تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820316709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيزر سر به مهر با صداي حاتمي‌كيا را ببينيد/ راز و نياز ليلا حاتمي با خدا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تيزر "سر به مهر" با صداي حاتمي‌كيا را ببينيد/ راز و نياز ليلا حاتمي با خدا
تيزر فيلم "سربه مهر" به كارگرداني هادي مقدم‌دوست كه از امروز اكران خود را در سينماهاي تهران آغاز كرده است با صداي ابراهيم حاتمي‌كيا در خبرگزاري مهر منتشر شد.

محمدرضا شفيعي تهيه‌كننده فيلم سينمايي "سر به مهر " كه از 20 آذرماه در سينماهاي تهران اكران شده است درباره ساخت آنونس اين فيلم سينمايي به خبرنگار مهر گفت: گفتار متن آنونس و تيزر فيلم "سر به مهر" توسط ابراهيم حاتمي‌كيا گفته شده است و از امروز از تلويزيون پخش خواهد شد. اين پيشنهاد از طرف من به حاتمي‌كيا داده شد و وي نيز بزرگوارانه به خاطر لطفي كه داشت آن را پذيرفت.

وي درباره حضور چهره‌هاي سرشناس سينما در تبليغات و تيزرهاي ديگر همكارانشان عنوان كرد: با معضلاتي كه سينماي ما با آن روبرو شده است خود اهالي سينما بايد به فكر خودشان باشند. اگر هر كدام از سينماگران ما بتوانند فيلمي را كه مورد سليقه خودشان است، تبليغ كنند اتفاق مثمرثمري براي فيلم‌هاي روي پرده مي‌افتد.

اين تهيه كننده در پايان عنوان كرد: اين لطف دوستان به همكاران خودشان بسيار اهميت دارد و نشان‌دهنده حمايت آنها از سينماي كشورشان است. مدتي است كه گفتن نريشن توسط فيلمسازان شناخته‌شده براي فيلم‌هايي كه باب سليقه شان است و يا نوشتن يادداشت درباره فيلم‌ها باب شده كه اتفاق خوشايندي است چون حمايت هنرمند شناخته‌شده از يك فيلم مي تواند مخاطبان را به ديدن آن اثر علاقمندتر كند.

اكران فيلم سينمايي " سر به مهر" به كارگرداني هادي مقدم دوست و بازي بازيگراني چون ليلا حاتمي، خاطره اسدي و آرش مجيدي از چهارشنبه 20 آذرماه در سينماهاي تهران آغازشده است. فيلم "سر به مهر" سيمرغ بلورين بخش كارگرداني نگاه نو را در جشنواره سي و يكم فيلم فجر از آن خود كرده بود.

"سر به مهر" به كارگرداني هادي مقدم‌دوست به سرگروهي سينما استقلال از امروز در پرديس‌هاي آزادي، ملت، اريكه ايرانيان، زندگي، سمرقند و شكوفه و سينماهاي فرهنگ، ماندانا، بهمن، شاهد و... اكران مي‌شود.

تيزر فيلم سينمايي "سر به مهر" را مي‌توانيد اينجا ببينيد.

كد خبر: 2193536

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۱۴:۴۲

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن