تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805359048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چند خط رك و بي‌پرده براي محمد بنا!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: چند خط رك و بي‌پرده براي محمد بنا!
محمد بنا به كشتي بازگشت؛ اتفاقي كه عامه مردم به خاطرش خوشحال‌اند. جمع شدن بزرگان كشتي فرنگي دور هم اتفاق بي‌سابقه‌اي بود كه سرانجام پس از سال‌ها رخ داد. كمتر كسي فكرش را مي‌كرد روزي حسن بابك، احد پازاج و محمد بنا سوار يك كشتي شده و مشترك‌المنافع شوند اما براي اين پرسش كه "حلقه بزرگان كشتي فرنگي تا چه زماني دوام پيدا مي‌كند؟" جوابي نمي‌توان پيدا كرد.

به گزارش ايسنا،‌ محمد بنا در حفظ اين گروه قدرتمند نقش مهمي دارد. انتظار مي‌رود او از گذشته درس گيرد و با برطرف ساختن اشتباه‌ها با نيرو، نگاه و فكري تازه وارد گود شود.

آقاي بنا! جامعه كشتي از شما انتظار دارد چارچوبي بسازيد و سيستمي را حاكم كنيد كه كشتي ايران سال‌ها ثمره‌اش را ببيند تا اگر روزي هم محمد بنا نبود، كشتي ايران بهره‌ افكار و تصميمات شما را ببرد و آينده‌اش تضمين شود، چون روش‌هاي سليقه‌اي براي هميشه دوام نخواهند داشت و پابرجا نخواهند بود.

توقع اين است گمانه‌زني آنها را كه مي‌گويند "بنا و بابك شش ماه هم كنار يكديگر دوام نمي‌آورند" نقش بر آب كني تا منيت‌ها جاي خود را به پيروزي‌هاي تاريخي بدهند. غلامرضا تختي بزرگ به درستي مي‌گفت: " وقتي قهرمان جهان شدم فهميدم بيشتر بايد خم شوم تا مدال طلا را بر گردنم بياويزند."

آقاي بناي عزيز! از شما انتظار مي‌رود اطراف و اطرافيان خود را بهتر نگاه كنيد و مربيان كاربلد را به حقشان برسانيد نه اين كه در انتخاب دستياران، دوستي‌ها به توانايي‌ها بچربد. آنها كه كشتي را به دقت دنبال مي‌كنند هنوز اين پرسش بي‌پاسخ را در ذهن دارند كه چرا ناصر نوربخش هيچ سهمي از پاداش‌هاي المپيك نداشت و نه تنها به المپيك فرستاده نشد كه در هيچكدام از تجليل‌هاي پس از المپيك هم اسمي از او برده نشد! همان نوربخشي كه سال‌ها چه در رده جوانان و چه در بزرگسالان در برنامه‌ريزي و طراحي تمرين‌ها شما را ياري و پيش از المپيك شبانه‌روز كار كرد و مربي مستقيم آماده‌سازي حميد سوريان بود؛ سورياني كه نخستين طلايي كاروان كشتي فرنگي و صف‌شكن فرنگي‌كاران در بازي‌هاي المپيك لندن بود.

محمد بنا

آقاي بنا! به مربي سازنده‌اي چون نوربخش حق بدهيد كه از دست‌تان ناراحت باشد. به دنبال همين رخدادها بود كه دور از چشم شما كه استعفا داده بوديد، برخي در آستانه جام‌جهاني تهران پاداش‌هاي چندين ميليوني را به جيب زدند كه شايد حقشان هم بود. پرسش اين است كه چرا مربيان زحمتكش ديگر از جمله مربي قهرمان المپيك نبايد نصيبي از آن پاداش‌هاي ميليوني ببرند؟

اكنون بايد كدورت‌ها را بزداييد تا با رعايت عدالت بهترين‌ها را در كادر خود جاي دهيد.

آقاي بنا، از شما انتظار مي‌رود همچون برخي از روزهاي گذشته مرد روزهاي سخت باشيد و در مقابل دشواري‌ها تاب بياوريد. با اوضاع و احوالي كه ورزش ايران به دنبال شرايط اقتصادي كشور و جامعه دارد، شايد خيلي كمبودها باشد، سفري لغو شود و يا غذاي اردو باب ميل نباشد اما بايد دوام آورد و كار كرد. گاهي هم بايد با سيلي صورت را سرخ نگه داشت. جامعه ورزش انتظار دارد كه شاهد قهر و آشتي‌هاي متعدد و تصميم‌هاي احساسي نباشد.

آقاي بناي عزيز، كشتي ايران به مردان بزرگي همچون شما احتياج دارد و از مردان بزرگ هم انتظار مي‌رود در كنار پيروزي‌ها و قهرماني‌ها، اگر باختي هم بود، طاقتش را داشته باشند و تابشان بياورند و در نهايت با كار بيشتر و پيدا كردن اشتباه‌ها زمينه‌ پيروزي‌هاي آينده را فراهم آورند. كشتي به شما احتياج دارد چون در مديريت مسابقه، كوچينگ و اعتماد به نفس بخشيدن به كشتي‌گيران در دنيا كم‌نظير هستيد. كشتي به شما احتياج دارد چون قوت قلب سربازان فرنگي‌كار در كارزارهاي جهاني و المپيك هستيد و مانند كوهي محكم پشت سرشان مي‌ايستيد اما شما هم به كشتي احتياج داريد چون محمد بنا نمي‌تواند دوري از تشك‌هاي زرد و قرمز را تاب بياورد. كشتي را از محمد بنا بگيري ديگر برايش چه مي‌ماند؟ جز اين است كه گويي مادري را از فرزندش جدا كرده باشي؟

پس آقاي بنا! بمان، بساز و با فرزندت جاودانه شو!

انتهاي پيام

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن