محبوبترینها
آشنایی با سایت قو ایران بهترین سایت آگهی و تبلیغات در کشور
بهترین شرکتهای مهندسی در آلمان
صفر تا صد حق بیمه 1403! فرمول محاسبه حق بیمه
نقش هدایای سازمانی در افزایش انگیزه و تعهد کارکنان
کلینیک پروتز و ساخت اندام مصنوعی دکتر اجرائی
چگونه میتوانیم با ترانسفر وایز پول جابجا کنیم؟
بهترین مدلهای [صندلی گیمینگ] براساس نقد و بررسی کاربران
مشاوره حقوقی تلفنی با کمترین هزینه
مشاوره حقوقی تلفنی با کمترین هزینه
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1803566691
پژمان جمشیدی طرفداران فوتبال را به سالن تئاتر کشاند/ بازار داغ امضا گرفتن از پژمان جمشیدی
واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
پژمان جمشیدی طرفداران فوتبال را به سالن تئاتر کشاند/ بازار داغ امضا گرفتن از پژمان جمشیدی
به دلیل حضور پژمان جمشیدی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس که این روزها به عنوان بازیگر در نمایش "بادی که تو را برد مرا خشک کرد" روی صحنه میرود، بازار عکس گرفتن و امضا دادن در تئاتر هم باب شده است.
به گزارش نامه نیوز، نمایش "بادی که تو را خشک کرد مرا برد" به کارگردانی علی نرگسنژاد از یکشنبه 17 آذرماه اجرای خود را در تالار حافظ آغاز کرده است. در چند روزی که از اجرای این اثر نمایشی می گذرد تالار حافظ بعد از مدتها شاهد حضور پرشمار مخاطبان شده است. بهاره رهنما و پژمان جمشیدی بازیگران این نمایش هستند و نقش زن و مردی به نام بهار و پژمان را در این اثر ایفا می کنند که مرد بعد از 7 سال جدایی در خاطرات زن جان می گیرد تا پاسخگوی دلایل ترک همسرش باشد و حرفهای او را نیز بشنود.
پیش از آغاز اجرای این نمایش حرف و حدیث های فراوانی به خاطر حضور پژمان جمشیدی فوتبالیست اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در صحنه تئاتر به گوش می رسید. جمشیدی برای اولین بار با بر عهده گرفتن نقش یک فوتبالیست از رده خارج شده در سریال "پژمان" به کارگردانی سروش صحت توانست نظرها را به خود جلب کند و بازی اش در این مجموعه نیز مورد توجه قرار گرفت اما به نظر خیلی از منتقدان، صرف بازی کردن در یک سریال طنز و ایفای نقشی شبیه به زندگی خود آن شخص نمی تواند توجیه مناسبی برای حضور در صحنه نمایش و ایفای نقش در یک تئاتر باشد چون بازی در تئاتر تخصص و دانش و آگاهی های متفاوتی نسبت به بازی در تلویزیون می طلبد.
اما در نهایت با همه مخالفت ها جمشیدی از روز یکشنبه 17 آذر بازی خود را در نمایش "بادی که تو را خشک کرد مرا برد" به کارگردانی علی نرگسنژاد و در مقابل بهاره رهنما آغاز کرد و بر خلاف تصور آنقدرها هم که موج منفی درباره حضورش به راه افتاده بود بازی بدی از خود ارائه نداد. البته در نگاه اول می توان کم تجربهگی و خامی بازی جمشیدی را در ابتدای حضورش روی صحنه تشخیص داد اما بعد از گذشت چند دقیقه ابتدایی نمایش، جمشیدی خودش را روی صحنه پیدا می کند و می تواند در مقابل رهنما بازی متعادلی را از خود به نمایش بگذارد.
البته قرار نیست جمشیدی را مثل یک بازیگر شش دانگ و تمام عیار که سالها سابقه حضور در صحنه تئاتر داشته است به حساب بیاوریم اما بازیای که وی از خود به نمایش می گذارد نشان از تلاش و سختکوشی جمشیدی برای رسیدن به نقش و یادگیری قوائد بازی در تئاتر دارد. جمشیدی با راهنماییهای کارگردان و بهاره رهنما روی صحنه دستپاچه نمیشود و برخلاف برخی از بازیگران سینما که با تبلیغات و هزینه های فراوانی بازی در تئاتر را هم به کارنامه تجربیاتشان افزودند حداقل نحوه ایستادن روی صحنه تئاتر را آموخته است.
اما استفاده زیاد جمشیدی از دست هایش با وجود بی تحرک بودن نقشی که بر عهده دارد و تلاشی که برای جدی بودن و فاصله گرفتن از پژمان سریال "پژمان" روی صحنه می کند ارتباط مخاطب را در ابتدای نمایش با کاراکتری که نقشش را ایفا می کند قطع و بیشتر به بازی برون گرا و جذاب بهاره رهنما روی صحنه جلب می کند.
این نمایش برگرفته از داستان "چشمهایی که مال توست" نوشته بهاره رهنما است که توسط نرگس نژاد به نگارش درآمده است. رهنما داستان خودش را نزدیک به 2 سال در مکانهای مختلفی با کارگردانی نسیم ادبی روی صحنه برده بود. اما در این نمایش، زندگی زن داستانِ رهنما را بعد از 7 سال شاهد هستیم و حضور مرد قصه در این اثر، باعث شده نمایش یک طرفه به قاضی نرود و دیدگاه های فمنیستی را که به داستان رهنما نسبت می دادند نفی کند چون اینجا مرد داستان و همسر سابق "بهار" هم حضور دارد و میتواند از خودش دفاع کند و دلیل ترک همسر و فرزندش را توضیح دهد. البته در نهایت باز هم مخاطب چیز زیادی از حرفهای مرد و دلیل ترک همسرش نمیفهمد اما در لحظاتی از نمایش نیز به وی برای انجام این کار حق می دهد.
نکته جالب توجه در این چند روزی که از اجرای نمایش می گذرد استقبال قابل توجه علاقمندان از این اثر نمایشی است. علاقمندانی که نمی توان نام مخاطبان تئاتر را بر آنها نهاد بلکه این تماشاگران که برخی از آنها نوجوانان کم سن و سالی هستند بیشتر به خاطر دیدن پژمان جمشیدی به تماشای نمایش می آیند تا بعد از پایان کار بتوانند با بازیگر محبوبشان عکس یادگاری گرفته و از او برای خودشان و بقیه دوستانی که نتوانستند به تئاتر بیایند امضا بگیرند. جمشیدی نیز موقرانه تا مدتها بعد از پایان نمایش به درخواستهای علاقمندانش جواب مثبت می دهد و با خوشرویی با آنها روبرو می شود.
دلیل حضور این افراد و علاقمندی شان به جمشیدی نمی تواند صرفا به خاطر سابقه فوتبالیست بودن وی باشد چون اکثر کسانی که به دیدن نمایش می آیند سن و سالشان آنقدر پایین است که نمیتوانند خاطره ای از بازی 7-8 سال قبل جمشیدی در تیم ملی یا پرسپولیس داشته باشند بنابراین محبوبیت فعلی جمشیدی نزد تعدادی از علاقمندانش را می توان به حساب بازی در سریال "پژمان" گذاشت.
البته در روزی که نگارنده به دیدن این نمایش رفته بود خانواده ای 5 نفره هم حضور داشتند که برای بار چهارم بود به دیدن این اثر نمایشی می آمدند و در طول نمایش نیز واکنش های با مزه ای از خودشان نشان می دادند که جالب توجه بود. پدر این خانواده از طرفداران سر سخت پرسپولیس بود و تنها برای دیدن بازیکن اسبق تیم محبوبش هر شب به دیدن این نمایش می آید و هر شب با ذوق فراوان، تجربه دیدن پژمان جمشیدی و بهاره رهنما را در فاصله ای بسیار نزدیک و نفس به نفس با خودشان از سر می گذراند.
حضور پژمان جمشیدی و افرادی شناخته شده ای نظیر وی نمی تواند درمان مقطعی برای حل معضل مخاطب در تئاتر ایران باشد چون این استقبال ها تنها به نمایش هایی از این دست ختم می شود. این مسئله در حالی رخ می دهد که همین تماشاگران فعلی نمایش های به ظاهر پرمخاطب هم تنها به صرف دیدن فرد خاصی به شکل موقتی تماشاگر تئاتر می شوند و بعد از تمام شدن این اجرا به دنبال هنرپیشه مورد علاقه شان به جاهای دیگری که او ممکن است حضور داشته باشد گرایش پیدا می کنند بنابراین بازهم شاهد حضور کم رمق علاقمندان تئاتر در سالن های مختلف خواهیم بود.
به عنوان نمونه بعد از نمایش "بادی که تو را خشک کرد مرا برد" نمایش "مخمصه" به کارگردانی افسانه صرفهجو در تالار حافظ به صحنه می رود نمایشی که با بهره گیری از گروه حرفه ای و دانش آموختگان تئاتر اجرا می شود اما استقبال مخاطبان از این اثر بسیار کمتر از نمایش قبلی است و همین مسئله نشان دهنده مقطعی بودن استقبال تماشاگران در سالن های تئاتر به خاطر کمبود بودجه و امکانات در اطلاع رسانی و تبلیغات شهری و تلویزیونی برای این آثار است.
به گزارش مهر، نمایش "بادی که تو را خشک کرد مرا برد" به کارگردانی علی نرگس نژاد هر شب ساعت 18:30 در تالار حافظ به صحنه می رود.
1392/9/22
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]
صفحات پیشنهادی
پژمان جمشیدی: تئاتر شبیه فوتبال است! + عکس
پژمان جمشیدی تئاتر شبیه فوتبال است عکسپژمان جمشیدی در تئاتر هیچ کس حق اشتباه ندارد فکر می کنم از این نظر تئاتر شبیه فوتبال و به طور کلی ورزش حرفه ای است در واقع شما در تئاتر هم مقابل تماشاگر هستی و نمی توانی اشتباه کنی که البته اگر اشتباه کنی اجرای نمایش بادی که تو را خمردم را با تئاتر آشتي دهيم/ پژمان جمشيدي بدون تجربه اما حرفهاي است
مردم را با تئاتر آشتي دهيم پژمان جمشيدي بدون تجربه اما حرفهاي است بازيگر نمايش بادي كه تورا خشك كرد مرا برد گفت تئاتر را بايد با تماشاگر آشتي دهيم و آن را از شكل منحصر به فرد خود در بياوريم بهاره رهنما بازيگر نمايش بادي كه تو را خشك كرد مرا برد در خصوص انتخاب پژمانعكس/ پژمان جمشيدي در حين اجراي تئاتر
عكس پژمان جمشيدي در حين اجراي تئاتر بانك ورزش - منتشر شده در اينستاگرام پژمان جمشيدي چهارشنبه 4 دي 1392صحنه بازی پژمان جمشيدي در تئاتر
صحنه بازی پژمان جمشيدي در تئاتربانك ورزش - منتشر شده در اينستاگرام پژمان جمشيدي چهارشنبه 04 دی 1392 ساعت 09 42«استقبال از نمايش پژمان جمشيدي بعضيها را ناراحت كرد!»
استقبال از نمايش پژمان جمشيدي بعضيها را ناراحت كرد پژمان جمشيدي فوتباليستي كه با اجراي نمايش بادي كه تو را خشك كرد مرا برد اولين حضور خود را روي صحنه تئاتر تجربه كرد در راه جشنواره تئاتر فجر است علي نرگسنژاد نويسنده و كارگردان نمايش بادي كه تورا خشك كرد مرا برد دربارهپژمان جمشيدي، مازيار فلاحي، شبنم قليخاني و... در ويژهبرنامه شب يلدا
پژمان جمشيدي مازيار فلاحي شبنم قليخاني و در ويژهبرنامه شب يلدا عكسها محمدرضا پورحسن طنابچي يکشنبه 1 دي 1392پژمان جمشيدي به شوره زار آمد
پژمان جمشيدي به شوره زار آمد پژمان جمشيدي ميهمان نمايش در شوره زار شد به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي نمايش در شوره زار پژمان جمشيدي فوتباليست كه چندي پيش با بازي در مجموعهاي تلويزيوني وارد دنياي بازيگري شد و هم اكنون نيز ايفاي نقش روي صحنعکس یادگاری شجریان و پژمان جمشیدی
عکس یادگاری شجریان و پژمان جمشیدی جمعه 13 دی 1392 ساعت 21 05گریم جدید پژمان جمشیدی و رضا رشیدپور در یک فیلم طنز + تصاویر
گریم جدید پژمان جمشیدی و رضا رشیدپور در یک فیلم طنز تصاویرداستان فیلم شرف خانواده فاضل هم درباره مرگ پدر یک خانواده مرفه است که با درگذشت او اعضای خانواده گرفتار دردسرهای عجیب و غریب و ماجراهایی پیشبینی نشده میشوند عکسهای جدید پژمان جمشیدی با گریم جدید پژمان جمشیدی بعد ازپژمان جمشيدي از زمين خاكي تا خاك صحنه + فيلم
پژمان جمشيدي از زمين خاكي تا خاك صحنه فيلم پژمان جمشيدي از زمين سبز به جعبه شيشهاي تلويزيون آمده و حالا اولين كار خود را در صحنه نمايش تجربه ميكند به گزارش گروه چندرسانهاي باشگاه خبرنگاران پژمان جمشيدي فوتباليستي كه به بازيگري روي ميآورد و پس از آن تصميم ميگيرد درگریم متفاوت پژمان جمشیدی در فیلم تازه اش همراه با هم بازیگرانش+تصاویر
گریم متفاوت پژمان جمشیدی در فیلم تازه اش همراه با هم بازیگرانش تصاویر پژمان جمشیدی بعد از موفقیتاش در سریال پژمان بازی در فیلم تازهای را پذیرفته است بازیگران این فیلم شقایق دهقان بهاره رهنما رضا رشیدپور بیژن بنفشهخواه عنایت بخشی مهتاج نجومی شقایق احمدی ماهان عبدیپژمان جمشيدي در راه جشنواره تئاتر فجر
پژمان جمشيدي در راه جشنواره تئاتر فجر پژمان جمشيدي فوتباليستي كه با اجراي نمايش بادي كه تو را خشك كرد مرا برد اولين حضور خود را روي صحنه تئاتر تجربه كرد در راه جشنواره تئاتر فجر است علي نرگسنژاد نويسنده و كارگردان نمايش بادي كه تورا خشك كرد مرا برد درباره اجراي اين نمايشپژمان بازغی: تلویزیون خط قرمز را عقب بکشد
پژمان بازغی تلویزیون خط قرمز را عقب بکشد پژمان بازغی می گوید ما این روزها با معضلات اجتماعی روبرو هستیم که سالهای پیش از آنها خبری نبود مثل مصرف قرصهای روانگردان یا اعتیاد با مواد مخدر جدید و معضلاتی دیگر که باید به آنها پرداخته شود این روزها نیاز است که تلویزیون خطوط ق-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها