تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812975353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باهنر: مجلس ماهانه 300 هزار تومان به نمايندگان پول بلاعوض مي‌دهد / چهاردولي: به كدام حساب نمايندگان واريز مي‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: باهنر: مجلس ماهانه 300 هزار تومان به نمايندگان پول بلاعوض مي‌دهد / چهاردولي: به كدام حساب نمايندگان واريز مي‌شود؟
نايب رئيس قوه مقننه گفت: مجلس ماهانه سيصد هزار تومان پول در اختيار نمايندگان قرار مي‌دهند تا آن ها به اشخاص حقيقي و حقوقي كمك كنند.
به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، محمد رضا باهنر كه در غياب علي لاريجاني رياست بخش پايان جلسه علني امروز چهارشنبه مجلس را بر عهده داشت در پي نطق عليرضا محجوب، كه در آن به گزارش هيئت تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي گفت: مجلس حرفي ندارد.

وي افزود: مجلس شوراي اسلامي متقاضي تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي بوده و آن را تصويب و انجام داده است بنابراين تا آخر تحقيق و تفحص سر موضع خود مي‌ايستند.

همچنين باهنر در اين جلسه گفت: نمايندگان مجلس از تريبون صحن علني براي اين موضوع استفاده نكنند و ما معتقديم هر كسي كه تخلف كرده بايد به تخلفات رسيدگي شود.

باهنر خاطر نشان كرد: مجلس به طور متوسط ماهانه سيصد هزار تومان در اختيار نمايندگان قرار مي‌دهد تا آنها در اختيار مراجعان نيازمند خود قرار بدهند

در ادامه اين جلسه، علي نعمت چاردولي نماينده ملاير، در تذكر آيين نامه‌اي گفت: آقاي باهنر كه مي‌گويند به نمايندگان سيصد هزار تومان پول دادند به كدام حساب ما واريز كرده‌اند؟ چرا بين مردم توقع ايجاد مي‌كنند.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن