تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802506204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري گلستان:نگاه كلي همه دولت‎ها استراتژي‎هاي مقام معظم رهبري است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست معاونت سياسي امنيتي استانداري گلستان:نگاه كلي همه دولت‎ها استراتژي‎هاي مقام معظم رهبري است
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري گلستان گفت: خط و نگاه كلي همه دولت‎ها، همان نقشه راه ترسيم شده توسط معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و استراتژي و راهبردهاي مقام معظم رهبري است.


به گزارش خبرگزاري فارس در گرگان، علي‎اصغر طهماسبي بعد از ظهر امروز در آيين توديع و معارفه مديران كل سياسي و انتخابات استانداري گلستان اظهار داشت: برگزاري انتخابات قانوني، حضور پرشور و انتخاب اصلح مردم در اين عرصه مهم، مسير و نقشه راه كشور را مشخص و ترسيم مي‎كند.

وي اذعان داشت: در نظام مقدس جمهوري اسلامي تعيين سرنوشت بر عهده خود مردم است و اين مردم هستند كه با انتخاب خود دولت‎ها و مديران كشور را تعيين مي‎كنند.

طهماسبي با بيان اينكه مردم در خرداد ماه 1392 به نداي مقام معظم رهبري لبيك گفته و خالق حماسه سياسي ماندگاري در تاريخ نظام مقدس اسلامي شدند، افزود: خط و نگاه كلي همه دولت‎ها، همان نقشه راه ترسيم شده توسط معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و استراتژي و راهبردهاي مقام معظم رهبري است و اين تاكتيك‎هاي دولت‎هاست كه بر اساس خط مشي، شعارها و معيارهاي آنها متغير و متفاوت است.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري گلستان تصريح كرد: مردم در خرداد 1392 به گفتمان اعتدال و دولت تدبير و اميد رأي دادند و به خواست مردم تغيير و تحولات در ناوگان تشكيلاتي و اداري در سطح كشور و استان‎ها و ساير سطوح در حال انجام است.

وي با تأكيد بر اينكه تغيير مديران و نخبگان در سطوح مختلف دال بر ناديده گرفتن ارزش‎هاي مديران گذشته نيست، خاطرنشان كرد: تمامي مديران در نظام جمهوري اسلامي از گذشته تا امروز ماحصل زحمات نظام مقدس جمهوري اسلامي و از سرمايه‎هاي كشور هستند و قطعا از تجربيات ارزشمند عزيزاني كه سال‎ها در عرصه خدمتگذاري حضور داشته‎اند، استفاده خواهيم كرد.

طهماسبي تشكيل بانك جامع اطلاعاتي را از ضرورت‎هاي هر اداره كل و دستگاهي دانست و بيان داشت: قطعا زحماتي كه در گذشته كشيده مي‎شود اگر در قالب يك بانك جامع اطلاعاتي در اختيار مديران بعدي قرار بگيرد، بهره‎مندي از اين تجربيات و اقدامات به پيشبرد اهداف عالي نظام جمهوري اسلامي كمك شاياني خواهد كرد.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري گلستان خاطرنشان كرد: آيين‎هاي توديع و معارفه همواره وجود داشته و خواهد داشت و چقدر خوب است كه در دوران تصدي هر سمتي بتوانيم با اثرگذاري مثبت و اقدامات مفيد و مؤثر خود، خدمتگزار شايسته و امانتدار اميني باشيم.

وي در پايان از خدمات سيد قاسم حسيني به عنوان مدير كل سابق سياسي و انتخابات استانداري تقدير و براي سرپرست جديد اين اداره كل آرزوي موفقيت در انجام وظيفه كرد.

در اين آيين سيدعلي ميرباقري با حكمي از سوي استاندار گلستان به عنوان سرپرست اداره كل سياسي و انتخابات استانداري معرفي شد.

سرپرست اداره كل امور سياسي و انتخابات استانداري گلستان منصوب شد

طي حكمي از سوي حسن صادقلو استاندار گلستان، سيد علي ميرباقري به عنوان سرپرست اداره‌كل امور سياسي و انتخابات استانداري گلستان منصوب شد.

در متن اين حكم آمده است: با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالي به موجب اين ابلاغ به سمت سرپرست اداره‌كل امور سياسي و انتخابات منصوب مي‌شويد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال در راستاي برنامه هاي دولت تدبير و اميد ، با استفاده از ظرفيت‌هاي لازم در انجام شايسته وظايف محوله، با رعايت قانون‌مداري و اعتدال در جهت دستيابي به اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي موفق و مؤيد باشيد.

سيد علي ميرباقري متولد 1341 داراي 27 سال سابقه فعاليت در عرصه هاي مختلف نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

رياست كميته امداد امام خميني (ره) شهرستان شاهرود، جانشين حراست سازمان تبليغات اسلامي كشور، مدير دفتر بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات استانداري گلستان و قائم مقام سازمان تبليغات اسلامي استان از جمله سوابق مديريتي ميرباقري است.

بيست و يكمين تغيير مديريتي دولت تدبير و اميد در گلستان رقم خورد

گفتني است، از زمان روي كار آمدن دولت تدبير و اميد و فعاليت حسن صادقلو به عنوان هفتمين استاندار گلستان، 21 تغيير مديريتي در سطح استان شامل پنج مديركل استاني و 16 ابلاغ مسئوليت در سطح مجموعه استانداري گلستان انجام گرفته است.

تغيير مديران اطلاعات استان گلستان، تغيير مديركل حفاظت محيط زيست استان گلستان، مديركل آموزش و پرورش استان گلستان و رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان گلستان، انتصاب سيد رمضان حسيني به عنوان مديركل حوزه استاندار، علي مرگدري به سمت سرپرست معاونت برنامه‎ريزي استانداري گلستان، سيد عليرضا ميري به سمت مشاور استاندار در امور عمراني و محمدتقي بسطامي به سمت رابط استاندار در امور جوانان، رضا مروتي به عنوان سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري گلستان از آن جمله بوده است.

همچنين انتصاب علي‎اصغر طهماسبي به عنوان سرپرست معاونت سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري گلستان، سيد ناصر باقري‎رامياني به عنوان سرپرست اداره‌كل بازرسي، مديريت عملكرد و امور حقوقي استانداري گلستان، حميد رضا قاليباف به عنوان مشاور استاندار گلستان و اداره امور دفتر استانداري گلستان در تهران، سيد ابراهيم درازگيسو به عنوان مشاور استاندار گلستان، حجت‎الاسلام محمدمهدي ساورچمني به عنوان سرپرست جديد هسته گزينش استانداري گلستان، قدرت‎الله عابدي به عنوان دفتر برنامه‎ريزي و بودجه استانداري گلستان، يوسف بسنجيده به عنوان سرپرست دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري، محمدحسن منتظري به سمت مشاور استاندار و سرپرست اداره كل حراست استانداري گلستان، حسن غفاري به عنوان سرپرست اداره كل اداري و مالي استانداري گلستان، مهدي علي بيگلي به عنوان سرپرست دفتر فناوري استانداري گلستان و يد علي ميرباقري به عنوان سرپرست اداره كل امور سياسي و انتخابات استانداري گلستان از جمله اين انتصابات طي چند روز گذشته در سطح استان بوده است.

انتهاي پيام/‌2307/ش40

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن