تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803323377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهدي تاج ‌در نشست خبري در بوشهر:‌تيم ملي ‌به موقع تحويل كي‌روش مي‌شود/سازمان ليگ هم نگران برخي داوري‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مهدي تاج ‌در نشست خبري در بوشهر:‌تيم ملي ‌به موقع تحويل كي‌روش مي‌شود/سازمان ليگ هم نگران برخي داوري‌هاست
رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران با بيان اينكه نگران وضعيت داوري در كشور است، گفت: سعي مي‌كنيم با اتمام ليگ در زمان مناسب تيم ملي را در اختيار كي‌روش قرار بدهيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، مهدي تاج ظهر امروز در نشست خبري در بوشهر در پاسخ به سؤالي در مورد وضعيت داوري در كشور، به ويژه در ليگ‌هاي دو و سه گفت: بنده خود هم نگراني از وضعيت داوري در كشور دارم.

تاج گفت: براي برگزاري يك مسابقه فوتبال عوامل بسياري دخيل است و همه تلاش مي‌كنند تا يك مسابقه فوتبال برگزار شود اما ممكن است در يك مسابقه داور با يكي دو سوت اشتباه تمام زحمات و هماهنگي‌ها را از بين ببرد.

وي ادامه داد: معتقدم بايد برخي نظارت‌هاي داوري را به استان‌ها واگذار كنيم تا مسابقات ليگ كشوري، توسط استان‌ها نظارت شده و مشكلات هزينه‌اي هم كم شود.

* ليگ برتر را به موقع تمام مي‌كنيم

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران در مورد وضعيت دهنوي و اعتراض مسئولان پرسپوليس هم گفت: با توجه به اينكه آقاي نبي در اين مورد توضيح كامل دادند، بايد عرض كنم دهنوي در بازي قبل پرسپوليس مي‌توانست بازي كند اما بنا به صلاحديد مسئولان پرسپوليس وارد زمين مسابقه نشد.

تاج در مورد برنامه‌ريزي رقابت‌‌هاي ليگ برتر تا قبل از جام جهاني اضافه كرد: اميدواريم با روند فعلي بتوانيم ليگ را طبق نظر كي‌روش، كفاشيان و مسئولان فدراسيون فوتبال به نتيجه برسانيم و سعي مي‌كنيم تيم ملي به موقع در اختيار كي‌روش قرار داده شود.

وي به وضعيت تيم ملي زير 22 سال و رقابت‌هاي ليگ با حضور برخي بازيكنان اين تيم اشاره كرد و افزود: وقتي سرمربي تيم ملي زير 22 سال بازيكنانش را بنا به دلايلي در اختيار ندارد، نبايد از آن انتظار قهرماني داشت.

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران تصريح كرد: وقتي مسائل و برنامه‌ريزي ليگ را با سرمربي تيم ملي زير 22 سال مطرح كرديم، ايشان عنوان كرد‌ اين وضعيت را قبول دارد اما نبايد از وي انتظار قهرماني داشت، هرچند بايد از آقاي منصوريان به خاطر همراهي‌اش تشكر كنيم.

* خالكوبي بازيكنان كه قابل ديدن باشد، جرم است

تاج در پاسخ به سؤالي در مورد موارد جرم پس از شادي گل، گفت: اخيرا يكي از دستگاه‌هاي نظارتي نامه‌اي نوشته مبني بر اينكه بازيكناني كه در داخل كشور بازي مي‌كنند، بايد حقوق و قوانين كشور را رعايت كنند.

وي بيان كرد:‌ موضوعات مختلفي در اين مورد عنوان شده، از جمله اينكه مربي يا بازيكني كه قرار است وارد زمين شده و روي نيمكت بنشيند، بايد سرحال باشد و در كل قوانين را رعايت كند.

تاج گفت: حركت زشت در مقابل تماشاگران نيز ممنوع بوده و جرم محسوب مي‌شود.

* روند پرداخت بدهي باشگاه شاهين مطلوب است

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران گفت: شاهين بوشهر به دليل بدهكاري كه دارد، پرونده‌اي براي اين تيم تشكيل و منجر به صدور حكم شده است.

وي بيان كرد: اگر باشگاهي بدهكار باشد، نمي‌توانيم در حوزه تيم‌داري اجازه فعاليت در ليگ را به آن بدهيم.

تاج گفت: هفته گذشته با آقاي افراشته مديرعامل باشگاه شاهين در تهران جلسه داشتيم تا زمينه براي حل بدهي‌هاي شاهين فراهم شود، ضمن اينكه علاوه بر آقاي افراشته آقايان صفايي بوشهري امام جمعه محترم و جمشيدي مديركل استان پيگيري‌هايي داشته و دارند.

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران تصريح كرد: به دليل علاقه خاصي كه مردم بوشهر به تيم‌شان دارند، مسئولان نيز پيگير مشكلات اين تيم هستند و با وجود اينكه بسياري از بدهي‌ها با پيگيري آقاي افراشته صاف شده، اما هنوز شاهين بدهي دارد.

تاج گفت: مسير حل مشكلات بدهي شاهين خوب است اما به هرحال شاهين بايد بدهي‌هاي خود را به طلبكارانش پرداخت كرده تا بتواند در مسابقات حضور يابد.

وي بيان كرد: آقاي افراشته عنوان كرده، براي بدهي باشگاه شاهين از طريق نوبخت معاون برنامه‌ريزي رئيس جمهور پيگيري‌هايي انجام گرفته و اميدواريم اين پيگيري‌ها به حل مشكلات باشگاه مردمي شاهين بيانجامد.

انتهاي پيام/66006/ش40

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن