تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804029135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهين فرجي فر شهردار نهاوند شد/ نهاوند بافت و شكل شهري مطلوب ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شاهين فرجي فر شهردار نهاوند شد/ نهاوند بافت و شكل شهري مطلوب ندارد
نهاوند- خبرگزاري مهر: پس از گذشت سه ماه از فعاليت شوراي شهر دوره چهارم و اما و اگرهاي فراوان بالاخره ظهر شنبه در مراسمي كه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نهاوند و با حضور معاون عمراني استاندار و فرماندار و امام جمعه و تعدادي از مسئولين شهرستان نهاوند برگزار شد شاهين فرجي فر بعنوان شهردار جديد نهاوند معرفي شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون عمراني استاندار همدان ظهر شنبه در مراسم معارفه شهردار نهاوند با بيان اينكه شهر نهاوند در حوزه بافت فرسوده، مبلمان شهري، ترافيك و سد معبر دچار مشكلات عديده و بزرگي است، گفت: شهردار جديد نهاوند بايد موارد فوق را از برنامه هاي مهم كاري خود بداند.

خسرو سامري با اشاره به اينكه در شهر نهاوند 168 هكتار بافت فرسوده وجود دارد كه در اكثر آنها مردم در حال زندگي هستند، گفت: بافت فرسوده نهاوند به گونه اي است كه به جرأت مي توان گفت در هيچ كجاي ايران چنين بافت فرسوده اي وجود ندارد.

سامري با اشاره به وضعيت نايسامان و فرسوده محله دوخواهران و ميدان پاي قلعه نهاوند اظهار داشت: براي بازگشايي معبر و خيابان دو خواهران مبلغ 500 ميليون تومان اعتبار تخصيص يافته است كه اندكي از وضعيت بحراني اين منطقه را كاهش مي دهد.

ترافيك و سد معبر در شهر نهاوند به معضل و چالش اساسي تبديل شده است

وي گفت: ترافيك و سد معبر در شهر نهاوند به يك معضل و چالش اساسي تبديل شده و بايد هر چه زودتر براي رفع آن چاره انديشي كرد در غير اين صورت موجب نارضايتي مردم و كندي امور در سطح شهر نهاوند مي شود.

معاون عمراني استاندار همدان ادامه داد: وضعيت ورودي ها و خروجي ها شهر نهاوند زيبنده مردم و جايگاه شهر نهاوند نيست و در سالهاي گذشته در اجراي بهسازي و ساماندهي ورودي و خروجي ها ي نهاوند كارهاي اساسي انجام نشده است.

خسرو سامري از اختصاص دو ميليارد تومان براي بازسازي و ساماندهي محور ورودي نهاوند از جاده آورزمان خبر داد و گفت: در مجموع مديريت شهري در نهاوند به شكل مطلوب انجام نشده است.

سامري اظهار داشت: بنا بر اصرار اعضا شوراي شهر چهارم نهاوند طرح تفصيلي شهر نهاوند مورد بازنگري و كارشناسي مجدد قرار گرفته است تا نواقص آن برطرف شود.

امام جمعه نهاوند نيز در ادامه اين مراسم با بيان اينكه اميدواريم با آمدن شهردار جديد در حل مشكلات شهر نهاوند توفيقي حاصل شود، اظهار داشت: سي و چند سال است همه مسئولين و مردم مي گويند شهر نهاوند محروم است و از امكانات و خدمات شهري مطلوبي بهره مند نيست حتي چندين استاندار گذشته همدان در بازديد از اين شهر اعلام كردند نهاوند بافت و شكل شهري مطلوب ندارد.

عباسعلي مغيثي ادامه داد: قضاوت مردم در اين سالها نشان مي دهد اگر شورا و شهردار با هم تعامل و همكاري داشته باشند امورات شهري به خوبي طي مي شود و وقتي اين دو فكر منافع شخصي و درگير اختلافات داخلي شده اند شهر نهاوند دچار ضرر و خسران شده است.

شهردار و مجموعه شهرداري در خط مقدم ارائه خدمات به مردم قرار دارند

فرماندار نهاوند نيز اظهار داشت: شهردار و مجموعه شهرداري در خط مقدم ارائه خدمات به مردم قرار دارند و مردم هر روز صبح كه از منزل خارج مي شوند تغييرات و كارهاي انجام شده شهرداري را در شهر مي بينند.

مجتبي مولوي گفت: بزرگترين عامل توسعه و پيشرفت شهر نهاوند مشاركت و سهيم بودن مردم در كارها و امورات شهري است و شوراي شهر و شهردار بايد زمينه حضور و مشاركت مردم را در توسعه و آبداني شهر نهاوند فراهم كنند.

مولوي افزود: شوراي شهر و شهرداري بدون تعامل و همكاري با ساير دستگاه ها و ادارات مردمي و خدمات رسان نمي توانند امورات و مشكلات شهر را حل كنند بنابراين مشورت و استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود شهرستان نهاوند بايد سرلوحه كاري شوراي شهر و شهردار نهاوند قرار داشته باشد.

وي وجود بافت فرسوده و قديمي، خيابانهاي كم عرض و قديمي، ترافيك، سد معبر و عدم اجراي پروژه هاي مهم شهري را از مهمترين مشكلات شهر نهاوند بيان كرد و گفت: براي حل اين مشكلات نياز به برنامه و اجراي صحيح آن است.

رئيس شوراي شهر نهاوند نيز ديگر سخنران اين جلسه بود كه در سخنان خود اظهار داشت: شوراي شهر چهارم با نگاه تغيير در عرصه مديريت شهري كار خود را آغاز كرده است.

عبدالعلي ملكي گفت: نظام شورايي يك نظام قوي و موثر براي مديرت كارهاي شهري و مديريت برنامه هاي شهري است كه مهمترين اولويت آن برنامه ريزي و داشتن اطلاعات درست از آسيب شناسي مشكلات شهر است.

اولويت هاي نهاوند در طرح تفصيلي فراموش شده است

ملكي با انتقاد از طرح تفصيلي نهاوند گفت: در سالهاي گذشته يكي از مهمترين مشكلات شهري نهاوند طرح تفصيلي بوده است كه بسياري از اولويت ها نهاوند در آن فراموش شده است .

وي نبوده بخش جذب سرمايه گذار و مشاركت را حلقه مفقوده شده شهرداري نهاوند در سالهاي گذشته عنوان كرد و گفت: قصد داريم شهرداري نهاوند را از يك نهاد خدماتي به يك نهاد فرهنگي و اجتماعي و اقتصادي تبديل كنيم.

رئيس شوراي شهر نهاوند گفت: شوراي شهر در طول سه ماه گذشته 400 مصوبه در قالب 120 بند داشته است كه اكثر آنها در حوزه چالش ها و مشكلات مديريت شهري بوده است.

عبدالعلي ملكي ضمن قدرداني و تقدير از زحمات نادر اسماعيلي شهردار سابق نهاوند افزود: شاهين فرجي فر از جوانان متعهد، متخصص و كارآمد داراي مدرك فوق ليسانس مديريت اجرايي است كه سابقه شهردار منطقه چهار همدان را دارد و با جديت و تلاش براي اصلاح امور شهر نهاوند اين وظيفه سنگين را قبول كرده است.

كد خبر: 2195237

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۴:۵۲

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن