تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819544095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس جمهور:اميدواريم با تسريع در بررسي بودجه، اين قانون در بهمن به دولت تحويل شودخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: رئيس جمهور:اميدواريم با تسريع در بررسي بودجه، اين قانون در بهمن به دولت تحويل شودخبرگزاري موج -
شرايط سياسي كشور پس از انتخابات، حيات مجددي پيدا كرده است


۱۹ آذر ۱۳۹۲ (۲۱:۲۰ب.ظ)

رئيس جمهور:

اميدواريم با تسريع در بررسي بودجه، اين قانون در بهمن به دولت تحويل شود
خبرگزاري موج - رييس جمهور پس از پايان اولين جلسه روساي قوا در دولت يازدهم، در گفتگوي كوتاهي با خبرنگاران، با مثبت ارزيابي كردن گفتگوها اظهار داشت: قانون اساسي در عين حال كه بر تفكيك قوا تصريح دارد، بر تعامل و توافق در مسائل مختلف ميان سه قوه نيز تأكيد كرده است.

به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني با اشاره به اهميت مسائل اقتصادي و اجتماعي در كشور گفت: بحث‌ها پيرامون مشكلات كشور، مسائل اقتصادي و آسيب‌هاي اجتماعي بود و اينكه سه قوه چگونه مي‌توانند يكديگر را براي حل مسائل كشور ياري و كمك كنند.
رئيس جمهور با بيان اينكه براي حل مشكلات كشور، سه قوه مجريه، مقننه و قضائيه بايد در كنار يكديگر باشند گفت: هدف نهايي از اين جلسه اين بود كه بتوانيم مسائل كشور را راحت‌تر و سريعتر حل و فصل كنيم تا رضايت مردم عزيز ما بهتر تأمين شود.
دكتر روحاني با اشاره به اينكه دولت در زمان مقرر، بودجه سال ۱۳۹۳ را تقديم مجلس شوراي اسلامي كرده و بررسي‌ها توسط نمايندگان و كميسيون‌هاي مختلف آغاز شده است، افزود: ان‌شاالله با سرعت بخشيدن به بررسي بودجه در صحن علني مجلس شوراي اسلامي، بتوانيم در چارچوب مقررات، در اواسط بهمن ماه، بودجه را تحويل بگيريم تا آيين نامه‌هاي اجرايي آن را هم تدوين كرده و قانون بودجه از آغاز سال ۹۳ اجرايي شود.

دكتر علي لاريجاني:
شرايط سياسي كشور پس از انتخابات، حيات مجددي پيدا كرده است
رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز پس از اين نشست به خبرنگاران گفت: برداشت من اينست كه امروز شرايط سياسي كشور پس از انتخابات، حيات مجددي پيدا كرده و احتياج به همگرايي و همكاري صميمانه‌تر قواي مختلف است تا با هم بتوانند مشكلات اقتصادي و مسائل بين‌المللي را حل كنند.
دكتر لاريجاني با قدرداني از روش كار آقاي دكتر روحاني و دولت ايشان به دليل تمركز روي مسائل اقتصادي كه در لايحه بودجه هم منعكس شده است، گفت: تلاش ما اين است كه بودجه سال آينده در موعد مقرر و به موقع به تصويب برسد.

آيت الله آملي لاريجاني:
همه قوا براي بهبود تأمين امنيت اجتماعي بايد دست به دست هم دهند
آيت الله آملي لاريجاني، رئيس قوه قضائيه نيز مباحث مطرح شده درباره امنيت اجتماعي در اين جلسه را مهم ارزيابي كرده و گفت: روساي قوا در اين جلسه به اين مسئله توجه ويژه كرده و بنا شد با تعامل قوا همه عوامل دست‌اندركار، خصوصاً قوه قضاييه، نيروي انتظامي و وزارت اطلاعات و همه وزارتخانه‌هاي مربوط ديگر براي بهبود تأمين امنيت اجتماعي تلاش كنند كه مردم عزيز ما از اين جهت نگراني نداشته و نگراني‌ها كم شود.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن