تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818970312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كسي براي دادن كارت هديه تامين اجتماعي سراغ من نيامد/ ليست نمايندگان دريافت كننده هديه منتشر شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كسي براي دادن كارت هديه تامين اجتماعي سراغ من نيامد/ ليست نمايندگان دريافت كننده هديه منتشر شود
دبير كل حزب مردم‌سالاري با بيان اينكه كسي براي دادن كارت هديه تامين اجتماعي سراغ من نيامد گفت: بهتر است براي شفافيت اسامي نمايندگاني كه كارت هديه دريافت كرده اند منتشر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفي كواكبيان در حاشيه مراسم چهلمين روز درگذشت مرحوم عسگراولادي در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه آيا شما كارت هديه تامين اجتماعي گرفته ايد گفت: ما اگر مي خواستيم هم كسي سراغ ما نمي آمد.

اين نماينده مجلس هشتم افزود: من اين موضوع را تكذيب مي كنم كه همه نمايندگان مجلس كارت هديه دريافت كرده اند اما در عين حال براي شفافيت موضوع بهتر است كه ليست منتظر شود تا مشخص شود تا چه تعدادي از نمايندگان كارت هديه گرفته اند.

دبير كل حزب مردم سالاري با اشاره به مشكلات نمايندگان گفت: من مي پذيريم كه نمايندگان اين قدر در خصوص مراجعه كنندگان به دفاترشان مشكلات دارند و اگر اين كمكها واقعا براي رسيدگي به محرومان بوده بحث ديگري است. اين موضوع كه كارت هديه دريافت شده است بايد شفاف سازي شود اما هيچ كس سراغ بنده نيامده است.

وي در مورد تعامل دولت و مجلس گفت: معتقدم مجلس بايد بيشتر با دولت همكاري كند.

كواكبيان تصريح كرد: من خودم در مجلس هشتم 11 وزير را به صحن علني كشيدم اما ديگر گير نداديم كه آقاي جليلي چطور با خانم اشتون نشسته و يا مذاكرات را چگونه پيش برده است.

اين فعال سياسي با اشاره به اينكه چگونه بايد براي تقويت تيم مذاكره كننده حركت كنيم گفت: نبايد با يك دستمال قيصريه را به آتش بكشيم و ما در مجلس گذشته منافع ملي خط قرمزمان بود.

وي در توصيه اي به نمايندگان مجلس گفت: اين شش ماه را بهتر است دندان روي جگر بگذاريم و بعد از 6 ماه اگر بحثي بود ابتدا در كميسيون مطرح شود و اگر نتيجه نداد و نمايندگان قانع نشدند آن بحث رسانه اي شود و به صحن علني آيد.

دبير كل حزب مردم‌سالاري با بيان اينكه آينده مذاكرات را مثبت ارزيابي مي كنم گفت: چيز زيادي از دست نداديم و اگر طرفهاي مذاكره كننده ايران از توافق عدول كنند ما نيز به موضع قبلي بر مي گرديم.

كد خبر: 2194309

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۱ - ۱۵:۵۳

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن