تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819616439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همواره با استقامت و ايمان به كار خود ادامه دهيد/ حرف حق ملت ايران را بزنيد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: همواره با استقامت و ايمان به كار خود ادامه دهيد/ حرف حق ملت ايران را بزنيد
آيت‌الله نوري همداني گفت: به تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي نيز مي‌گوييم كه همواره با استقامت و ايمان به كار خود ادامه دهيد، حرف حق ملت ايران را بزنيد و اگر آنها قبول نكردند باز هم هراسي نداريم و به راه خود ادامه مي‌دهيم، چرا كه انرژي هسته حق مسلم ملت است.
به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آيت‌الله نوري همداني" امروز در پايان درس خارج فقه خودكه در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به سخنان امام علي(ع) در نهج البلاغه، اظهار داشت: حضرت امير المومنين (ع) در مورد شناخت دوستان و دشمنان تاكيد بسيار قابل توجهي را ارايه كرده‌اند.

وي با بيان اينكه شناخت فعاليت‌هاي دشمنان و دوستان اهميت فراواني دارد، تا بتوانيم به درستي آنها را بشناسيم، افزود: كلمات قصار نهج البلاغه دوستان را سه گروه و دشمنان را نيز سه گروه بيان كرده كه بايد دوست ودشمن را از هم‌ديگر شناخت.

اين مرجع تقليد با بيان اينكه منافقان نيز در قرآن جزو دشمنان اهل ايمان شمرده شده‌اند، ادامه داد: بر اساس آيات قرآن، صهيونيست‌ها نيز جزو دشمنان مسلمانان محسوب مي‌شوند؛ مثلث كفر، نفاق و صهيونيسم در حقيقت دشمنان حقيقي اهل اسلام هستند.

آيت‌الله نوري همداني با اشاره به آياتي كه وظيفه مسلمانان را در مقابل دشمنان مشخص مي‌كنند، تصريح كرد: دشمنان از هيچ كاري عليه اهل ايمان فروگذار نمي‌كنند و از رنج و مشقت مسلمانان لذت مي‌برند و حتي از سخنانشان هم دشمني‌شان هويداست.

استاد حوزه علميه قم با بيان اينكه ليبرال‌ها در برخورد با مسلمانان لبخند بر لب داشته ولي در خلوت از پيشرفت مومنان در هراس اند، بيان داشت: بايد بگوييم مرگ بر صهيونيسم باد به خاطر كينه‌اي كه عليه مسلمانان دارند .

وي با بيان اين كه تقوا و خداترسي موجب مي‌شود كيد و مكر دشمنان بر مسلمانان اثر نكند، گفت: آيات قرآن، مفاهيم بسيار مهمي در خود دارد كه اگر آنها را به كار ببنديم، دشمنان همواره از اهل ايمان شكست خواهند خورد.

آيت‌الله نوري همداني در ادامه با بيان اين كه تكفيري‌ها نيز با دشمنان مسلمانان هم‌صدا شده‌اند، بيان داشت: امروز تكفيري‌ها نيز عليه تشيع و جمهوري اسلامي با دشمنان متحد شده‌اند؛ از بندر بن سلطان سوال كردند چرا با رژيم صهيونيستي دوست هستيد، ولي با ايران دشمني مي‌كنيد او جواب داده كه ما با ايران دشمن هستيم و صهيونيست‌ها نيز با جمهوري اسلامي دشمني مي‌كنند، بنابراين دشمنان دشمنان ما دوستان ما هستند.

اين مرجع تقليد با اشاره به مذاكرات چندين ساله هسته‌اي ميان ايران و گروه 1+5 ابراز كرد: دانشمندان ما با ايمان و تلاش به دانش اتمي دست يافته‌اند و بدون دريافت كمترين كمك از خارجي‌ها، توانسته‌اند دانش هسته اي را بومي‌سازي كنند.

معظم له تاكيد كرد: استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي حق ماست و ملت ايران با تلاش خود به اين دانش دست يافته‌اند؛ از زماني كه امام راحل انقلاب را به پيروزي رساند و اسلام وارد عرصه زندگي ملت شد، دشمنان سعي كردند تا جلوي پيشرفت مردم را بگيرند، به همين دليل جنگ هشت ساله را عليه جمهوري اسلامي به راه انداختند.

آيت‌الله نوري همداني با اشاره به تاثيرگذاري انقلاب اسلامي بر كشورهاي منطقه ملل اروپايي و آمريكايي بيان داشت: هر روز مستضعفان جهان بيدارتر مي‌شوند و نفرت آنها از مستكبران هم بيشتر مي‌شود؛ لذا به تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي نيز مي‌گوييم كه همواره با استقامت و ايمان به كار خود ادامه دهيد، حرف حق ملت ايران را بزنيد و اگر آنها قبول نكردند باز هم هراسي نداريم و به راه خود ادامه مي‌دهيم، چرا كه انرژي هسته حق مسلم ملت است.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن