تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرح دفاعيات متهمين اختلاس از بيمه ايران در سومين روز برگزاري دادگاه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شرح دفاعيات متهمين اختلاس از بيمه ايران در سومين روز برگزاري دادگاه
سومين روز برگزاري دادگاه رسيدگي به پرونده اختلاس از بيمه ايران صبح امروز در شعبه 79 دادگاه كيفري به صورت علني آغاز شد كه متهمين دفاعيات خود را يك به يك مطرح كردند.
به گزارش خبرنگار حقوقي - قضايي باشگاه خبرنگاران،‌ سومين روز برگزاري دادگاه رسيدگي به پرونده اختلاس از بيمه ايران صبح امروز در شعبه 79 دادگاه كيفري به صورت علني آغاز شد.

"توكلي" نماينده دادستان كيفر خواست آقاي "ش. س" 34 ساله كارمند امور مالي نمايندگي بيمه ايران را قرائت كرد و وي در شرح ماوقع گفت: بنده و آقاي "د. ف" با هم بزرگ شديم و از سال 73 براي تحصيل به تهران آمديم و من نزد بستگان خود در تهران زندگي مي‌كردم و اين در حالي بود كه آقاي "د. ف" به دليل بضاعت مالي از من حمايت مي‌كرد و بنده را در منزلي كه خود كرايه كرده بودند، اسكان دادند.

متهم "س. ش" ادامه داد: بنده در دفتر نمايندگي بيمه كه آقاي "د. ف" به نام خانم خود باز كردند مشغول به كار شدم و در حدود يك سال چون در قسمت فروش موفق نبودم با اين كه تخصص من حسابداري نبود به عنوان حسابدار آقاي "د. ف" مشغول به كار شدم.

قاضي محمدي كشكولي خطاب به متهم گفت: شما كاملا به كار بيمه‌اي تخصص داشته‌ايد و فعاليت‌هاي مالي را انجام داده‌ايد بنابراين اين توجيهات قابل قبول نيست درباره اين بگوييد كه شما چند فقره چك پاس كرده‌ايد؟

متهم "س. ش" در جواب گفت: بنده مي‌دانستم كه با بيمه فعاليت مي‌كنم اما اين كه چند فقره چك پاس كردم را دقيقا نمي‌دانم.

قاضي كشكولي خطاب به متهم "س. ش" پرسيد: اولين چك را چه زماني پاس كرده‌ايد؟

متهم "س. ش" پاسخ داد: دقيقا نمي‌دانم اما از سال 79 وارد مجموعه شدم و شايد اولين چك را سال 84 يا 85 و آخرين چك را سال 87 پاس كردم.

قاضي كشكولي در ادامه به متهم "س. ش" گفت: لطفا از كلي گويي بپرهيزيد و بگوييد در مجموع چه مبالغي را پاس كرده‌ايد.

متهم "س. ش" در جواب گفت: همان مبالغي كه در كيفر خواست آمده است مي‌پذيريم و دقيقا نمي‌دانم چه مبالغي را پاس كرده‌ام.

قاضي كشكولي خطاب به متهم "س. ش" پرسيد: چه مقدار حقوق دريافت مي‌كرديد؟

متهم :س . ش: پاسخ داد: بنده يك ريال هم دريافت نكردم و قرار بود 400، 500 هزار تومان به عنوان حقوق بگيرم كه نگرفتم حتي مبلغ 20 ميليون تومان هم به آقاي "د. ف ه" بدهكار هستم.

قاضي كشكولي خطاب به متهم "س. ش" گفت: چند فقره چك در بيمه فاطمي و چند فقره چك در بيمه كرج پاس كرده‌ايد و انگيزه شما از همكاري با آقاي د. ف چه بود؟

متهم "س. ش" پاسخ داد: بنده هيچ چكي پاس نكردم و به دليل ديني كه به گردن آقاي "د. ف" داشتم با وي همكاي كردم چرا كه زماني كه بنده در تهران از سال 74 تا 79 دانشجو بودم وي از من حمايت مي‌كرد و شهريه دانشگاه من را كه حدود 200 هزار تومان بود پرداخت مي‌كرد اما اين در حالي است كه اين همكاري مربوط به قبل از اين ماجرا بود و بنده اطلاعي نداشتم.

اين خبر ادامه دارد ....

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن