تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803840877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حكم تخليه تهران روي ميز بهارستان و تكذيب يك ديدار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: حكم تخليه تهران روي ميز بهارستان و تكذيب يك ديدار
گروه سياسي: تكذيب خبر ديدار رئيس‌جمهور با محمدرضا شجريان، حكم تخليه تهران روي ميز بهارستان، اسباب‌كشي سياست از پايتخت، افزايش تعداد استيضاح‌كنندگان وزير صنعت به ۶۳ نفر از جمله اخبار مهم امروز بود.


به گزارش خبرگزاري بين‌المللي (ايكنا)، مهم‌ترين اخباري كه امروز، سه‌‌شنبه سوم دي، بر روي خروجي خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي خبري ارسال شده بود، به شرح ذيل است:

نماينده آشوريان قطعنامه حقوق بشري عليه ايران را محكوم كرد

«يوناتن بت كليا» نماينده آشوريان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ادعاهاي بي اساس مدعيان دمكراسي و حقوق بشر در جهان، گفت: جامعه آشوري يك پارچه و يكصدا حركت‌هاي مدعيان دموكراسي و بيانيه اخير حقوق بشر عليه ايران را محكوم مي‌كند.

بازرسان آژانس به زودي از معدن گچين بازديد مي كنند/ ابراز اميدواري نسبت به مثبت بودن گزارش آژانس

علي‌اكبر صالحي، رئيس سازمان انرژي اتمي اعلام كرد كه بازديد بازرسان آژانس بين‌المللي انرژي اتمي از معدن توليد اورانيوم گچين در بندرعباس به زودي انجام مي‌شود.

وي گفت: اميدواريم از اين پس هر گزارشي درباره ايران منتشر مي‌شود، مثبت باشد و با همين رويكرد جلو برويم و اعتماد متقابل ايجاد شود و همكاري ايران و آژانس مكمل گفت‌وگوهاي سياسي با ۱+۵ باشد.

ديدار غيررسمي روحاني با شجريان

حسن روحاني رئيس‌جمهور به همراه همسرش در يك ديدار غيررسمي و بدون اطلاع قبلي به منزل محمدرضا شجريان استاد آواز موسيقي كشور رفته و با وي ديدار كرده است.

روحاني هيچ ديداري با شجريان نداشته است

يكي از نزديكان محمدرضا شجريان، خبر ديدار رئيس‌جمهور با وي را تكذيب كرد.

وي پايان متذكر شد كه شجريان حدود دو ماه است كه در ايران نيست.

منابع نزديك به دولت نيز، خبر اين ديدار را تكذيب كردند.

اشتون و ظريف تلفني گفت‌وگو كردند/ ازسرگيري مذاكرات كارشناسي پس از تعطيلات ميلاد حضرت مسيح(ع)

در تماس تلفني بعدازظهر امروز كاترين اشتون با محمدجواد ظريف آخرين وضعيت و نتايج مذاكرات كارشناسي جمهوري اسلامي ايران و1+5 در ژنو مورد بررسي و تبادل نظر قرار گرفت.

در اين گفت‌وگوي تلفني قرار شد طرفين به رايزني‌هاي خود ادامه داده و بعد از تعطيلات ميلاد حضرت مسيح(ع) مذاكرات كارشناسي جمهوري اسلامي ايران و گروه 1+5 از سر گرفته شود.

حكم تخليه تهران روي ميز بهارستان/ اسباب‌كشي سياست از پايتخت

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با 110 رأي موافق، 67 رأي مخالف و 10 رأي ممتنع، كليات طرح ساماندهي و انتقال پايتخت سياسي و اداري را به تصويب رساندند كه بر اساس آن و در صورت تصويب نهايي جزئيات آن در صحن علني، به‌منظور بررسي و جمع‌بندي مطالعات انجام شده درباره تمركززدايي و ساماندهي شهر تهران و انتقال پايتخت سياسي و اداري كشور، شوراي ساماندهي پايتخت با عضويت رئيس جمهور يا معاون اول رئيس جمهور، وزير كشور، دو نفر از اعضاي كميسيون‌هاي شوراها و برنامه و بودجه مجلس، وزير راه، وزير نيرو، وزير جهاد كشاورزي، وزير اقتصاد، وزير نفت، معاونت برنامه‌ريزي رئيس‌جمهور، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، شهردار تهران، نماينده ستاد كل نيروهاي مسلح و رئيس سازمان پدافند غيرعامل تشكيل مي‌شود.

سؤال نمايندگان از فرجي‌دانا در جلسه علني يك‌شنبه آينده مجلس

عبدالوحيد فياضي، سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس از حضور وزير علوم در صحن علني روز يك‌شنبه هفته آينده مجلس خبر داد و گفت: قرار است فرجي‌دانا در روز يك‌شنبه به سؤالات نمايندگان پيرامون عزل و نصب‌هاي اين وزارت‌خانه در دوره جديد پاسخ دهد.

افزايش تعداد استيضاح‌كنندگان وزير صنعت به ۶۳ نفر

سيدمحمد بياتيان، نماينده مردم بيجار و عضو هيئت‌رئيسه كميسيون صنايع و ومعادن مجلس گفت: امروز وزير صنعت براي پاسخ به سؤال جمعي از نمايندگان به كميسيون كشاورزي آمد و امضايي كه براي استيضاح وزير جمع كردند، حدود 20 امضا مي‌شود كه در مجموع با امضاهايي كه ما جمع‌آوري كرده‌ايم حدود 63 امضا مي‌شود، لذا شك نكنيد كه اگر استيضاح وزير صنعت اعلام وصول شود و وي به صحن علني بيايد، حرفي براي گفتن نخواهد داشت و بايد به فكر وزير ديگري براي وزارت صنعت باشند.

سفر جك استراو و هيئت پارلماني انگليس به تهران در ماه جاري/ اجازه حاشيه‌سازي نمي‌دهيم

عباسعلي منصوري، رئيس گروه دوستي پارلمان ايران و انگليس و عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس شوراي اسلامي در مورد سفر جك استراو و هيئت پارلماني انگليس به ايران، گفت: هيئت پارلماني انگليس درخواست كردند تا به تهران سفري داشته باشند و ما نيز با آن موافقت كرديم و قرار است در ماه جاري گروه پارلماني انگليس با حضور جك‌استراو و «بن‌‌والس» كه رؤساي گروه دوستي پارلماني انگليس با ايران هستند به تهران سفر كنند.

وي در خصوص احتمال وقوع حاشيه‌هايي مانند سفر هيئت پارلماني اروپا به تهران، گفت: حاشيه‌سازي به نفع هيچ يك از طرفين نيست و اگر وارد حاشيه‌ها نشويم اين قبيل سفرها سود زيادي براي كشور ما دارد و بنده نيز شخصاً با حاشيه‌سازي به‌شدت مخالفم و اجازه حاشيه‌سازي نخواهيم داد.

برگزاري دست‌كم پنج ديدار محرمانه بين مقامات ايران و آمريكا

مقامات دولت آمريكا تأييد كرده‌اند مقامات اين كشور دست‌كم پنج نشست محرمانه طي سال جاري ميلادي با همتايان ايراني خود داشته‌اند تا زمينه را براي دستيابي به توافق هسته‌اي كه اخيراً در ژنو بين ايران و شش قدرت جهاني منعقد شد فراهم كنند.

لزوم رعايت شأن و اقتدار جمهوري اسلامي در ادامه مذاكرات ژنو

16 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به وزير امور خارجه در مورد پاسخگويي به ملت بزرگ ايران در رعايت شأن و اقتدار جمهوري اسلامي ايران در ادامه مذاكرات ژنو با توجه به مواضع تند و تهديدآميز رئيس‌جمهور آمريكا تذكر دادند.

شوراي نگهبان قاطعانه مقابل ورود ثروت و قدرت در انتخابات مي‌ايستد

آيت الله جنتي، دبير شوراي نگهبان با ابراز تأسف از ورود «ثروت» و «قدرت» در امر انتخابات گفت: عده‌اي در كشور، متأسفانه فقط به دنبال پست و مقام هستند، اما شوراي نگهبان بايد قاطعانه جلوي آنها بايستد.

تأكيد بر نقش اساسي ايران در حل بحران سوريه

«اما بونينو»، وزير خارجه ايتاليا ايتاليا با تأكيد بر ايفاي نقش اساسي ايران به منظور حل بحران سوريه، نسبت به گشايش در روابط ايران و اتحاديه اروپا ابراز اميدواري كرد.

لاريجاني طرح «انتقال پايتخت» را غيرقابل تصويب خواند؛ دولت غيرقابل اجرا

علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: انتقال پايتخت بار مالي دارد و اين بار مالي هم بسيار سنگين است.

وي با اشاره به اينكه در اين طرح عنوان شده كه دولت انتظلارات مورد نياز در لايحه بودجه كل كشور پيش‌بيني و منظور كند، ادامه داد: در اين طرح، منابع تأمين هزينه انتقال پايتخت ديده نشده از اين رو اين مسئله براي شوراي نگهبان قابل قبول نيست.

مجيد انصاري، معاون پارلماني رئيس‌جمهور نيز در پايان بيان نظرات موافق و مخالف نمايندگان با بيان اينكه دولت با اين طرح مخالف است، گفت: غيرممكن است در افق حتي 20 ساله با منابع مالي كه در كشور داريم بتوانيم حداقل‌هاي مورد نياز را تأمين كنيم.

وي گفت: اين سؤال مطرح است كه آيا امكان انتقال همه قوا، دستگاه‌ها، نهادهاي امنيتي، صدا و سيما و نيروهاي مسلح كه مدنظر نمايندگان است، امري شدني است؟ فرودگاه، راه‌آهن، بازار و مركز اقتصادي بسياري در تهران ايجاد شده كه امكان انتقال آن سخت است.

انصاري خاطرنشان كرد: انتقال پايتخت، موضوع مهم و از جنس سياست‌هاي كلي نظام است كه بدون نظر مقام معظم رهبري تصميم‌گيري درباره آن امكان‌پذير نيست.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن