تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821024313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شگفتی دختر روس با کاغذ رنگی! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
شگفتی دختر روس با کاغذ رنگی! +عکس




یولیا برودسکایا، متولد 1983 در مسکو، هنرمند و نقش گذاری است که بخاطر تصاویری که با دست و با استفاده از کاغذهای رنگی درست می کند، معروف شده است. این هنرمند روسی در سال 2004 به انگلستان رفت تا تحصیلات خود در رشته هنر را در دانشگاه هرتفوردشایر ادامه دهد











برترین ها: یولیا برودسکایا، متولد 1983 در مسکو، هنرمند و نقش گذاری است که بخاطر تصاویری که با دست و با استفاده از کاغذهای رنگی درست می کند، معروف شده است. این هنرمند روسی در سال 2004 به انگلستان رفت تا تحصیلات خود در رشته هنر را در دانشگاه هرتفوردشایر ادامه دهد و در سال 2006 فوق لیسانس خود را در رشته ارتباطات گرافیکی بدست آورد.






او قبل از رفتن به انگلستان در رشته های خلاقانه هنری متعددی فعالیت داشت، از نقاشی پارچه گرفته تا اوریگامی و کلاژ و کارهای هنری سنتی.






حالا بیشتر فعالیت های او بر صفحه آرایی متمرکز هستند و او بیشتر از تکنیک قدیمی چین های لوله ای (Quilling) استفاده می کند که در این تکنیک او نوارهای کاغذ رنگی را لوله می کند و طرح های شگفت انگیزی می آفریند.






این هنر او باعث شده که یولیا به شهرت بین المللی برسد و مجله نقد خلاقیت در سال 2009 به او عنوان "ستاره موفق" را داد. او برای گوگل کروم هم تمی با نام خودش ساخته است.








































































تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن