تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820556489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل به امداد هوايي پناهندگان سوري متوسل شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: سازمان ملل به امداد هوايي پناهندگان سوري متوسل شد
سازمان ملل با هدف امدادرساني به پناهندگان سوري جهت مقابله با شرايط سخت در فصل سرما، براي اولين بار به شيوه نقل و انتقال هوايي متوسل شد.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اينترنتي شبكه خبري الجزيره، كميسارياي عالي امور پناهندگان سازمان ملل اعلام كرد فردا (پنج‌شنبه) عمليات امدادرساني هوايي به پناهندگان سوري در مناطق كردنشين سوريه و برخي مناطق ديگر در عراق را كه كردهاي سوريه در آن ساكن هستند آغاز خواهد كرد.

اين اولين باري است كه سازمان ملل به شيوه نقل و انتقال هوايي عمليات امدادرساني را انجام مي‌دهد.

امين عواد، رئيس كميسارياي عالي امور پناهندگان سازمان ملل در اين باره گفت: كميسارياي عالي امور پناهندگان در اين خصوص رايزني‌هايي را با مقامات سوريه و عراق انجام داده و موافقت هر دو كشور را كسب كرده است.

طبق سخنان عواد قرار است عمليات امدادرساني در هفت مرحله انجام شود. مرحله اول اين امدادرساني كه به صورت هوايي انجام مي‌شود از استان "اربيل" در منطقه كردستان عراق تا "قامشلي" و "الحسكه" در شمال و شمال شرق سوريه انجام خواهد شد.

رئيس كميسارياي عالي امور پناهندگان سازمان ملل با بيان اينكه حمل و نقل هوايي هزينه زيادي را براي اين نهاد بين‌المللي در بردارد و ادامه اين روش در مراحل بعدي ممكن نيست اعلام كرد: ابتدا قرار بود كه عمليات امدادرساني از راه زميني صورت گيرد كه به علت درگيري‌ها كه در مناطق مختلف سوريه وجود دارد محبور شديم به شيوه هوايي عمليات امدادرساني را انجام دهيم.

وي اظهار داشت: هدف از انجام عمليات فوق با مشاركت كميسارياي عالي امور پناهندگان سازمان ملل و صندوق حمايت از كودكان سازمان ملل(يونيسف) و سازمان جهاني غذا صورت مي‌گيرد و هدف از كمك به پناهندگان سوري براي ياري آن‌ها در مقابله با شرايط سخت در فصل سرما است.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن