تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821071836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يادمان شهداي كارمند دربافق برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: يادمان شهداي كارمند دربافق برگزار شد
بافق - خبرنگار اطلاعات: ياد و خاطره 27 شهيد كارمند بافق در مراسمي گرامي داشته شد.
قائم مقام دفتر نظارت شوراي نگهبان استان يزد در اين مراسم كه باحضور مردم، مسئولان محلي، خانواده معظم شاهد و جمع كثيري از بسيجيان در صحن امامزاده عبدالله بن موسي الكاظم (ع) بافق برگزار شد، در سخناني گفت: انقلاب اسلامي بر اثرخون پاك شهدا مستحكم و پا بر جا شده و بعد از گذشت سال‌ها از عمر با بركت خود، اندكي انحراف در بدنه آن ايجاد نشده است.
احمد هژيري با گراميداشت ياد و خاطره شهداي فرهنگي، افزود: بسيج مظهر عظمت،اقتدار و افتخار نظام اسلامي است و مردم به داشتن چنين نهادي دركشور مي‌بالند.
وي با اشاره به ارزش‌هاي والاي دفاع مقدس و ناكامي دشمنان درطراحي و اجراي نقشه‌هاي مختلف عليه نظام ايران اسلامي افزود: به بركت دليرمردي و ازخود گذشتگي شهدا و ايثار گري بسيجيان سلحشور درطول جنگ تحميلي،اكنون ايران اسلامي قله‌هاي رفيع سربلندي و افتخار را درعرصه‌هاي مختلفِ دنيا فتح مي كند.
هژيري، پيشرفت‌هاي نظام جمهوري ايران را در تمام عرصه‌ها مرهون شجاعت و شهادت دلاور مردان ميدان‌هاي نبرد حق عليه باطل دانست و گفت: نظام اسلامي ما از خون پاك شهيدان دفاع مقدس مطهر شده است و پايدار خواهد ماند.



چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن