تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي كردستان خبرداد: پوشش صد درصدي بيمه تكميلي كاركنان ايثارگر


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي كردستان خبرداد: پوشش صد درصدي بيمه تكميلي كاركنان ايثارگر
در راستاي بهبود وضعيت درماني و رفاهي كاركنان ايثارگر و همچنين ارتقاء جايگاه اداري آنان، از هيچ كوششي نبايد فرو گذار كرد. مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي كردستان خبرداد: پوشش صد درصدي بيمه تكميلي كاركنان ايثارگر


ايلنا: مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي كردستان، بر برقراري بيمه صد درصد تكميلي ايثارگران اداره كل، طبق ضوابط و مقررات بيمه درماني ايثارگران خبر داد و گفت:در راستاي بهبود وضعيت درماني و رفاهي كاركنان ايثارگر و همچنين ارتقاء جايگاه اداري آنان، از هيچ كوششي نبايد فرو گذار كرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا در سنندج، مصطفي باغبانيان در نشست اعضاي شوراي مديران اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي كردستان، با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب مبني بر لزوم تكريم ايثارگران، بر حفظ حرمت و تكريم ايثارگران به عنوان اولويت نخست اين تشكيلات در دولت تدبير و اميد تاكيد كرد.

وي، بهره گيري از توان و تجارب ايثارگران در تصميم گيري‌هاي اداري را مهم ارزيابي كرد و افزود:حاكميت و دولت نگاه ويژه‌اي به قشر ايثارگر و تكريم آنان در جامعه دارند.

باغبانيان در پايان خاطرنشان كرد: تشكيل شوراي هماهنگي نمايندگان ايثارگر ادارات تابعه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در كردستان و همچنين شوراي حراست‌هاي اين ادارات، بستر مناسبي را براي ترويج بيش از پيش ارزش‌ها و باورهاي ديني و ايثارگري در خدمت رساني به مردم فراهم مي‌نمايد.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن