تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819798879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس هيئت مديره صندوق توسعه ملي بيان كردمعوقات بانكي توليدكنندگان 80 هزار ميليارد تومان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس هيئت مديره صندوق توسعه ملي بيان كردمعوقات بانكي توليدكنندگان 80 هزار ميليارد تومان
رئيس هيئت مديره صندوق توسعه ملي گفت: وقتي كه معوقات بانكي توليدكنندگان 80 هزار ميليارد تومان است نمي‌توان انتظار زيادي از بانك‌ها داشت.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، سيد صفدر حسيني در كارگروه اشتغال كه ظهر امروز در استانداري خوزستان برگزار شد اظهار كرد: نخستين كار شوراي اشتغال استان ترسيم نقشه راه است تا مشخص شود كه چه سياست‌هايي در خوزستان براي ايجاد اشتغال دنبال شود.

وي با انتقاد از اينكه عده‌اي مي‌گويند فرهنگ كار و بسترهاي لازم براي فعاليت‌هاي اقتصادي وجود ندارد تصريح كرد: اگر ما بستر اقتصادي براي ايجاد اشتغال نداريم پس چرا شوراي اشتغال تشكيل مي‌دهيم؟

رئيس هيئت مديره صندوق توسعه ملي خاطرنشان كرد: در گذشته افراد بيكار و بي‌سواد بودند و كارگري مي‌كردند و به انجام هر كاري قانع بودند در حالي كه هم‌اكنون اكثر بيكاران كشور فارغ‌التحصيل دانشگاه هستند.

وي با اشاره به اينكه روش‌هاي آموزشي در دانشگاه‌ها اشتباه است اذعان كرد: افرادي كه از دانشگاه‌ها فارغ التحصيل مي‌شوند تخصص لازم را ندارند و مشكل ما در آينده تحصيلكرده‌هاي بي‌مهارت و پرمدعا است.

حسيني با بيان اينكه بر اساس بررسي‌هايي كه صورت گرفته است تا چهار سال آينده 5 ميليون نفر از دانشگاه‌ها فارغ التحصيل مي‌شوند تصريح كرد: در اين ميان مجبوريم براي آموزش اين نيرو‌ها از طريق فني و حرفه‌اي، كارگاه آموزشي برگزار كنيم.

وي با بيان اينكه دانشگاه‌ها مبادرت به گرفتن دانشجوي پولي بدون كنكور مي‌كنند عنوان كرد: اين دانشگاه‌ها به تأمين هزينه‌هاي خود، بيش از آموزش نيرو فكر مي‌كنند.

رئيس هيئت مديره صندوق توسعه ملي با بيان اينكه رشد اقتصادي بايد معادل رشد جمعيت بالا برود تصريح كرد: رشد توليد ناخالص ملي مستلزم تشديد سرمايه است.

وي اظهار كرد: كلنگ‌زني‌هاي بي‌مورد در بيشتر استان‌ها انجام مي‌شود در حالي كه براي اجراي هر طرحي بايد يك چارچوب منظمي متناسب با ويژگي‌ها منطقه تدوين شود.

حسيني با بيان اينكه در اين شرايط آزمون و خطا معني ندارد اذعان كرد: در شرايطي كه منابع مالي اندك است نمي‌توانيم ريسك كنيم بلكه هر طرحي كه مي‌خواهد اجرا شود بايد بر اساس برنامه پيش برود تا خطايي در آن به وجود نيايد.

وي به معوقات بانكي اشاره كرد و گفت: وقتي كه معوقات بانكي توليدكنندگان 80 هزار ميليارد تومان است نمي‌توان انتظار زيادي از بانك‌ها داشت.

انتهاي پيام/72011/ح30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن