تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به تهيه كنندگي استيون اسپيلبرگپيتر جكسن دومين «تن‌تن» را مي‌سازد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به تهيه كنندگي استيون اسپيلبرگپيتر جكسن دومين «تن‌تن» را مي‌سازد
پيتر جكسن كارگردان و تهيه كننده مجموعه فيلم اكشن و ماجراجويانه «تن تن» مي‌گويد هنوز احتمال زيادي وجود دارد كه قسمت جديد آن وارد مرحله توليد ‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس، اين فيلم قرار است با نام «تن تن: زندانيان خورشيد» ساخته شود و دومين قسمت از اين مجموعه فيلم سه قسمتي به حساب مي‌آيد.

قبل از اين در ماه مارس، استيون اسپيلبرگ يكي از سه تهيه كننده اصلي فيلم است اعلام كرد كليد فيلم‌برداري آن اواخر سال جاري ميلادي زده خواهد شد.

در همان زمان گفته شد اين قسمت از فيلم را پيتر جكسن كارگرداني خواهد كرد. حالا بحث‌ها اين است كه اين فيلم چه زماني وارد مرحله توليد مي‌شود.

طي ماه‌هاي گذشته رسانه‌هاي گروهي نوشتند جكسن به دليل كار بر روي دو قسمت دوم و سوم مجموعه فيلم «هابيت»، نتوانسته كار بر روي قسمت دوم «تن تن» را شروع كند.

مجموع اين مسائل باعث شد تا اين فيلم‌ساز در يك گفت‌وگوي تازه درباره مجموعه فيلم «تن تن» به صحبت بپردازند و درباره آينده آن حرف بزند.

وي در اين گفت‌وگو تصريح كرد كه هنوز قصد كارگرداني «تن تن: زندانيان خورشيد» را دارد و اين كار را زماني انجام مي‌دهد كه درام تاريخي وي «هابيت» تكميل شود.

به گفته او:«به محض اين كه از كار توليد، تدوين و نمايش عمومي «هابيت»‌ها فارغ شوم، به سراغ فيلم «تن تن» خواهم رفت و آن را كارگرداني مي‌كنم. ساخت «هابيت»‌ها توليد «تن تن» را به عقب انداخت. ولي اين به معني آن نيست كه «تن تن» ساخته نمي‌شود.»

به نوشته سايت اينترنتي موويز ، مجموعه فيلم «هابيت» كه براساس قصه كتاب دوجلدي جي ‌آر آر تالكين ساخته شد، قرار بود فيلمي دو قسمتي باشد.

اما جكسن در زمان فيلم برداري دومين قسمت فيلم متوجه شد كه مقدار زيادي از صحنه‌هاي آن را فيلم برداري كرده و مي‌تواند قسمت سومي هم از آن تهيه كند.

اين مسئله باعث شد تا وي «هابيت» دو قسمتي را سه قسمتي كند و وقت بيشتري براي توليد و تدوين آن بگذارد. به همين دليل، توليد قسمت دوم «تن تن» توسط جكسن به تعويق افتاد،

قبل از اين اسنيون اسپيلبرگ گفته بود «تن تن: زندانيان خورشيد» براي نمايش در ايام تعطيلات كريسمس سال 2015 آماده نمايش عمومي خواهد شد.

اين در حالي است كه سومين قسمت مجموعه فيلم «هابيت» هم براي نمايش گروهي در همين زمان آماده مي‌شود. به همين، اهل فن مي‌گويند دومين قسمت «تن تن» در اين زمان اكران عمومي نخواهد شد.

در عين حال، از آن جا كه هنوز پيش توليد «تن تن: زندانيان خورشيد» آغاز نشده است، بعيد به نظر مي‌رسد بتواند براي نمايش عمومي در ايام كريسمس 2015 آماده نمايش شود.

قسمت اول مجموعه فيلم سه قسمتي «تن تن» را خود استيون اسپيلبرگ كارگرداني كرد. اين فيلم كه 21 دسامبر سال 2011 به روي پرده سينما ‌ها رفت نتوانست با استقبال بالاي تماشاگران روبرو شود و فقط 78 ميليون دلار در جدول گيشه نمايش سينما‌هاي آمريكا فروش كرد.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن