تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش مي‌دهدابراز ارادت مردم و سياسيون به حبيب انقلاب/متدين جامع ‌انقلابي صادق


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش مي‌دهدابراز ارادت مردم و سياسيون به حبيب انقلاب/متدين جامع ‌انقلابي صادق
مراسم چهلمين روز درگذشت مرحوم حبيب‌الله عسكراولادي دبيركل فقيد جبهه پيروان فردا پنجشنبه در مسجد امام صادق (ع) تهران برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري فارس، مراسم چهلمين روز درگذشت مرحوم حبيب‌الله عسكر اولادي دبيركل فقيد جبهه پيروان فردا پنجشنبه در مسجد امام صادق (ع) تهران برگزار خواهد شد.

مرحوم حبيب الله عسكر اولادي صبح 14 آبان در سن 81 سالگي بر اثر عارضه قلبي در بيمارستان دي گذشت.

اين مبارز انقلابي كه از موسسين و اعضاي حزب موتلفه اسلامي بود، نمايندگي ولي فقيه در كميته امداد امام خميني را برعهده داشت و از سوي رهبر معظم انقلاب در مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز منصوب شده بود.

رهبر معظم انقلاب پس از رحلت يار ديرين انقلاب اسلامي پيام تسليتي مرقوم و تاكيد كردند عمر با بركت اين مبارز خستگي‌ناپذير يكسره در خدمت اسلام و برپائي و استقرار نظام اسلامي سپري شد و از دوران جواني تا آخرين سالها، همّت و تلاش و مجاهدت مخلصانه‌اش در اين راه، كاستي نگرفت.

همچنين روساي سه قوه طي پيام‌هاي جداگانه‌اي ارتحال مرحوم عسكر اولادي را تسليت گفتند.

حسن روحاني رئيس‌جمهور كشورمان در پيام تسليت خود تصريح كرده بود: آنچه اين شخصيت مؤدب و متواضع بويژه در يك سال اخير پي مي‌گرفت، رويكرد اعتدالي و جلوگيري از تعميق فاصله‌ها و دوري گزيدن از خشونت و تندروي بود كه بايد با تلاش‌هاي صميمانه دوستداران او و همه مردم اخلاق‌مدار با جديت دنبال شود.

مراسم تشييع و بزرگداشت مرحوم عسكراولادي روز 16 آبان با حضور پرشكوه مردم، سران سه قوه و مسئولان لشكري و كشوري در مدرسه عالي شهيد مطهري برگزار شد.

در اين مراسم كه افرادي همچون آيت‌الله احمد جنتي دبير شوراي نگهبان، آيت‌الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان رهبري، حجج اسلام علي‌اكبر ناطق نوري، محسني‌اژه‌اي، صديقي امام جمعه موقت تهران، سيدحسن خميني، روح‌الله حسينيان، مجيد انصاري، مصباحي مقدم، موحدي كرماني، مصلحي وزير سابق اطلاعات، آيت‌الله امامي كاشاني، نهاونديان رييس دفتر رييس‌جمهور، محسن رضايي، اعضاي حزب موتلفه اسلامي، نمايندگان مجلس و اهالي و كسبه بازار حضور داشتند، به تجليل از شخصيت دبيركل فقيد جبهه پيروان پرداختند.

همچنين مراجع عظام تقليد نيز در ديدار با بيت مرحوم عسكراولادي و ستاد بزرگداشت وي، او را از شخصيت‌هاي برجسته انقلاب دانستند و تاكيد كردند كه بايد خاطرات و آثار او منتشر شود.

آيت‌الله جوادي‌آملي در اين ديدار اقدامات مثبت مرحوم عسكراولادي را موجب زنده ماندن نام او دانست و آيت‌الله نوري همداني نيز تاكيد كرد: مرحوم عسكراولادي لحظه‌اي انقلاب را تنها نگذاشت.

آيت‌‌الله مهدوي‌كني نيز درباره مرحوم عسكراولادي گفت: عسكراولادي به دنبال رساندن ديگران به سوي مسير صحيح بود، وي سياسي بود اما سياسي‌كار نبود و اين مساله مهمي است كه سياسي‌كاري غير از سياسي بودن ديني است.

به گزارش فارس، اخيراً و همزمان با مراسم چهلم مرحوم عسكراولادي، رسانه‌ها و نشريات اصولگرا و اصلاح‌طلب به بازخواني مواضع و سوابق مبارزاتي و انقلابي مرحوم عسكراولادي پرداخته‌ و سعي دارند مشي سياسي و اخلاق اسلامي او را براي جامعه تبيين كنند.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن