تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار كردستان:توسعه پايدار كردستان مهم‌ترين استراتژي مديريتي من است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار كردستان:توسعه پايدار كردستان مهم‌ترين استراتژي مديريتي من است
استاندار كردستان محور فعاليت‌هاي خود و مجموعه استانداري را توسعه پايدار استان و آبادتركردن آن عنوان كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج به نقل از روابط عمومي پايگاه خبري روابط عمومي استانداري كردستان، عبدالمحمد زاهدي در جمع كاركنان استانداري اظهار كرد:نگه‌داشتن حرمت همه مردم و تلاش براي توسعه پايدار و آبادترشدن استان، استراتژي مديريتي و محور فعاليت‌هاي ما در كردستان است.

استاندار كردستان گفت: با توجه به رسالت كاري وزارت كشور در سراسر ايران اسلامي، كاركنان اين وزارتخانه در برابر همه جامعه مسئول هستند لذا نگه‌داشتن حرمت مردم را بايد اولويت كاري خود بدانيم.

وي با اشاره به تاكيد دولت تدبير و اميد بر آبادترشدن كردستان، افزود: رييس جمهوري تاكيد داشتند كه استان كردستان بايد آبادتر از هميشه و الگوي همه مناطق كردنشين دنيا باشد، بنابراين بايد براي تحقق آن همه مديران و مسئولين همت كنند.

وي استانداري، فرمانداري‌ها، بخشداري‌ها و همه زيرمجموعه وزارت كشور در سطح استان را خانه اميد مردم دانست و افزود: شهروندان از مجموعه وزارت كشور نسبت به ساير وزارتخانه‌ها انتظار ديگري دارند كه بايد براي جلب اعتماد و رضايت آنها نهايت تلاش و كوشش را داشته باشيم.

استاندار كردستان عنوان كرد: همه پرسنل استانداري بايد صداقت با مردم را محور كارهاي خود قرار دهند و وعده بدون عمل ندهند و بنده هم هيچگاه وعده بدون پشتيباني كه امكان عملياتي شدن آن نباشد را در طول خدمت خود نداده و در كردستان نيز وعده بدون عمل نخواهم داد.

وي با اشاره به سوابق خدمتي خود در استانداري سه استان و وزارت كشور گفت: شناخت جامع و كاملي از ماهيت كاري همه بخش‌هاي استانداري داشته و با وضعيت كردستان نيز آشنا است و براي توسعه آن از ظرفيت‌ها و توان موجود بهره خواهد گرفت.

زاهدي با اشاره به روش مديريتي خود اظهار داشت: براي پيشبرد برنامه‌هاي خود همه انتقادها و راهكارهاي سازنده و موثر را در زمينه موفقيت استانداري از پرسنل مي‌پذيرم و از آن استقبال مي‌كنم.

وي موفقيت برنامه‌هاي خود و استانداري كردستان را در گروه همفكري، مشاركت و همراهي تك تك پرسنل استانداري و زيرمجموعه خواند و افزود: همراهي و همفكري پرسنل و صاحبنظران كردستاني در كنار تجربه كاري بنده قطعا در پيشبرد برنامه‌ها تعيين‌كننده است.

استاندار كردستان گفت: همراهي و همكاري همه مديران استان، نخبگان و صاحبنظران كردستاني با مجموعه استانداري و اينجانب موجب توسعه و رشد همه جانبه استان خواهد شد كه نتيجه اين امر به نفع مردم استان است.

وي در پايان با اشاره به اينكه مسئوليت استانداري كردستان را با علاقه زياد بين ديگر استان‌ها پذيرفته است، افزود: با برنامه‌ريزي، تلاش و هماهنگ كردن مجموعه مديريتي استان، اميدوارم در دوران خدمت خود در كردستان كارنامه قابل‌قبول و مورد رضايت مردم داشته باشم.

به گزارش فارس؛ عبدالمحمد زاهدي روز دوشنبه هفته جاري با حضور وزير كشور به عنوان استاندار جديد كردستان معرفي شد.

انتهاي پيام/79001/ر

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن