تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802721361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم تجديدنظر در كمك ها به كومور/ وزارت خارجه نسبت به آراي قطعنامه ضد ايراني واكنش نشان دهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: لزوم تجديدنظر در كمك ها به كومور/ وزارت خارجه نسبت به آراي قطعنامه ضد ايراني واكنش نشان دهد
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با بيان اينكه برخي كشورهايي كه روابط اقتصادي خوبي با ايران دارند و يا از ايران كمك دريافت مي كنند به قطعنامه حقوق بشري عليه ايران راي موافق يا ممتنع داده اند گفت: وزارت خارجه نسبت به كشورهايي كه به قطعنامه حقوق بشري عليه كشورمان راي موافق داده اند موضع گيري كند.

محمد حسن آصفري عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تصويب قطعنامه حقوق بشري در مجمع عمومي سازمان ملل عليه كشورمان گفت: اولين چيزي كه مهم است اينكه در هيچ كشوري به اندازه ايران حقوق بشر رعايت نمي شود به طوري كه اقليت هاي ديني در مجلس نماينده دارند و از حقوق اقوام دفاع مي كنند.

وي با بيان آنكه پايبندي به حقوق بشر در ايران در هيچ كشوري نيست ادامه داد: اساس پايه اسلام بر مبناي برابري و برادري است و رنگ و نژاد و قوميت از نگاه اسلام يكسان است ولي برخي كشورها كه ادعاي دموكراسي و حقوق بشر دارند حقوق بشر در كشورشان رعايت نمي شود.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي تصريح كرد: جاي تاسف دارد كه چنين قطعنامه اي توسط بسياري از كشورهايي كه حقوق بشر در آنجا رعايت نمي شود عليه ما تصويب مي شود اين يك نگاه سياسي است و غربي ها دنبال يك سناريوي جديد هستند وقتي مي بينند مسئله هسته اي دارد به نتيجه مي رسد چنين مسائلي را مطرح مي كنند و در آينده نيز احتمالا سراغ مسائل موشكي خواهند رفت.

آصفري با بيان اينكه تصويب قطعنامه نشان دهنده اين است كه غربي ها در صدد مقابله با نظام ايران هستند خاطرنشان كرد: اين شانتاژگري و استفاده از اهرم فشار يك كار سياسي است و بايد آقاي بان كي مون پاسخگو باشد و بگويد چرا قبل از تصويب قطعنامه پاسخگوي جنايت هاي تروريست ها در عراق و سوريه نيستند. بگويند كه فرانسه كه مدعي ليبراليسم و آزادي است چرا با مهاجران آن كشور برخوردهاي ضد حقوق بشري مي كند در حالي كه هيچ كشوري اين تعداد افغاني را به كشورش راه نداده جمهوري اسلامي ايران 2 ميليون افغاني را در كشور جاي داده و با آنها مانند شهروند ايراني برخورد مي كند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در واكنش به اين مسئله كه در تصويب قطعنامه شوراي امنيت برخي از كشورهاي دوست و هم پيمان كه همكاري گسترده اي اقتصادي با كشورمان دارند به اين قطعنامه راي ممتنع يا موافق داده اند گفت: اعتقاد دارم وزارت خارجه بايد بررسي كند و نسبت به آرايي كه داده شده پيگيري لازم و موضع مورد نياز را اتخاذ نمايند.

آصفري در پايان در مورد راي كشورهاي سوايزلند و كومور كه كمك هاي اقتصادي فراواني از ايران مي گيرند و به اين قطعنامه راي منفي نداده اند گفت: اعتقاد دارم جمهوري اسلامي سكوت نداشته باشد و نسبت به اين اقدام دو كشور واكنش نشان دهند.

كد خبر: 2199842

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۲:۰۸

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن