تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801633627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير كل برنامه ريزي پذيرش و اعزام سازمان حج وزيارت خبر داد اعزام نخستين گروه زائران ايراني از ۲۶ آذر ماه جاري به سرزمين وحي


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: مدير كل برنامه ريزي پذيرش و اعزام سازمان حج وزيارت خبر داد اعزام نخستين گروه زائران ايراني از ۲۶ آذر ماه جاري به سرزمين وحي
سرخوش ازاعزام نخستين گروه زائران ايراني از ۲۶ آذر ماه به سرزمين وحي خبر دادواظهار داشت:۲۴۰ نفر از زائران در قالب دو كاروان از روز سه شنبه در مدينه منوره حضور خواهند يافت.


به گزارش سرويس اجتماعي برنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج و زيارت، حسن سرخوش، مدير كل برنامه ريزي پذيرش و اعزام سازمان حج وزيارت از از اعزام نخستين گروه زائران ايراني از ۲۶ آذر ماه جاري به سرزمين وحي خبر داد.

وي با بيان اين كه ساعت دقيق پرواز روز ۲۶ آذر ماه هنوز اعلام نشده است، اما عصر امروز اين زمان مشخص خواهد شد، افزود: روز سه شنبه، ۲۶ آذر ماه دو كاروان از زائران تهراني از ايستگاه پروازي فرودگاه مهرآباد به سوي جده حركت خواهند كرد.

سرخوش، همچنين از اعزام گروه ۱۵ نفره عوامل اجرايي عمره به سرزمين وحي خبر داد و اظهار كرد: اين گروه به منظور هماهنگي هر چه بيشتر و آماده سازي محل اقامت زائران، طي چند روز گذشته به عربستان اعزام شدند.

وي يادآور شد: همچنين با نخستين گروه زائران ايراني از ۲۶ آذر ماه، ساير عوامل اجرايي ستاد عمليات عمره نيز اعزام خواهند شد تا بتوانند خدمات بهتر و بيشتري را به زائران عزيز ارائه كنند.

مدير كل برنامه ريزي پذيرش و اعزام سازمان حج وزيارت با بيان اينكه در حال حاضر صدور رواديد زائران عمره گزار آغاز شده است، اظهار كرد: تاكنون ۲۱ هزار گذرنامه را به سفارت عربستان تحويل داده ايم كه تا به امروز ۲۰۵ رواديد صادر شده است و طي امروز و فردا نيز براي پروازهاي ۲۷ و ۲۸ آذر ماه، رواديد ساير زائران نيز صادر خواهد شد.

براساس اين گزارش، اعز‌ام‌هاي اين دوره از ۲۶ آذر ماه آغاز مي‌شود و تا هفتم فروردين ماه ادامه دارد كه روزانه متوسط ۱۴ تا ۱۵ پرواز از ۲۰ ايستگاه پروازي صورت مي‌گيرد.

امسال ۸۰۰ هزار نفر اعزام خواهند شد كه امكان افزايش اين تعداد هست و اين تعداد حدود شش هزار كاروان را در بر مي‌گيرند كه امسال سقف هزينه عمره از يك ميليون و ۷۵۰ هزار تا دو ميليون و ۸۰۰ هزار تومان است.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن