تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815510945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدشانس‌ترين نمايندگان مجلس از ديد باهنر


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: بدشانس‌ترين نمايندگان مجلس از ديد باهنر
نائب رئيس دوم مجلس در خصوص استعفاي دسته جمعي نمايندگان برخي از استان‌ها در اعتراض به وضعيت بودجه گفت: استعفا چاره كار نيست و بايد با خرد جمعي و اعتدال مشكلات را از پيش رو برداشت.
نائب رئيس دوم مجلس در خصوص استعفاي دسته جمعي نمايندگان برخي از استان‌ها در اعتراض به وضعيت بودجه گفت: استعفا چاره كار نيست و بايد با خرد جمعي و اعتدال مشكلات را از پيش رو برداشت.

به گزارش فارس، محمدرضا باهنر پيش از ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ با اساتيد حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجويان شهرستان بناب با تأكيد بر اينكه توافق ژنو با رعايت چارچوب‌ها و خطوط قرمز نظام در قبال برداشته شدن تحريم‌ها و اعتمادسازي مورد موافقت هيئت مذاكره كننده قرار گرفت، اظهار كرد: متأسفانه آمريكايي‌ها از توافق صورت گرفته تفسير عجيبي ارائه مي‌كنند كه هيچ فرد آگاهي آن را قبول نمي‌كند و اين گونه رفتارها مؤيدي است بر ريشه‌هاي بي‌اعتمادي كه ملت ايران نسبت به آمريكا و هم پيمانان آنها دارد.

با هيچ كس شوخي نداريم

اين نماينده مجلس افزود: رئيس جمهور و وزير امورخارجه آمريكا بايد رفتارهاي خود را اصلاح كنند، در غير اين صورت در اجراي مفاد توافقنامه ژنو با هيچ كس شوخي نداريم.

سرانه پرداختي به طلاب و دانشجويان

وي سرانه پرداختي به طلاب را در قبال سرانه دانشجويان بسيار ناچيز خواند و گفت: سرانه پرداختي به طلاب قابل مقايسه با سرانه پرداختي به دانشجويان نيست و با وجود اينكه بودجه‌هاي حوزه‌هاي علميه در سال‌هاي اخير تكان زيادي خورده، ولي بايد كمك بيشتري به مراكز ديني كرد.

استعفا چاره كار نيست

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص استعفاي دسته جمعي نمايندگان برخي از استان‌ها در اعتراض به وضعيت بودجه گفت: استعفا چاره كار نيست و بايد با خرد جمعي و اعتدال مشكلات را از پيش رو برداشت.

بدشانس‌ترين نمايندگان مجلس

وي گفت: به اعتقاد بنده نمايندگان مجلس نهم بدشانس‌ترين نمايندگان در طول 9 دوره گذشته مجلس شوراي اسلامي هستند، ولي بايد با مشكلات كنار آمد.

دولت نبايد فضاي سياسي را تند كند

باهنر تصريح كرد: نمايندگان با توجه به دلسوزي‌هايي كه به حوزه‌هاي انتخابيه خود دارند و كارهاي انجام نشده زيادي كه در حوزه‌هاي انتخابيه خود مشاهده مي‌كنند، مجبور مي‌شوند اعتراض كنند.

نايب رئيس دوم مجلس شوراي اسلامي حل مشكلات فرهنگي از قبيل موسيقي و حجاب را در گرو تلاش و كار فرهنگي و در كنار آن كار مديريتي دانست و تأكيد كرد: دولت نبايد فضاي سياسي كشور را تند كند.

خنثي كردن نقشه‌‌هاي شوم دشمنان در تاسوعا و عاشورا

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين با بيان اينكه در سايه تلاش‌هاي نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي ما معضل و مشكل اساسي در مقوله امنيت نداريم، خاطرنشان كرد: تاسوعا و عاشوراي همين امسال دشمنان نقشه‌هاي زيادي براي اجرا داشتند كه بچه‌هاي اطلاعاتي آن چنان بر مسائل امنيتي اشرافيت دارند كه در همان مبداء حركت چتر اطلاعاتي ما بر آنها سايه انداخته است و اين جزو اقرارهاي بسياري از كشورهاي منطقه است.

باهنر تصريح كرد: امنيتي كه توسط نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي در كشور بوجود آمده، كاملاً بي‌نظير است، ولي هيچ‌كس شاكر اين نعمت نيست.
نظر شما:
------------

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن