تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819532179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه هزار تن نمك و ماسه براي راهداري زمستاني نهاوند تهيه شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سه هزار تن نمك و ماسه براي راهداري زمستاني نهاوند تهيه شد
نهاوند - خبرگزاري مهر: رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نهاوند گفت: براي برف‌روبي و نمك‌پاشي جاده هاي نهاوند در فصل زمستان سه هزار تن نمك و ماسه آماده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام احمدوند ظهر پنج شنبه در مراسم اجراي مانور جاده اي طرح امداد زمستاني اداره راه و شهر سازي نهاوند در محور نهاوند -نور آباد اظهار داشت: عمليات امداد جاده اي زمستاني شامل فراهم نمودن سطح آرامش مسافران و رانندگان، برف روبي، بازگشايي معابر و جاده ها و تأمين ايمني راهها به منظور افزايش سطح ايمني و ترافيك عبوري در سطح حوزه استحفاظي راهداري راه و شهر سازي نهاوند انجام مي شود.

احمدوند افزود: در سال جاري 40 نفر از پرسنل راهداري اداره راه و شهر سازي نهاوند و 25 دستگاه از ماشين آلات رهداري و راه سازي به صورت سه اكيپ شبانه روزي مستقر در راهداري خانه مركزي شهر نهاوند، گرين و فيروزان در دو شيفت كاري عمليات امداد جاده اي را بر عهده دارند.

وي ادامه داد: اداره راه و شهر سازي شهرستان نهاوند 497 كيلومتر راه هاي اصلي، فرعي و روستايي تحت پوشش و نظارت دارد كه براي امداد رساني زمستاني، برف روبي و باز كردن راهها مقدار سه هزار تن نمك و ماسه آماده كرده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نهاوند عنوان كرد: هماهنگي و همكاري لازم با مجموعه پليس راهور، جمعيت هلال احمر و فرمانداري نهاوند جهت اقدام و پشتيباني سريع در بروز وقوع حوادث انجام شده است.

شهرام احمدوند گفت: دراين طرح كه تا پايان اسفند ادامه دارد، نيروهاي راهداري، پليس راه، حمل و نقل، اورژانس، هلال احمر، آتش نشاني و امداد خودرو وظيفه بازگشايي جاده‌ها، امدادرساني و تردد ايمن مسافران در جاده‌ها را به عهده خواهند داشت.

كد خبر: 2202922

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۵ - ۱۴:۴۱

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن