تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف دولتي هادرباره احيا سازمان مديريت


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: اختلاف دولتي هادرباره احيا سازمان مديريت
طبق پيش بيني ها عملكرد سال جاري در حدود 130 هزار ميليارد تومان خواهد بود كه طبق عملكرد دولت در سال 92، سقف بودجه قدري غيرواقعي و خوش بينانه در نظر گرفته شده است.
اقتصادپرس: عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس لايحه بودجه 1393 را قدري خوش بينانه ارزيابي كرد و گفت: به نظر مي­رسد از 195 هزار ميليارد تومان سقف بودجه عمومي، حدود 30 الي 40 هزار ميليارد تومان محقق نشود.

موسي الرضا ثروتي گفت: طبق پيش بيني­ها عملكرد سال جاري در حدود 130 هزار ميليارد تومان خواهد بود كه طبق عملكرد دولت در سال 92، سقف بودجه قدري غيرواقعي و خوش بينانه در نظر گرفته شده است.

وي در ادامه گفت: به نظر رقم 160 هزار ميليارد تومان براي بودجه امسال منطقي­تر و عملياتي­تر است.

وي با بيان اينكه دولت براي بودجه عمراني حدود 37 هزار ميليارد تومان در نظر گرفته است، خاطر نشان كرد: با توجه به شرايط اقتصادي كشور و طرح هاي عمراني، حدود 50 درصد از كل بودجه عمراني در سال آتي محقق خواهد شد.

ثروتي در ادامه گفتگوي خود به اعتراض برخي از نمايندگان به توزيع بودجه عمراني در استان ها اشاره كرد و افزود: برخي از نمايندگان نسبت به عدم توجه به طرح هاي عمراني استان خود معترض بودند و رسما اعلام كردند كه اگر همين روال تصويب شود، استعفا خواهند داد.

وي همچنين در خصوص درآمدهاي مالياتي نيز گفت: به نظر من حدود 5 الي 10 هزار ميليارد تومان از درامدهاي مالياتي غير واقعي و نشدني است.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينكه طبق قانون برنامه پنجم توسعه سهم وابستگي به نفت بايد هر ساله كاهش يابد، تاكيد كرد: متاسفانه نه تنها در لايحه كاهش نيافته بلكه افزايش نيز داشته است.

وي در ادامه به تصويب كليات سازمان برنامه بودجه اشاره كرد و گفت: دولت برخلاف انچه كه در ابتداي دولت مدعي بود، الان با تاسيس اين سازمان مخالف است.

ثروتي در تبيين دليل اين مسئله خاطر نشان كرد: در حالي كه طرح احياي سازمان مديريت با هماهنگي دولت تنظيم شده است ولي در حال حاضر بين اعضاي دولت به ويژه معاون برنامه ريزي و راهبردي دولت و برخي مديران اختلاف افتاده است و اين افراد رييس جمهور را راضي به مخالفت با تاسيس اين سازمان كرده ­اند.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن