تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803551819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناظره درباره لايحه بودجه 93/۱۱ و پايانيدژپسند در پاسخ به فارس: ارقام بودجه پيشنهادي اطمينان بخش است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مناظره درباره لايحه بودجه 93/۱۱ و پايانيدژپسند در پاسخ به فارس: ارقام بودجه پيشنهادي اطمينان بخش است
نماينده دولت در پاسخ به سوال خبرگزاري فارس مبني بر درصد امكان تحقق درآمدهاي نفتي و اعتبارات پيشنهادي عمراني، گفت: دولت راجع به برداشت از نفت در متغيرها، تغيير آنچناني ايجاد نكرده است؛ همچنين ارقام پيش‌بيني شده اطمينان‌بخش است.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس در بخش پاياني مناظره امروز تلويزيوني كه با حضور 4 چهره شاخص از مجلس، دولت و دانشگاه برگزار شد، فرهاد دژپسند در پاسخ به سؤال خبرنگار اقتصادي فارس، مبني بر اينكه آيا تحقق اعتبار 37 هزار ميليارد توماني با نفت 100 دلاري با توجه به شرايط منطقه‌اي، امكان‌پذير است يا خير، اظهار داشت: دولت راجع به برداشت از نفت در متغيرها، تغيير آنچناني ايجاد نكرده است، به طوري كه امسال هم يك ميليون بشكه نفت و در سال بعد هم به همين ميزان پيش‌بيني شده است.

وي ادامه داد: ما در لايحه بودجه ملاحظاتي داشتيم كه ارقام پيش‌بيني شده اطمينان‌بخش باشد. چرا كه درآمدهاي نفتي از محل صادرات به همين شكل در نظر گرفته شده است.

دژپسند در ادامه به سؤال خبرگزاري فارس، درباره سهم ماليات در تأمين بودجه، گفت: ماليات نسبت به سال جاري رشد بيشتري دارد؛ مطمئنا در شرايط ركودي افزايش نرخ منطقي نيست، بنابراين با توجه به اينكه نسبت ماليات به GDP بايد به 10 درصد برسد از طريق مكانيزه كردن نظام مالياتي، اين درآمدها محقق خواهد شد.

دژپسند در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر دلايل دولت براي حذف توليد از محل درآمدهاي هدفمندي، گفت: در بودجه امسال طبق شرايط فعلي عمل خواهد شد و راجع به هدفمندسازي يارانه‌ها، يك بسته جديد و متحولي را طراحي و به مجلس ارائه خواهيم كرد.

به گزارش فارس، الياس نادران درباره انبساطي بودن لايحه پيشنهادي دولت براي سال آينده، گفت: انبساطي بودن با عادلانه بودن متفاوت است؛ مجلس در اصلاحيه بودجه بنابر درخواست دولت، درآمدهايش را به 171 هزار ميليارد تومان كاهش داد و در سال آينده اين ميزان با افزايش 71 هزار ميليارد توماني به مجلس پيشنهاد شده است، بنابراين بودجه انبساطي است.

وي با بيان اينكه كمتر از 25 درصد كل بودجه كشور، مربوط به اعتبارات عمراني است، گفت: در بودجه سال جاري آنچه كه اتفاق افتاد، نگران‌كننده است.

بنابراين گزارش غلامرضا تاج‌گردون، عضو كميسيون برنامه و بودجه و معاون اقتصادي سازمان مديريت سابق در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران درباره استعفاي برخي نمايندگان در خصوص لايحه پيشنهادي دولت، تاكيد كرد: اين بودجه پيش از استعفاي نمايندگان بايد بررسي شود، چرا كه بنده از كساني هستم كه با اعداد و ارقام بودجه كاملا آشنايي دارم.

فرهاد دژپسند، نماينده دولت در پاسخ به سؤالي در خصوص ميزان تخصيص اعتبارات براي رونق كسب و كار توضيح داد: تأمين مالي و تسهيل دريافت منابع، افزايش صندوق‌هاي حمايتي و اتمام طرح‌هاي نيمه‌ تمام و از همه مهمتر تقويت بخش خصوصي از طريق واگذاري طرح‌هاي نيمه تمام از جمله مواردي است كه دولت در حوزه كسب و كار پيش‌بيني‌هاي لازم را انجام داده است.

فرشاد مؤمني، اقتصاددان در پاسخ به سؤالي درباره اينكه آيا طبق ادعاي دولتمردان، انسجامي در تيم اقتصادي دولت وجود دارد يا خير، صراحتاً تاكيد كرد: من دعا مي‌كنم كه چنين باشد، اما اينطور نيست.

بر اساس اين گزارش، الياس نادران درباره اينكه معتقد است، نبايد منافع مذاكرات تيم هسته‌اي در لايحه بودجه كشور گنجانده شود، به سؤال مطرح شده در اين باره تأكيد كرد: اگر مذاكرات به نتيجه نرسد، در تحقق درآمدهاي نفتي كه در بودجه قرار است لحاظ كنيم، دچار محدوديت‌هايي خواهيم بود.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن