تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818781109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل تأمين اجتماعي هرمزگان:كارفرمايان از پرداخت حق بيمه پروانه‌هاي ساختماني معاف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل تأمين اجتماعي هرمزگان:كارفرمايان از پرداخت حق بيمه پروانه‌هاي ساختماني معاف شدند
مدير كل تأمين اجتماعي هرمزگان گفت: كارفرمايان از پرداخت حق بيمه پروانه‌هاي ساختماني معاف شدند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس،‌ سيد فاضل حيدري بلوكي بعد از ظهر امروز طي نشستي با بيان اينكه حق بيمه پروانه ساختماني حذف شده است، اظهار داشت: پرداخت حق بيمه و ارائه اسناد در زمان صدور پروانه ساختماني موضوع قانون بيمه‌هاي اجتماعي كارگران ساختماني در شهر‌ها و روستا‌هاي كشور متوقف شده است.

وي ادامه داد: براين اساس تا پايان اسفند ‌ماه 92 پرداخت حق بيمه سهم كارفرمايي موضوع ماده 5 قانون بيمه‌هاي اجتماعي كارگران ساختماني مصوب 10 آذر ‌ماه سال 87 متوقف مي‌شود و شعب تأمين اجتماعي مجاز به دريافت حق بيمه سهم كارفرمايي ساختماني بر اساس متراژ و ارائه گواهي نخواهند بود.

مديركل سازمان تأمين اجتماعي استان هرمزگان خاطرنشان كرد: در پي حذف حق بيمه پروانه ساختماني، سازمان امور مالياتي كشور مكلف شده است مبلغ مورد نظر را از منابع درآمدي بر ارزش افزوده نزد سازمان دهياري‌ها و شهرداري‌هاي كشور به تامين اجتماعي پرداخت نمايد و اجراي اين قانون در آينده نزديك تاثير بسيار خوبي بر قيمت مسكن و رضايتمندي مردم خواهد داشت.

حيدري بلوكي بيان داشت: تاكنون بالغ بر شش هزار و 500 كارگر ساختماني كه كارت مهارت دريافت كرده‌اند در استان هرمزگان با پرداخت حداقل حق بيمه تحت پوشش قرار گرفته‌اند و مي‌توانند از تمامي خدمات و تعهدات تامين اجتماعي طبق شرائط استفاده نمايند.

وي در پايان متذكر شد: كارفرمايان براي كسب اطلاعات بيشتر در اين رابطه و رفع ابهام مي‌توانند به شعب تامين اجتماعي در سطح استان مراجعه كنند.

انتهاي پيام/88001/ذ20

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن