تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802212497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل متحد هشدار داد؛ زمستان سخت 16 ميليون آواره سوري


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: سازمان ملل متحد هشدار داد؛ زمستان سخت 16 ميليون آواره سوري
با شدت گرفتن موج سرما در سوريه، مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل به اين كشور سفر كرده تا با كمك دمشق از وقوع يك فاجعه انساني در سوريه جلوگيري كند. همزمان سازمان ملل متحد از تلاش خود براي كمك به 16 ميليون آواره سوري خبر داد و به تشريح تعداد آوارگان سوري در سال آتي ميلادي پرداخت.
والري آموس، مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل روز شنبه به همراه هياتي از اين سازمان وارد دمشق شد و با مقامات سوريه ديدار كرد.ديدار آموس از سوريه به دليل بحراني شدن وضعيت در برخي مناطق اين كشور به ويژه در شمال سوريه به دليل موج سرماي شديد و بارش‌هاي بي‌سابقه در اين كشور است.
آموس در دمشق گفت: با وزير خارجه سوريه و معاون وي در خصوص اوضاع جاري سخن گفتيم و امكان كمك رساني به آسيب ديدگان و چگونگي اين امداد رساني مورد بحث و بررسي قرار گرفت.وي گفت: ما در لبنان مستقر بوديم و با مشاهده وضعيت كنوني در سوريه به دمشق آمده‌ايم تا درباره هماهنگي‌ها با دولت سوريه جهت امدادرساني به آسيب ديدگان گفت‌وگو كنيم.به گزارش روسيا اليوم،”والري آموس" هماهنگ كننده سازمان ملل متحد در امور امدادرساني در نشست كشورهاي كمك كننده در ژنو اظهار داشت: شمار آوارگان و مهاجران سوري رو به افزايش است و اين مسئله فشارهاي بسياري را به كشورهاي همسايه سوريه وارد مي‌كند و عواقب منطقه اي به همراه دارد.
وي با بيان اين مطلب افزود: بحران انساني ناشي از جنگ سوريه يكي از بزرگترين بحران‌ها در تاريخ معاصر است. والري آموس ضمن درخواست از كشورهاي كمك كننده اعلام كرد كه بيش از 2 ميليون سوري ناگزير به كشورهاي همسايه پناه برده اند.اين مقام سازمان ملل خاطرنشان كرد: ما تلاش مي‌كنيم در سال 2014 به 16 ميليون سوري كمك كنيم. شمار آوارگان سوري خارج از سوريه تا اواخر سال 2014 به حدود 4 ميليون و 100 هزار نفر خواهد رسيد و اين در حالي است كه اين رقم در حال حاضر حدود 2 ميليون و 400 هزار نفر است. از مجموع اين تعداد حدود 660 هزار آواره در اردوگاه‌ها ساكن خواهند بود و 3 ميليون و 44 هزار نفر نيز در منازل ويژه پناه خواهند گرفت.
پيش از اين نخست وزير تركيه ضمن اعلام مجدد حمايت خود از آوارگان سوري، اقدام جدي جامعه جهاني براي پايان دادن به مشكلات مردم سوريه و بحران اين كشور را خواستار شد.به گزارش سوريه نيوز، رجب طيب اردوغان، نخست وزير تركيه در سخناني در شهر”آنتاليا" بر لزوم اتخاذ اقداماتي از سوي جامعه جهاني براي پايان دادن به مشكلات آوارگان سوري به ويژه در شرايط جوي كنوني و اعلام موضع نسبت به بحران اين كشور، تاكيد كرد.وي با بيان اينكه كودكان سوري از سرماي كشنده جان خود را از دست مي‌دهند، از تمامي مردم جهان خواست تا براي پايان دادن به چنين مشكلات اقدامي فوري اتخاذ كنند.اردوغان در ادامه افزود: چگونه مردم جهان مي‌توانند در آسايش و رفاه زندگي كنند حال آنكه آوارگان سوري حتي نمي‌توانند از خودشان در برابر سرما محافظت كنند. با اين حال مردم سوريه چگونه مي‌توانند از خودشان در برابر كشتار و گلوله‌ها محافظت كنند.تركيه از كشورهاي حامي مخالفان دولت سوريه محسوب مي‌شود و ميزبان حدود 600 هزار تن از آوارگان سوري است كه 200 هزار تن از آنان در 10 اردوگاه در مرزهاي دو كشور ساكن هستند.

ارسال نظر

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن