تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنا گزارش مي‌دهد؛ تناقض‌گويي ميان اظهارات اعضاي شوراي شهر/جردن بالاخره سهم نلسون ماندلا مي‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: برنا گزارش مي‌دهد؛ تناقض‌گويي ميان اظهارات اعضاي شوراي شهر/جردن بالاخره سهم نلسون ماندلا مي‌شود؟
دو روز گذشته بنا بر تصميم اعضاي شوراي شهر قرار شد قسمتي از خيابان آفريقا به نام ماندلا ثبت شود اما گويا اينطور نبوده و اعضاي شوراي شهر اظهارات متناقضي در اين باره داشتند.


به گزارش خبرنگار اجتماعي برنا، دو روز گذشته در جلسه شوراي شهر دو فوريت نامگذاري خيابان آفريقا (جردن) حد فاصل چهارراه جهان كودك تا انتها به نام نلسون ماندلا به تصويب اعضاي شوراي شهر رسيد.

همچنين قرار شد شهرداري تا يك ماه آينده يك مركز فرهنگي به نام كاظم معتمد نژاد پدر علم ارتباطات نام گذاري كند.

روز گذشته هم رسانه‌ها به اين موضوع پرداختند كه جردن به نام نلسون ماندلا نام گذاري خواهد شد اما بنابر گفته عليرضا دبير رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران در جلسه شوراي شهر نامي از خيابان جردن نيامده و رسانه ها به اشتباه نام اين خيابان را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند!

دبير در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي برنا مي‌گويد: در جلسه شوراي شهر صحبتي از خيابان جردن نبود و قرار شد نامگذاري ماندلا بر يكي از خيابان‌هاي تهران به كميسيون نامگذاري شورا واگذار شود كه اين موضوع هم تازگي ندارد و هميشه به اين روال بوده هرگاه خياباني قرار است به نام جديدي ثبت شود، كميسيون نامگذاري تصميم گيري خواهد كرد.

رييس كميسيون برنامه و بودجه شهرداري تهران ادامه داد: قرار است كميسيون نامگذاري 10 روز ديگر اعلام كند كه كدام خيابان به نام ماندلا ثبت خواهد شد. حتي نامگذاري يك مركز فرهنگي به نام كاظم معتمدنژاد هم به اين كميسيون واگذار شده است.

اين در حالي است كه حتي حافظي، عضو ديگر شوراي شهر به خبرنگار برنا گفت: فضاي عمومي جلسه شوراي شهر اين بود كه خيابان جردن به نام ماندلا ثبت شود و آقاي دبير هم هيچ مخالفتي با اين موضوع نداشتند.

اين عضو شوراي شهر معتقد است نامگذاري خيابان آفريقا(جردن) به نام ماندلا تجانس خوبي با ايشان دارد و به نظر مي‌رسد كه همين خيابان هم در پايان به نام وي ثبت شود.

لازم به ذكر است؛ به منظور نامگذاري و تغيير نام شهرك‌ها، خيابان‌ها، كوي‌ها، ‌ميادين، بازارها، سراي‌ها، گذرگاه‌ها،‌ پرديس‌ها، بوستان‌ها، كوچه‌ها، بن‌بست‌ها و اماكن عمومي در داخل حوزه شهري تهران كميسيون فرعي به نام كميسيون نامگذاري و تغيير نام معابر و اماكن عمومي شهر تهران در كميسيون فرهنگي، اجتماعي و زيست‌شهري شوراي اسلامي شهر تهران با حضور سه نفر از اعضاي كميسيون فرهنگي، اجتماعي و زيست‌شهري و رئيس روابط عمومي و امور بين‌الملل شوراي اسلامي شهر تهران و مديركل روابط عمومي و بين‌الملل شوراي اسلامي شهر تهران و مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري تهران و يك نفر نماينده منتخب از سوي فرهنگستان زبان و ادب فارسي تشكيل مي‌شود.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن