تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل تامين اجتماعي هرمزگان خبر دادافزايش 3 درصدي بيمه‌شدگان اصلي تامين اجتماعي هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل تامين اجتماعي هرمزگان خبر دادافزايش 3 درصدي بيمه‌شدگان اصلي تامين اجتماعي هرمزگان
مديركل تامين اجتماعي هرمزگان با اشاره به افزايش سه درصدي بيمه‌شدگان اصلي در نيمه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: تا پايان مهرماه 92، بيش از 268 هزار نفر به عنوان بيمه‌شده اصلي زير چتر حمايتي اين سازمان قرار گرفته‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، سيد فاضل حيدري بلوكي صبح امروز در نشستي خبري با اشاره به آخرين آمار و اطلاعات به دست آمده طي سال جاري، جمعيت تحت پوشش تامين اجتماعي در استان هرمزگان را در مجموع افزون بر 780 هزار نفر عنوان كرد كه نسبت به جمعيت كل استان 49.4 درصد را شامل مي‌شود.

وي ادامه داد: از اين تعداد، 268 هزار نفر بيمه شده اصلي، 463 هزار نفر بيمه شده تبعي، حدود 26 هزار نفر مستمري‌بگير اصلي و 228 هزار نفر مستمري‌بگير تبعي هستند.

حيدري انواع تعهدات كوتاه مدت اين سازمان بيمه‌گر را شامل غرامت ايام بيماري، بارداري، هزينه سفر و اقامت بيمار و همراه، پروتز و اوروتز، بيمه بيكاري، كمك هزينه ازدواج و همچنين كفن و دفن دانست و گفت: طي نيمه نخست سال جاري، 7 هزار و 747 پرونده به ارزش ريالي 45 ميليارد ريال در اين رابطه تشكيل و در قالب اين تعهدات به متقاضيان پرداخت شد.

اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود از پرداخت بيش از يك‌‌هزار ميليارد ريال به بيمه‌شدگان و مستمري‌بگيران اين استان طي نيمه نخست سال‌جاري خبر داد و خاطرنشان كرد: براساس آمار به دست آمده، ماهيانه حدود 150 ميليارد ريال و روزانه نيز بيش از 5 ميليارد ريال به مستمري‌بگيران و بيمه‌شدگان تامين اجتماعي در قالب تعهدات بلندمدت پرداخت شده است.

حيدري ضمن اشاره به افزايش سه درصدي بيمه‌شدگان اصلي در نيمه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار كرد: تا پايان مهرماه 92، بيش از 268 هزار نفر به عنوان بيمه‌شده اصلي زير چتر حمايتي بيمه تامين اجتماعي قرار گرفته‌اند.

وي رقم هدف‌گذاري شده براي سال 92 را رشد پنج درصدي بيمه شدگان اصلي عنوان و پيش‌بيني كرد كه طي ماه‌هاي پاياني سال، دو درصد باقيمانده نيز محقق شود.

مديركل تامين اجتماعي هرمزگان همچنين از كاهش حوادث ناشي از كار در استان خبر داد و تعداد حوادث به وقوع پيوسته از ابتداي سال جاري تا مهرماه را 123 مورد عنوان كرد.

حيدري در پايان گفت: با مقايسه اين رقم نسبت به آمار مهرماه سال گذشته به كاهش 16 درصدي حوادث ناشي از كار پي خواهيم برد كه اين روند نزولي ناشي از نظارت بازرسين كار بر ايمن‌سازي و استاندارد نمودن كارگاه‌ها بوده است.

انتهاي پيام/88001/ط30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن