تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819662384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور مجوز پرواز هواپيماهاي دو نفره و فوق سبك + شرايط پرواز


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: صدور مجوز پرواز هواپيماهاي دو نفره و فوق سبك + شرايط پرواز
مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته مقررشد با مشاركت بخش خصوصي و دولتي، كساني كه توانايي مالي دارند هواپيماهاي فوق سبك در فرودگاه‌هاي كم ترافيك كشور مستقر كنند.

محمود رسولي‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگارراه خبرگزاري دانشجويان ايران( ايسنا) اظهار كرد: دولت در قالب توافقنامه سه جانبه‌ في ما بين سازمان صنايع هوايي، شركت فرودگاه‌هاي كشور و بخش خصوصي به عنوان سرمايه‌گذار، حمايت‌هاي لازم را از علاقه‌مندان پرواز با هواپيماهاي فوق سبك انجام مي دهد.

وي ضمن ابراز اميدواري نسبت به رعايت استانداردها و ايمني‌هاي لازم در اين گونه پروازها، افزود: پرواز هواپيماهاي فوق سبك در تهران تا شعاع 70 كيلومتري و در شهر‌هاي بزرگ تا شعاع 40 كيلومتري پذيرفته نمي‌شود.

رسولي‌نژاد با بيان اينكه براي علاقه‌مندان تهراني‌ نيز ‌در خارج از شهر فضايي براي پرواز هواپيماهاي دو نفره و فوق سبك در نظر گرفته شده است، اظهار كرد: در بخش كنترل راداري، اين مدل هواپيماها تابع مقررات ويژه‌اي هستند و رابطي با كنترل پرواز دارند تا نشست و برخاست به صورت ايمن انجام شود.

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور درباره سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در فرودگاه‌هاي كشور گفت: ‌سرمايه‌گذاري بخش خصوصي به رشد صنعت فرودگاهي كشور مي‌انجامد و هم اكنون پروژه‌هاي متعددي با مشاركت بخش‌خصوصي در فرودگاه‌ها در حال انجام است و سالانه فراخوان‌هايي نيز براي جذب سرمايه‌گذار داده مي‌شود.

وي يادآور شد: شركت فرودگاه‌ها آماده پذيرش سرمايه‌گذار در بخش‌هاي مختلف فرودگاهي مثل پاركينگ طبقاتي، شهر فرودگاهي و هتل است.

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن