تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819663876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطيب جمعه يزد : فرهنگ ، پايه و اساس پيشرفت و توسعه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: خطيب جمعه يزد : فرهنگ ، پايه و اساس پيشرفت و توسعه
يزد/ واحد مركزي خبر/ سياسي

فرهنگ ، پايه و اساس پيشرفت و توسعه است .
امام جمعه موقت يزد امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر به ديدار اخير اعضاء شوراي عالي انقلاب فرهنگي با رهبر معظم انقلاب و توصيه ها و تاكيدات رهبري در اين خصوص اشاره كرد و گفت: همانطور كه رهبر معظم انقلاب فرمودند اصل و اساس در كشور فرهنگ است و سياست و اقتصاد تابع فرهنگ است.
حجت الاسلام معزالديني با تبيين اهميت و اصالت فرهنگ در جامعه افزود: بايد با بازنگري در فرهنگ بويژه فرهنگ سبك زندگي كه مورد توجه رهبر معظم انقلاب است،‌ در جهت تعالي و پيشبرد اهداف نظام اسلامي حركت كنيم.
وي همچنين بر ضرورت واگذاري مسائل فرهنگي به اهل فرهنگ و متخصصان اين امر تاكيد كرد و گفت: بايد در اين زمينه از موازي كاري و كارهاي خنثي كننده پرهيز كرد .
حجت الاسلام معزالديني با اشاره به توافق ژنو ، اين توافق را نتيجه ايستادگي و مقاومت ملت ايران و پيشرفت كشور در دانش هسته اي دانست و افزود : همانطور كه رهبر معظم انقلاب فرمودند ما به تيم مذاكره كننده خود اعتماد داريم اما طرف مقابل هم بايد بداند پايبندي ملت ايران تا زماني است كه طرف مقابل به اين قرارداد پايبند باشد و به همين خاطر آنها را از لغزش و انجام كاري برخلاف توافق پرهيز ميدهيم.
خطيب جمعه يزد به 27 آذر سالروز شهادت آيت الله دكتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه و نقش مهم امام راحل ، شهيد مطهري و شهيد بهشتي و شهيد مفتح در جهت دادن دين به سمت دانشگاه افزود: با پيروزي انقلاب اسلامي و تاكيد حضرت امام و شهيد مطهري و شهيد مفتح نگاه دانشگاه به حوزه و نگاه حوزه به دانشگاه عوض شد و دانشگاه و حوزه در يك خط موازي براي تكامل جامعه و كشور قرار گرفتند .
حجت الاسلام معزالديني گفت :‌ امروز هم بايد بكوشيم حوزه و دانشگاه بعنوان 2 مركز مهم علمي با توجه به جايگاه والاي خود در همين مسير حركت كنند و از مسير صحيح خود منحرف نشوند .
امام جمعه موقت يزد همچنين با اشاره به فرا رسيدن فصل زمستان و سرماي هوا و در نتيجه افزايش مصرف انرژي از جمله گاز از خانواده ها خواست در مصرف انرژي صرفه جويي كنند.
0002

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن