تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت خارجه سوريه به بيانيه شوراي همكاري خليج فارس واكنش نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: وزارت خارجه سوريه به بيانيه شوراي همكاري خليج فارس واكنش نشان داد
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/20
00:53:16.09
وزارت امور خارجه سوريه به بيانيه شوراي همكاري خليج فارس و دخالت آنها در امور داخلي اين كشور واكنش نشان داد و تاكيد كرد كه اين كشورها در خون‌ريزي موجود در سوريه شريك هستند.
به گزارش تلويزيون سوريه، وزارت امور خارجه سوريه به بيانيه شوراي همكاري خليج فارس در نشست كويت واكنش نشان داد و اعلام كرد: جمهوري عربي سوريه به شدت آنچه را كه در بيانيه پاياني شوراي همكاري در كويت آمده است رد مي كند زيرا دروغ پردازي و مطالب گمراه‌كننده‌اي است كه كساني صادر كرده اند كه دستانشان از طريق ابزارهايشان مانند گروه هاي تروريستي، تكفيري و وهابي به خون سوري‌ها آلوده شده است.
به گزارش اين شبكه، در بيانيه وزارت امور خارجه سوريه آمده است حاضران امروز در نشست كويت همان حاميان مالي، نظامي و رسانه اي تروريست ها و در صدر آنها رژيم آل سعودي هستند، رژيمي كه به طور اساسي براي ريختن خون مردم سوريه و نابود كردن اين كشور تلاش مي كند. تظاهر به گريه از سوي آنها چيزي جز اشك تمساح ريختن پس از قتل و كشتار نيست. اشك تمساح آنها بر واقعيت هاي موجود درباره توطئه آنها عليه ملت سوريه سرپوش نخواهد گذاشت. بهتر است كسي كه خانه اش از شيشه است سنگ به سوي مردم پرتاب نكند.
وزارت امور خارجه سوريه تاكيد كرد دمشق اعلام مي كند كه راه حل آنچه اكنون در سوريه روي مي دهد فقط گزينه سياسي است كه فقط سوري ها از طريق گزينه هاي سياسي و اصول راسخ خود در پيش مي گيرند. سوريه زبان تحريك آميز بيانيه شوراي همكاري را درباره سوريه به شدت محكوم مي كند، به ويژه اينكه برخي از كشورهاي عضو اين شورا عملاً و به طور اساسي شريك اقدامات تروريست هاي وهابي و تكفيري در سوريه هستند. آنها بدون توجه به اصول اخلاقي، ديني و انساني و بدون توجه به قوانين بين المللي كمك هاي مالي و تسليحاتي به تروريست ها ارائه مي دهند. رويكرد آنها نشان دهنده دخالت بي سابقه در اقدامات تروريستي سازمان يافته بين المللي است.
وزارت امور خارجه سوريه در پايان بيانيه خود تاكيد كرده است جمهوري عربي سوريه به كساني كه در كويت جمع شدند يادآور مي شود كه تصميم ها و خواسته هاي مردم سوريه به هيچ وجه به آنها يا ديگران ارتباط ندارد بلكه اين مردم هستند كه خود تصميم گيرنده و انتخاب كننده مسئولان خود و ترسيم كننده آينده خود هستند.
00:55:21.12

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن