروز اگر بخواهيم مسائل كشور را رديف كنيم، شايد صدها مسئله داريم، ولي در دنيا امروز حكومت‌ها منهاي ايدئولوژي و اعتقاد و حتي ديكتاتورها براي دنياي آدم‌ها در چند شاخص حساس هستند كه شاخص امنيت و سلامت غير از شاخص‌هايي هستند كه دولت‌ها به آن حساس هسند، رشد اقتصادي، نرخ بيكاري، سطح عمومي قيمت‌ها و شاخص توسعه انساني است و شاخص ركود و تورم كه امروز بعد از انقلاب در كشور بي‌نظير بوده است!

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين با بيان اينكه در سايه تلاش‌هاي نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي ما معضل و مشكل اساسي در مقوله امنيت نداريم، خاطرنشان كرد: تاسوعا و عاشوراي همين امسال دشمنان نقشه‌هاي زيادي براي اجرا داشتند كه بچه‌هاي اطلاعاتي آن چنان بر مسائل امنيتي اشرافيت دارند كه در همان مبداء حركت چتر اطلاعاتي ما بر آنها سايه انداخته است و اين جزو اقرارهاي بسياري از كشورهاي منطقه است.

باهنر تصريح كرد: امنيتي كه توسط نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي در كشور بوجود آمده، كاملاً بي‌نظير است، ولي هيچ‌كس شاكر اين نعمت نيست.

با وجود گراني در كشور قدرت خريد ايراني‌ها در رده سي‌ام دنيا قرار دارد

نايب رئيس دوم مجلس شوراي اسلامي گفت: با وجود گراني موجود در كشور قدرت خريد سرانه ما در دنيا در رده سي‌ام بين تمام كشورهاي دنياست و از برخي كشورهاي اروپايي نيز بهتر است.

وي سپس با اشاره به موضوع مذاكرات گروه 1+5 گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبري بايد از تيم مذاكره كننده حمايت كنيم و در عين حال مراقب آنها باشيم.

باهنر اظهارات اخير اوباما و جان كري را درخصوص عدول از توافقنامه نشست ژنو را ناشي از فشارهاي وارده از سوي صهيونيست‌ها و پاسخ به سناي آمريكا دانست و گفت: تحليل من اين است كه آمريكا در نهايت به تعهدات خود عمل خواهد كرد.

مجلس به دنبال آماده كردن طرحي مبني بر افزايش غني‌سازي به 60 درصد است

دبيركل جامعه اسلامي مهندسين همچنين با اشاره به اقتدار جمهوري اسلامي در دنيا اظهار كرد: ما طرحي در مجلس درحال آماده كردن داريم كه غني‌سازي را به 60 درصد برسانيم.

وي تورم و بيكاري را از مشكلات اساسي حاكم بر كشور نام برد و گفت: اگر بگوييم امروز در تمام خانواده‌ها يكي دو نفر افراد بيكار وجود دارد، اغراق نكرده‌ايم.

بخشي از گراني‌ها ناشي از عدم خردورزي و بي‌تدبيري است

باهنر تصريح كرد: اين كمال بي‌انصافي است كه بيش از 30 درصد گراني‌ها را به گردن تحريم‌ها بيندازيم؛ بلكه قسمتي از اين گراني‌ها ناشي از عدم خردورزي و شجاعت و بي‌تدبيري است.

200 هزار صندلي خالي در مدارس غيرانتفاعي كشور

رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري با اعلام اينكه كشور را گران اداره مي‌كنيم؛ گفت: دولت امروز بطور متوسط بابت سرانه هر يك از دانش‌آموزان 1.5 ميليون تومان براي آموزش و پرورش پرداخت مي‌كند، در حالي كه هم اكنون 200 هزار صندلي خالي در مدارس غيرانتفاعي داريم كه براي پركردن هر صندلي توسط بخش خصوصي 600 هزارتومان درخواست مي‌كند.

دولت شجاعت خود را تقويت كند

باهنر اضافه كرد: سال آينده براي بودجه سال 94 بودجه غيرعملياتي را از دولت نمي‌پذيريم بنابراين دولت بايد ذره‌اي شجاعت خود را تقويت كند.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در بخش پاياني سخنان خود درخصوص مسكن مهر در كشور نيز اظهار كرد: با وجود اينكه با اجراي اين طرح افرادي كه تا آخر عمر نمي‌توانستند براي خود سرپناهي درست كنند، صاحب سرپناه شدند. ولي در كنار آن فقط از رهگذر مسكن مهر 17 ميليون خانوار هركدام 10 واحد درصد تورم را به جامعه تحميل كردند.

در ادامه اين نشست نماينده مردم بناب درمجلس شوراي اسلامي ضمن گراميداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: درعمل از طرف هردو نهاد عزم جدي براي عملي شدن اين وحدت نمي‌بينيم.

حجت‌الاسلام محمد باقري بنابي افزود: با برگزاري يكي دو جلسه نمادين در سال وحدت اين دو قشر تحقق نخواهد يافت.

وي ادامه داد: مسئولان حوزه و دانشگاه بايد فكر اساسي و اقدام عملي را در تحقق اين وحدت انجام دهند.

همچنين در اين نشست چند تن از روحانيون و اساتيد دانشگاه راهكارهاي خود را براي تحقق و عملي شدن وحدت حوزه و دانشگاه بيان كردند.

انتهاي پيام/60001/ع

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن