تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802897656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق مستمري‌بگيران‌ تأمين اجتماعي18 درصد افزايش مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: حقوق مستمري‌بگيران‌ تأمين اجتماعي18 درصد افزايش مي يابد
سرويس سياسي – اجتماعي: مديرعامل سازمان تامين اجتماعي از افزايش حداقل 18 درصدي حقوق مستمري بگيران سازمان در سال آينده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، سيد تقي نوربخش درنخستين نشست خبري خود درتشريح گزارش عملكرد 100 روزه سازمان تامين اجتماعي ، گفت: در ارتباط با سقف افزايش مستمري ها، هنوز چيزي مشخص نيست اما كف افزايش حقوق مستمري بگيران در سال آينده 18 درصد خواهد بود.

وي درباره معادن دو و سه گلگهر سيرجان كه در دولت قبل واگذاري آن ها اعلام شده بود، اظهار داشت: معادن دو و سه گلگهر سيرجان بابت رد ديون به سازمان تامين اجتماعي واگذار شده بود، اما اين مصوبه مجددا رد و فعلا لغو شده است، اين در حالي است كه اين معادن مي‌تواند مقدار زيادي از ديون دولت به سازمان را رفع كند.

نو ربخش درباره بيمه كارگران ساختماني خاطر نشان كرد: طبق تبصره بودجه 92 بايد 200 هزار كارگر ساختماني زير پوشش سازمان تامين اجتماعي قرار مي‌گرفتند، اما تا شهريور امسال هيچ مبلغي از900 ميليارد تومان تعهداز طرف خزانه و سازمان امور مالياتي به سازمان پرداخت نشد و پس از مدتي با تخصيص 300ميليارد تومان از اين ميزان اعتبار به سازمان تامين اجتماعي توانسته‌ايم تاكنون 150 هزار نفر را زير پوشش بيمه كارگران ساختماني درآوريم.

وي در بخش ديگري از اين گفتگو اظهار داشت : دولت دهم با 60 هزار ميليارد بدهي به صندوق‌هاي بيمه‌اي از جمله سازمان تامين اجتماعي و صندوق بازنشستگي، به دولت جديد منتقل شدكه ازاين ميزان ، 56 هزار ميليارد تومان بدهي دولت به سازمان تامين اجتماعي بود.

نوربخش در باره بيمه خبرنگاران هم اظهار داشت در نظر است شعبه هاي اقماري بيمه در خانه هنرمندان ، وزارت ارشاد و شعبه 27 بيمه ويژه خبرنگاران داير شود.

در ادامه معاون فني و درآمد سازمان تامين اجتماعي با بيان اين كه قانون مشاغل سخت و زيان‌آور تصويب شده و اكنون در حال اجراست، گفت: در باره اين قانون استفساريه‌اي داده‌ شد و قرار بود نوع اجرا تغييريابداما اين موضوع مصوب نشد و ‌اكنون در حال اجراست. محمدحسن زدا افزود: در قانون كلي حضور خانم‌ها در مشاغل سخت و زيان‌آور ممنوع است، حتي اضافه كاري در كارهاي سخت و زيان‌آور ممنوع شده است، چرا كه فرد در معرض آسيب‌هاي جسمي و رواني قرار دارد.

زدا ادامه داد: زنان خانه‌دار زير 45 سال مي‌توانند با مراجعه به سازمان تامين اجتماعي زير پوشش سه نوع بيمه قرار گيرند كه به ترتيب شامل بيمه بازنشستگي، بيمه بازنشستگي و فوت و از كارافتادگي است.

وي گفت: هزينه مربوط به هر يك از اين سه بيمه در صورت زير پوشش قرار گرفتن زنان خانه‌دار به ترتيب 60، 75 و 90 هزار تومان است.



چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن