تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803998198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش مي‌دهدتلاش برخي براي بيراهه كشاندن خدمات راهداران/راهداران چشم‌ بيدار جاده‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش مي‌دهدتلاش برخي براي بيراهه كشاندن خدمات راهداران/راهداران چشم‌ بيدار جاده‌ها
راهداران به عنوان چشم‌ بيدار جاده‌ها به شمار مي‌روند كه البته در اين ميان برخي نه تنها زحمات آنان را نمي‌بينند كه حتي خواسته يا ناخواسته خدمات آنان را ناديده گرفته و آن را به بيراهه مي‌كشند.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، استان همدان به عنوان يكي از استان‌هاي سردسير و كوهستاني كشور همواره در زمستان شاهد برف سنگين بوده است.

بنابراين مجموعه راهداري در اين استان از اهميت خاصي برخوردار بوده و تلاش راهداران در اين زمينه به منظور باز نگه‌ داشتن محورهاي مواصلاتي استان تأثير بسزايي دارد.

وجود گردنه‌هاي خطرناك چون گردنه اسدآباد، گردنه آوج و ... كه همواره حادثه‌آفرين بوده، وظيفه راهداران را در راستاي بازگشايي محورها دوچندان كرده است.

اما تلاش اين قشر زحمت‌كش هميشه در حاشيه قرار داشته و كمتر به تصوير كشيده مي‌شود، در حالي كه كار آنها از حساسيت خاصي برخوردار است و زماني كه همه سعي مي‌كنند در جايي گرم و آرام باشند اين افراد زحمتكش و غيور در سطح راه‌ها و براي بازگشايي محورها تلاش مي‌كنند.

با ورود سامانه بارشي به استان همدان در روز پنجشنبه گذشته، طي دو روز اخير شاهد بارش برف سنگيني در سطح استان بوديم كه مجموعه راهداري كار بازگشايي محورهاي مواصلاتي را برعهده دارد.

شب گذشته صداوسيماي مركز همدان تصاويري مبني بر بي‌توجهي راهداري در بازگشايي برخي از محورها را به تصوير كشيد كه صحت و سقم اين موضوع را از مسئولان مربوطه جويا شديم.

مسئولان امر بر اين مسئله اتفاق نظر داشتند كه تصاوير منعكس شده از سوي صداوسيما، در حوزه استحفاظي راهداري نبوده و بنابراين هيچ گونه كم‌كاري در زمينه انجام وطايف، صورت نگرفته است.

بنا به گفته مسئولان راهداري، اين تصاوير كه مربوط به جاده‌هاي اطراف صداوسيماي مركز همدان بوده، جزو حوزه استحفاظي راهداري نيست.

محمد رودباري در اين زمينه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار كرد: تمام راه‌هاي اصلي و فرعي استان در حال حاضر باز است.

وي افزود: در حال حاضر عوامل راهداري با تلاش مشغول فعاليت در راه‌هاي روستايي حوزه استحفاظي استان همدان و بازگشايي اين راه‌ها هستند.

مدير راهداري همدان بيان داشت: 33 پايگاه ثابت و سيار در سطح استان با 470 نفر نيروي انساني و 23 دستگاه طي 50 ساعت گذشته به صورت شبانه‌روزي در راستاي بازگشايي راه‌ها و تسهيل در عبور و مرور در تلاش هستند.

وي با بيان اينكه طي 50 ساعت گذشته عوامل راهداري كمتر از پنج ساعت استراحت داشته‌اند، بيان داشت: اين حجم برف شايد در اين مدت از فصل سال كم‌سابقه بوده است.

رودباري يادآور شد: ارتفاع برف در محور اسدآباد حدود يك متر و در برخي از ترانشه‌ها مانند محور سوباشي به كبودراهنگ به بيش از دو متر مي‌رسد.

وي ادامه داد: شن و نمكي استفاده شده طي 50 ساعت گذشته بيش از 2 هزار تن بوده كه در راه‌هاي حوزه استحفاظي استان همدان مورد استفاده قرار گرفته است.

مدير راهداري استان همدان با اشاره به حجم برف خاطرنشان كرد: با آغاز سامانه بارشي در سطح استان بيش از 12 ميليون مترمكعب برف‌روبي در راه‌هاي حوزه استحفاظي استان صورت گرفته است.

در ادامه حسين عبادي رئيس اداره نگهداري راه‌هاي استان همدان نيز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصريح كرد: 72 ساعت عملكرد و تلاش شبانه‌روزي پرسنل راه و شهرسازي استان همدان منجر به بازگشايي تمام راه‌هاي حوزه استحفاظي از جمله راه‌هاي شرياني، اصلي، فرعي و روستايي شده است.

وي با بيان اينكه طي اين 72 ساعت هيچ راه مسدود شده نداشته‌ايم، گفت: در اين مدت بيش از 3 هزار و 700 تن شن و ماسه در راه‌هاي حوزه استحفاظي استان استفاده شده است.

رئيس اداره نگهداري راه‌هاي استان همدان با اشاره به تلاش شبانه‌روزي عوامل راهداري استان همدان يادآور شد: در اين مدت 70 جفت تيغه دستگاه تعويض شده است.

وي با اشاره به نجات يك‌هزار و 200 نفر از ماشين‌هاي در راه‌ مانده ادامه داد: 150 نفر نيز در برف و كولاك به راهدارخانه‌ها و مراكز هلال احمر هدايت شده‌اند.

عبادي با اشاره به ارتفاع برف در كناره‌هاي راه‌‌ها تصريح كرد: اين ميزان در گردنه اسدآباد حدود يك متر و در محور سوباشي و كي‌تو حدود دو متر بوده است.

وي افزود: گردنه‌هاي استان از جمله آوج، گردنه اسدآباد، دخان، زاغه ملاير، گردنه دولايي تويسركان، گرين نهاوند و گردنه همه‌كسي در محور سنندج با تلاش مجدانه و مصرانه راهداران استان به هيچ عنوان مسدود نشده و تردد برقرار است.

مسئول دفتر مدير راهداري استان همدان نيز با اشاره به تلاش بي‌وقفه راهداران در سطح راه‌هاي استان بيان داشت: قبل از آغاز بارش برف در استان همدان عوامل راهداري در راهدارخانه‌ها مستقر بوده‌ و آمادگي كامل داشته‌اند.

بهروز زنگنه تصريح كرد: از زمان بارش نيز راهداران بدون هيچ استراحتي اقدام به بازگشايي مسيرها و محورهاي مواصلاتي استان كرده‌اند تا عبور و مرور در راه‌هاي استان برقرار باشد.

وي با اشاره به تلاش راهداران كه تمام توان خود را در راستاي باز نگه‌داشتن محورها به كار مي‌گيرند، خاطرنشان كرد: نبايد تلاش اين افراد ناديده گرفته شود.

مسئول دفتر مدير راهداري استان همدان با انتقاد از انعكاس خبر كذب از سوي صداوسيماي مركز همدان گفت: با پيگيري‌هاي صورت گرفته در راستاي اين امر در حال حاضر يك اكيپ براي بازديد از تلاش راهداران و اقدامات صورت گرفته در زمينه بازگشايي محورهاي مواصلاتي و گردنه‌هاي حادثه‌خيز استان اعزام شده‌اند كه اين مهم در راستاي خدمات‌رساني بهتر به مردم انجام مي‌شود.

--------------------------------

گزارش از: مريم صابري يگانه

--------------------------------

انتهاي پيام/89006/ب۴۰

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن