تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست هم‌انديشي طرح هميار خانواده در منطقه 11 برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نشست هم‌انديشي طرح هميار خانواده در منطقه 11 برگزار شد
جلسه هم‌انديشي طرح هميار خانواده، با حضور مدير طرح هميار خانواده در سطح شهر تهران، مشاور شهردار منطقه در امور بانوان و ديگر مسئولين به همت امور بانوان منطقه در سالن كنفرانس شهرداري منطقه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در اين مراسم كه با حضور مديران محلات و مسئولين خانه‌هاي تسنيم همراه بود، قلي‌زاده، مدير اجراي اين طرح در شهر تهران، با اشاره به اجراي موفق طرح هميار خانواده در سطح منطقه، ضمن معرفي اين طرح گفت: فاز اول طرح هميار خانواده در قالب كارگاه‌هاي آموزشي با موضوعاتي نظير: روابط عاطفي و همسرداري، حل تعارض در خانواده، فرزند پروري به اجرا درآمد كه مطابق با نيازسنجي‌هاي انجام شده، اداره كل امور بانوان شهرداري تهران بر آن شد كه در فازهاي ديگر طرح، موضوعات مورد استقبال شهروندان هر منطقه را با درنظر گرفتن بافت اجتماعي و موقعيت فرهنگي آن منطقه مدنظر قرار دهد.

قلي‌زاده، همچنين، با بيان اهداف كلي اين طرح در سطح شهر تهران خاطرنشان كرد: شناسايي شهروندان نيازمند به مشاور، توسط مسئولين خانه‌هاي تسنيم و ارجاع آنان به كلينيك‌هاي مشاوره‌ي خانه سلامت، مركز مشاوره آموزش‌وپرورش از اهم اهداف طرح هميار خانواده است.
انتهاي پيام/

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن