تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819179030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت الگو قرار دادن سيره مقام معظم رهبري در معادلات سياسي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ضرورت الگو قرار دادن سيره مقام معظم رهبري در معادلات سياسي
عضو هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس گفت: در ساختار نظام مقدس جمهوري اسلامي هيچ بستري براي تحركات تخريبي و اوباش مآبانه وجود ندارد و اگر عده‌اي بخواهند در معادلات سياسي جايي داشته باشند بايد با الگو قرار دادن سيره رهبر معظم انقلاب مظهر ادب باشند نه چيز ديگري.
به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام محمد باقري بنابي، نماينده مردم بناب در مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علني امروز (چهارشنبه، 20 آذر) گفت: امروز در شرايطي اين نطق را ايراد مي‌كنم كه ايران اسلامي مقطعي حساس و سرنوشت‌ساز را پشت سر مي‌گذارد.

وي ادامه داد: بايد بپذيريم بعد از انقلاب اسلامي در سال 1357 ملت ايران جغرافياي سياسي دنيا، دست خوش تغييراتي شد كه اثرات آن را امروز در جهان اسلام شاهد هستيم و روحيه آزادي‌خواهي و استكبارستيزي ملت ايران الگويي براي ديگر كشورهاي مسلمان است.

باقري تصريح كرد: اگر امروز مي‌بينيم 6 ابر قدرت دنيا دور يك ميز جمع مي‌شوند و در مورد 5 درصد و يا 20 درصد بودن حق غني‌سازي جمهوري اسلامي ايران چانه‌زني‌ مي‌كنند مطمئنا با اين حركت پيام‌هاي جالبي را به دنيا مخابره مي‌كنند زيرا مردم دنيا شاهد بودند كه در جنگ هشت ساله تحميلي گزينه نظامي غربي‌ها در مقابل اراده فولادين ايرانيان تحقير شد و فرزندان خميني كبير با الگوگيري از قيام عاشورا بار ديگر ثابت كردند كه مي‌توان خون را بر پيشرفته‌ترين بمب‌ها و وسيله‌هاي جنگي پيروز گردانيد.

وي ادامه داد: خطاب به آن‌هايي كه اين روزها در داخل و خارج از كشور در باب ضعف و يا عناد به گزافه گويي افتاده‌اند مي‌گويم گفتگوي غرب با ايران نشانه روشن از استيصال طرف مقابل و نشان از قدرت جمهوري اسلامي و ناكارآمد بودن همه گزينه‌هاي طرف غربي است.

باقري تاكيد كرد: من از همين تريبون خانه ملت حمايت همه جانبه خود را از تيم مذاكره كننده كه متشكل از فرزندان خلف انقلاب اسلامي است اعلام مي‌دارم و به شش كشور مقابل توصيه مي‌كنم از موقعيت اين مذاكرات براي جلب اعتماد از دست رفته ملت ايران استفاده كنند.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس در بيان تشريح فضاي سياسي داخل كشور گفت: به مدد پروردگار و رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري و هوشياري دولت تدبير و اميد شاهد بوديم در چند روز گذشته مراسم گرامي‌داشت 16 ‌آذر يعني روز دانشجو در سراسر كشور بدون هيچ تنشي با شور و حال خاصي برگزار شد و دانشجويان با سلايق و ديدگاه‌هاي گوناگون سياسي كنار يكديگر ضمن اظهارنظرهاي سالم نشاط سياسي را در دانشگاه‌ها به وجود آورد.

وي در بيان تذكر به مسئولان انتظامي كشور بيان كرد: آقايان مسئولان چشمتان را باز كنيد و مراقب باشيد آن دسته فتنه گراني كه در عاشوراي سال 88 دل امام زمان، مقام معظم رهبري و مردم را خون كرده‌اند و دسته ديگري كه در مقاطعي مثل حادثه 22 بهمن قم حرمت بارگاه نوراني كريمه اهل بيت (ع) را زير پا گذاردند و آن اتفاقات تلخ را رقم زدند و دل رهبري معظم را به درد آوردند بار ديگر همچون ملخ‌هاي شوم به وفاق، آرامش و نشاط كشور حمله نكنند.

باقري بنابي ادامه داد: مسئولان محترم دستگاه قضا به مردم گزارش دهند كه تكليف آشوب طلبان حرم حضرت معصومه(س) به كجا رسيد و چه برخوردي با آنان صورت گرفت تا ديگران عبرت بگيرند. در ساختار نظام مقدس جمهوري اسلامي هيچ بستري براي تحركات تخريبي و اوباش مآبانه وجود ندارد و اگر عده‌اي بخواهند در معادلات سياسي جايي داشته باشند بايد با الگو قرار دادن سيره رهبر معظم انقلاب مظهر ادب باشند نه چيز ديگري.

نماينده بناب تصريح كرد: لازم مي‌دانم در صحن علني مجلس فرياد بزنم مسئولان فرهنگي بيدار شويد چشمانتان را باز كنيد در خيابان‌هاي شهرهاي بزرگ و خصوصا پايتخت چه خبر است؟ ايمان داريم كه دختران و زنان ايران اسلامي مظهر عفت و پاكدامني هستند اما نمي‌دانم كه كجاي كار لنگ است كه وضعيت پوشش زنان و دختران جامعه ما به اين‌جا رسيده است.

باقري‌بنابي در پايان خاطر نشان كرد: در سال‌هاي قبل با شروع فصل گرما موضوع ضعيف شدن حجاب دختران در محافل تصميم‌گير كشور مطرح مي‌شد اما متاسفيم كه امروز در سرماي صفر درجه پايتخت هم بايد غصه بخوريم كه برهنگي بعضي زنان در سطح جامعه بيداد مي‌كند يقينا همه ما به سهم خود در پيشگاه امام زمان(عج) و در سطح جامعه مسئوليم.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن