تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820753793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدي تاج توپ را به زمين كفاشيان انداخت / تاريخ پايان ليگ را ابلاغ كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: مهدي تاج توپ را به زمين كفاشيان انداخت / تاريخ پايان ليگ را ابلاغ كنيد


به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ با مشخص شدن حريفان ايران در جام جهاني برزيل، حالا كادر فني تيم ملي با خيال راحت تري مي تواند براي جام جهاني برنامه ريزي كند. كارلوس كروش از مدت ها قبل گفته كه بايد بازيكنان تيم ملي را از فروردين ماه در اختيار داشته باشد تا بتواند با برگزاري اردوهاي تداركاتي، تيم ملي را براي مقابله با حريفان خود آماده كند. اما هنوز مشخص نيست كه ليگ برتر در چه تاريخي به پايان خواهد رسيد و اين موضوع همچنان محل اختلاف مسئولان سازمان ليگ، باشگاه ها و كادر فني تيم ملي است.
مهدي تاج رئيس سازمان ليگ در نامه اي كه امروز منتشر كرده، از علي كفاشيان خواسته تا تكليف ليگ برتر و جام حذفي را مشخص كند. در اين نامه موارد اختلاف سازمان ليگ با كارلوس كروش ذكر شده اما با لحني محترمانه نوشته شده است. تاج در بخشي از نامه نوشته: «پيرو مصوبه هيات رئيسه سازمان ليگ و برگزاري جلسات مكرر در رابطه با هماهنگي برگزاري مسابقات ليگ با روند آماده‌سازي تيم ملي جمهوري اسلامي ايران موارد ذيل جهت استحضار ايفاد مي‌شود: 1- اهتمام جدي اين سازمان انجام تعاملات لازم با كادر فني تيم ملي و ايجاد هماهنگي لازم در راه برگزاري ليگ برتر و جام حذفي در تمرين‌ها و مسابقات تيم ملي بوده و اين امر را به عنوان يك تكليف مبناي عمل خود قرار داده است. 2- با توجه به برگزاري قرعه‌كشي مسابقات جام‌جهاني 2014 و از آنجا كه سرمربي تيم ملي روند آماده‌سازي خوب براي تيم ملي را طلب نموده‌اند به منظور همكاري در روند فوق‌الذكر و ايجاد بستري مناسب براي انجام فعاليت‌هاي آماده‌سازي تيم ملي و به جهت فراهم‌سازي شرايطي كه نتايج احتمالي متوجه فدراسيون و سازمان ليگ حرفه اي نباشد، برنامه‌هاي پيشنهادي زير جهت بررسي و ابلاغ تصميم‌هاي آن فدراسيون محترم تقديم مي‌گردد. الف) امكان برنامه‌ريزي مسابقات ليگ حرفه‌اي و اتمام آن تا بيست فروردين 1393 فراهم مي‌باشد. ب) امكان برنامه‌ريزي و برگزاري مسابقات ليگ حرفه‌اي و حذفي با فاصله‌هاي كمتر كه تا تاريخ 28 اسفند 92 مسابقات ليگ خاتمه يابد، فراهم مي‌باشد.»
اتمام ليگ تا 20 فروردين كه در نامه تاج به آن اشاره شده، اختلاف اصلي سازمان ليگ با تيم ملي است اما تاج با انتشار اين نامه، توپ را به زمين علي كفاشيان انداخته و از او خواسته در اين رابطه تعيين تكليف كند. گرچه رئيس سازمان ليگ گفته كه امكان پايان ليگ تا 20 فروردين وجود دارد اما اهالي فوتبال مي دانند كه تاج راضي به اين اتفاق نيست. با اين حال او از كفاشيان خواسته تا رسما تكليف را روشن و تاريخ پايان ليگ را به سازمان ليگ ابلاغ كند.
تاج در نامه اش با لحني ظريف از فدراسيون خواسته تعيين تكليف كند تا ادامه مسابقات جام حذفي برگزار شود «يا اقدام ديگري را ابلاغ مي‌نماييد؟» از طرفي تصميم گيري در مورد «همراهي بازيكنان تيم ملي با تيم هاي باشگاهي در ليگ قهرمانان آسيا 2014» هم به فدراسيون واگذار شده تا در اين مورد تمام مسئوليت ها از دوش سازمان ليگ برداشته شود و باشگاه ها با فدراسيون فوتبال طرف شوند.
با اين نامه سازمان ليگ تمام موارد اختلاف خود با تيم ملي را به روي دوش فدراسيون فوتبال گذاشت تا از اين به بعد باشگاه ها با علي كفاشيان طرف باشند نه با مهدي تاج.
43 43

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن