تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820614611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشم به دوستي آمريكا نداريم و با قدرت براي آباداني كشور تلاش مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: چشم به دوستي آمريكا نداريم و با قدرت براي آباداني كشور تلاش مي كنيم
اراك - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت: ايران چشم به دوستي آمريكا و متحدانش ندارد و نبايد داشته باشيم و مردم و مسئولان در راه آباداني كشور تلاش مي كنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي در خطبه هاي امروز نماز جمعه اراك با بيان اينكه، ايران داراي نظام و ملتي قدرتمند است افزود: ما آموخته ايم كه براي كشورد خود تلاش كنيم و اكنون نيز بايد با افزايش قدرت علمي خود براي كشور گام هاي اساسي بردارد.

امام جمعه اراك با باين اينكه تحريم عليه ايران فايده اي ندارد گفت:با اين حال استكبار نبايدب ه اين سمت برود و به تعهدات وفادار باشد.

وي با اشاره به تلاش هاي رژيم جعلي اسرائيل براي ناموفق بودن توافقات گفت: آمريكا و متحدانش نبايد تحت تاثير اسرائيل باشند و در اين صورت ملت از حق خود دفاع مي كند.

آمريكا بايد اعتماد ملت ايران را جلب كند

وي با بيان اينكه، ملت ايران مقاوم است و طرفين ژنو 3 بايد به تعهدات خود نسبت به ايران عمل كند افزود: آمريكا بايد اعتماد ملت ايران را جلب كند و رويكردهاي مسئولين اين كشور در روزهاي اخير و پس از توافقات مي تواند به زيان آنان باشد.

امام جمعه اراك با تاكيد بر اينكه، با اين رفتارها آنان راه به جايي نمي برند گفت: ايران كشوري مانند الجزاير نيست كه هر گونه مي خواهدبرخورد كند و تعهدات را زير پا بگذارد چرا كه ما ملتي غيرتمند و اگاه داريم كه ار حق خود دفاع مي كنند.

وي با اشاره به اينكه ايران در راستاي توسعه و آباداني خود قدم برمي دارد گفت: سالهاست كه دشمني استكبار با ابران ادامه دارد و نتوانسته خللي در اراده ملت ايران ايجاد كند و اكنون نيز چنين است.

از باقيمانده ايام صفر بهره معنوي ببريم

نماينده ولي فقيه در استان مركزي در ادامه به مراسم هاي ماه صفر اشاره كرد و گفت: مردم همچنانكه در ماه محرم حضوري پرشكوه داشتند در ماه صفر و ايام سوگواري اين ماه نيز بايد با شكوه حضور يابند.

وي اضافه كرد: مردم بايد تلاش كنند از ايام باقيمانده ماه صفر با شركت در مراسم عزاداري، بهره معنوي كافي را ببرند.

حوزه و دانشگاه بالهاي توسعه

امام جمعه اراك همچنين به يپوند حوزه و دانشگاه اشاره كرد و آنها را بالهاي توسعه خواند و گفت: حوزه و دانشگاه دو بال توسعه فكري، معنوي و علمي كشور است و بايد در راستاي پيوند بيشتر اين دو حوزه علمي تلاش كرد.

وي با تاكيد بر اينكه دانشگاه تنها نبايد به مدرك دادن اكتفا كند افزود: بايد روح معنوي، انديشه و دانش را در جوانان و نوجوانان توجه كرد و حركت هاي زيربنايي علمي را تقويت كرد.

امام جمعه اراك با اشاره به فرمايشان رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم رشد و توسعه علمي و فرهنگي كشور گفت: اين امر مهمترين دغدغه رهبري است كه بايد در كنار مقاومت ايران در برابر استكبار مورد توجه سران سه قوه و مسئولين باشد.

كد خبر: 2194649

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۵:۲۳

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن