تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819662121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه متوازن در كهگيلويه و بويراحمد ضروري است/ دامن زدن به مسائل منطقه اي ضد توسعه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توسعه متوازن در كهگيلويه و بويراحمد ضروري است/ دامن زدن به مسائل منطقه اي ضد توسعه است
گچساران - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در كهگيلويه و بويراحمد گفت: پيشرفت و توسعه مناطق در يك استان بايد به يك اندازه و با رعايت حقوق شهروندان صورت بگيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله سيد شرف الدين ملك حسيني كه به شهرستان گچساران سفركرده است، روز جمعه در نشست شوراي اداري اين شهرستان، افزود: عده اي در استان با زدن بر طبل جدايي شهرها و مناطق از مركز درصدد سهم خواهي هستند.

نماينده ولي فقيه در استان تصريح كرد: تا زمانيكه كه وحدت و همدلي در اين استان حاكم نشود توسعه نيافتگي و كمبود امكانات گريبانگير اين مردم خواهد بود.

آيت الله ملك حسيني همچنين درتشريح سفر خود به گچساران اظهار داشت: براي شنيدن مشكلات مردم و نظارت بر برنامه هايي كه مديران استان براي توسعه و رفع مشكلات اين منطقه تصويب كرده اند به اين شهر آمده ام.

وي بيان داشت: براي حل مشكلات مردم آبرو گرو مي گذارم و در اين زمينه از هيچ تلاشي دريغ نخواهم كرد.

نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري تاكيد كرد: احساسي برخورد كردن و عدم توجه به شاخص هاي رشد در شهر گچساران بايد ديده شود.

آيت الله ملك حسيني همچنين رابطه رواني بين انسانها را يكي از عوامل رشد جامعه عنوان كرد و افزود: تلاش ها بايد در جهت افزايش انس و الفت بين انسانها باشد.

وي گفت: در توسعه همه جانبه همه سود مي برند و اين مهم زماني اتفاق مي افتد كه با شناسايي نقاط غني و ضعيف در استان منابع و امكانات را براساس اولويت ها سازماندهي و تقسيم كنيم.

نظارت هاي نادرست عامل ضعف مديريتهاست

آيت الله ملك حسيني تاكيد كرد: ما در استان مدير زياد داريم اما مديريت مديران از ضعف بسياري رنج مي برد واين در حالي است كه بسيار از همين مديران خود به مسائل قومي وقبيله اي دامن مي زنند.

وي افزود: بسياري از ضعف هاي مديريتي ناشي از نظارت هاي نادرست سيستم مديريت كلان استان در اين مناطق محروم است.

نماينده ولي فقيه در استان اظهارداشت: تازمانيكه برخي مسئولان نماينده خواسته هاي مردم هستند نه مصلحت مردم ، تعدد خواسته ها و امكانات محدود منجر به نارضايتي مردم خواهد شد.

وي همچنين در خصوص اولويت بندي خواسته هاي مردم تاكيد كرد: تضاد موجود در اولويت بندي خواسته هاي مردم تاكنون منجر به شعارزدگي در جامعه شده است.

آيت الله ملك حسيني يادآور شد: استان كهگيلويه وبويراحمد داراي ظرفيت بالايي از لجاظ استعداد نيروي انساني باسواد است اما در سنوات قبل مديران اين استان كه از حمايت كمي در كهگيلويه وبويراحمد برخوردار بوده اند در سطوح بالاي كشور موفق تر عمل كرده اند.

وي اظهار داشت: مهمترين عامل در عدم ارائه توانايي مديران نخبه هم استاني در كهگيلويه وبويراحمد دامن زدن به مسائل قومي و منطقه اي است.

آيت الله ملك حسيني با تاكيد بر عدم تكرار لفظ بومي وغيربومي در استان اظهارداشت: در صورت فراگير شدن اين شعار نخبگان استان، در ساير نقاط كشور نيز جايي براي بروز توانايي خود پيدا نخواهند كرد.

نماينده ولي فقيه در استان مهمترين مشكل اين استان را فرهنگي عنوان كرد وافزود: توانمنديهاي نيروهاي اين استان بسيار خوب است اما تا اراده اي در مسئولان نباشد هيچ كار مثبتي صورت نمي گيرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله ملك حسيني در سفري سه روز به گچساران از نزديك در جريان روند پيشرفت پروژه هاي عمراني و فرهنگي و مشكلات اين شهرستان قرار گرفت.

كد خبر: 2194659

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۵:۳۸

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن