تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيات نظارت بر رفتار نمايندگان گزارشي درباره دريافت كارت هديه تهيه نكرده است!


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: هيات نظارت بر رفتار نمايندگان گزارشي درباره دريافت "كارت هديه" تهيه نكرده است!
عضو هيات نظارت بر رفتار نمايندگان، تهيه گزارش درباره دريافت كارت هديه از سوي برخي نمايندگان از سازمان تامين اجتماعي را رد كرد و گفت: اين موضوع تنها به صورت كلي مطرح شده و هيچ گزارشي در اين باره در دست تهيه نيست!
"سيدمحمدحسين ميرمحمدي" در گفتگو با ايرنا درباره گزارش هيات نظارت بر رفتار نمايندگان در اين زمينه كه برخي رسانه‌ها اعلام كرده‌اند چهارم دي نتيجه آن منتشر مي‌شود، افزود: گزارشي در اين زمينه در دست تهيه نيست.
نماينده گلپايگان در مجلس گفت: قرار بود درباره دريافت كارت هديه از سوي نمايندگان كه در گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي به آن اشاره شده است، از كميته تحقيق و تفحص و برخي سازمان‌هاي ذي ربط سوال شود و در صورت نياز هيات نظارت بر رفتار نمايندگان به موضوع ورود كند.
وي گفت: گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي قرار است در آينده نزديك به قوه قضاييه ارجاع شود و احتمال مي‌رود كه بخش مربوط به نمايندگان اين گزارش به هيات نظارت بر رفتار نمايندگان ارجاع شود.
ميرمحمدي تاكيد كرد كه تهيه چنين گزارشي تاكنون در دستور كار اين هيات نبوده است.
دريافت كارت هديه از سوي نمايندگان از سعيد مرتضوي رئيس سابق سازمان تامين اجتماعي، موضوعي است كه در گزارش تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي مطرح شد.
طرح اين موضوع سبب شد تا 60 نماينده در نامه‌اي به هيات رئيسه مجلس خواستار شفاف سازي در اين خصوص و اعلام اسامي 37 نماينده‌اي شوند كه اين كارت‌هاي هديه را دريافت كرده‌اند.
برخي رسانه‌ها از ورود هيات نظارت بر رفتار نمايندگان به اين موضوع خبر داده و اعلام كرده بودند كه گزارش اين هيات تا چهارم دي ماه تهيه و به هيات رئيسه مجلس تقديم مي‌شود.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن