تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819221686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوگيري از تخريب بافت شهري لواسان و ساخت تصفيه‌خانه در دستوركار فرمانداري شميرانات باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: جلوگيري از تخريب بافت شهري لواسان و ساخت تصفيه‌خانه در دستوركار فرمانداري شميرانات باشد
استاندار تهران با سفر به لولسان ضمن ديدار با حجه الاسلام ناطق نوري از حوزه علميه امام حسن مجتبي(ع) و خانواد شهدا لواسان بازديد كرد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سيد حسين هاشمي با سفر به منطقه لواسات در شمال غربي شهر تهران با حجه‌الاسلام ناطق نوري ديدار و به ارايه توضيحاتي درباره عملكرد و برنامه‌هاي استانداري تهران پرداخت.

هاشمي در اين ديدار ضمن مهم برشمردن نقش فرمانداران در اداره امور و با توجه به اينكه آقاي ناطق خود نيز سابقه وزارت كشور را در كارنامه دارند گفت: در انتخاب فرمانداران و معاونين با اينكه در اوقاتي تحت فشار هم بوديم اما جانب اعتدال را رعايت و افراد آشنا به حوزه كاري و متخصص را انتخاب كرديم و در انتخاب فرمانداران نيز فقط از افراد با تجربه و خوشنام بهره برديم.

استاندار تهران افزود: مسئله ديگري كه بسيار مورد توجه قرار داديم رابطه صحيح با سازمانهاي فعال در تهران بود از جمله شهرداري تهران را كه سالها روابطي با استانداري نداشنتد را به استانداري آورديم و قرار شد كه مسائل را بصورت همكاري متقابل پيش برده و ديوارهاي في مابين را خراب كنيم.

حجه الاسلام ناطق نوري در ادامه افزود: بنده وقتي شنيدم به سمت استاندار تهران انتخاب شديد بسيار خوشحال و اميدوار شدم و البته مطمئنم با روش و مشي اعتدالي شما انشاءالله كارها بصورت كامل انجام خواهد شد و البته من هم نكاتي دارم كه اميدوارم نسبت به ان توجه فرماييد.

رييس بازرسي دفتر مقام معظم رهبري افزود: نكته مهم كه خود من هم آن را تجربه كرده‌ام عدم توجه به طرح تفصيلي شهر تهران و حتي لواسان است و متاسفانه علي رغم اعلام مسئولان شهري در توجه به اين موضوع بازهم ديده مي شود كه برجهاي متعدد در تهران در حال بالا رفتن است و منطقه و شهر لواسان نيز از اين موضوع در امان نيست لذا به نظر مي‌رسد استانداري تهران بايد در اين موضوع وارد شود و براي مشكل چاره‌اي بيانديشد.

وي با اشاره به منابع آبي اطراف شهر لواسان كه تامين كننده آب شرب تهران نيز هست افزود: اميدوارم مردم لواسان نيز از اين آب بهره مند شوند و يا استانداري در رابطه با بالا بردن كيفيت آب شرب لواسان نير راهكاري را در نظر بگيرد.

هاشمي نيز در پاسخ به اين مسائل ضمن تعهد به توجه به اين موضوعات در همه نقاط استان افزود: فرماندار شميرانات بايد ضمن بررسي و نظارت مستمر از ساخت و سازهاي بي رويه جلوگيري كند و اجازه ندهد بافت شهر لواسان اسيب ببيند و نسبت به تامين رصد ماهواره‌اي ساخت و ساز در حوزه لواسانات نيز بررسي لازم را انجام دهد.

استاندار تهران اشاره كرد: همچنين با توجه به تمايل بخش خصوصي نيز پس از بررسي‌ها و امكان سنجي‌ها نسبت به احداث تصفيه‌خانه براي آب شرب لواسان اقدام خواهد شد.

همچنين هاشمي در ادامه با حضور در منزل والدين شهداي رحيمي و شيرخاني از شهداي شهرلواسان ضمن احترام به مقام والاي شهداي اسلام و تكريم خانواده آنها با اهداي لوح تقدير و هديه‌اي از آنها تقدير كرد.

انتهاي‌پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن