تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821033781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منطقه 16 سردمدار محله اي بدون طلاق شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: منطقه 16 سردمدار محله اي بدون طلاق شد
مدير امور بانوان منطقه 16 از برپايي پايگاه هميار خانواده با شعار همياري براي محله بدون طلاق از اين منطقه خبر داد.
اميني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: به منظور رصد مستمر وضعيت خانواده‌ها و برنامه ريزي براي بهبود وضعيت آنها و كوشش براي گسترش همياري‌هاي اجتماعي در جهت ارتقاء كارآمدي و پايداري‌شان،‌ پايگاه هميار خانواده در محلات نه گانه ايجاد مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه اين پايگاه مركزي اين برنامه ريزي و هم افزايي ظرفيت‌ها و همياري براي بهبود وضعيت خانواده درسطح محلات است، اظهار كرد: پايگاه هميار خانواده با شعار همياري براي محله‌اي بدون طلاق از آذرماه در دو محله آغاز شده كه به ندرت در محلات ديگر هم اين طرح اجرا مي‌گردد.
اميني تصريح كرد: مطابق بررسي‌ها و تحقيقات به عمل آمده از خانواده هاي سطح منطقه در تحليل وضعيت خانواده‌ها مي‌توان به مواردي چون تغيير سبك زندگي خانواده‌ها و افزايش نفوذ رسانه‌ها و صنايع فرهنگي،‌ افزايش آمار و ريسك طلاق و كاهش سن دوام زندگي درزوج‌هاي جوان، رشد آسيب‌هاي اجتماعي در بين خانواده‌ها، تغيير ساختار و كاركرد‌هاي نهادي خانواده، گسترش عوامل مخاطره آميز پيش روي خانواده، كاهش روابط، پيوند‌ها و سرمايه اجتماعي در خانواده‌ها اشاره نمود.
وي به ديگر برنامه‌ها اشاره و عنوان كرد: كارگاه‌هاي آموزشي طرح هميار خانواده درسطح محلات نه گانه و در هر محله شش كارگاه در راستاي توانمند سازي مسئولين پايگاه‌هاي هميار خانواده در راستاي اجرايي شدن هرچه بهتر اين طرح و اتمام اين كارگاه‌ها نيز برگزار مي گردد.
اميني در پايان خاطر نشان كرد: هم اكنون در دو محله سطح منطقه اين پايگاه ها به صورت پايلود فعاليت خود را آغاز نموده و بالغ بر سه هزار پرسش نامه به منظور دعوت از شهروندان به صورت خانه به خانه بين آنها توزيع شده است.

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن