تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801770718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جلسه روز گذشته هيئت دولترئيس جمهور وزير راه و شهرسازي رامسئول بررسي طرح انتقال پايتخت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: در جلسه روز گذشته هيئت دولترئيس جمهور وزير راه و شهرسازي رامسئول بررسي طرح انتقال پايتخت كرد
نظرات وزير كشور در مورد انتقال پايتخت، تعيين استاندار خراسان رضوي، گلايه دولتي ها از اخبار كذب رسانه ها و وضعيت مرزها و توضيح وزير ارتباطات در خصوص فيلتر شدن وي چت از جمله بحث هاي سياسي بود كه در نشست خبري سخنگوي دولت در حاشيه جلسه هيات دولت مطرح شد.

نظر مثبت روحاني به طرح انتقال پايتخت

به گزارش خراسان در ابتداي اين كنفرانس خبري ، عبدالرضا رحماني فضلي وزير كشور در مورد طرح انتقال پايتخت از تهران ، كه كلياتش ، روز سه شنبه در مجلس به تصويب رسيد اظهارداشت : آقاي روحاني نسبت به اصل اين موضوع نظر مثبتي دارد و دولت در اين باره همكاري هاي جدي با مجلس خواهد داشت تا جمع بندي هاي لازم انجام شود و بتوانيم به راه حل هاي مناسب برسيم. وي با بيان اين كه برآوردهاي مالي اين موضوع نيز در حال مطالعه و بررسي است، افزود: قرار شد آخوندي وزير راه و شهرسازي متولي اين موضوع باشد.

طرح انتقال پايتخت سياسي و اداري از تهران سرانجام پس از چند ماه بحث در كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس با قرارگرفتن در اولويت دستور ؛ درجلسه علني روز سه شنبه به صحن مجلس راه يافت و كليات آن با وجود اخطارهاي چند نماينده درخصوص مغايرت آن با اصل 75 قانون اساسي و مخالفت معاون پارلماني رييس جمهور به تصويب رسيد.

مذاكره با نمايندگان مجلس براي انتخاب استاندار خراسان رضوي

در ادامه اين نشست خبري وزير كشور همچنين درباره انتخاب استاندار استان خراسان رضوي گفت: خراسان رضوي آخرين استاني است كه بايد براي آن تصميم بگيريم و در شرايط مختلف، اسامي متفاوتي مطرح شده كه به هر ترتيب ظرف يكي دو هفته آينده استاندار اين استان نيز تعيين خواهد شد. وي افزود : يكي از گزينه هاي اصلي ما استاندار فعلي بود اما نگاه متفاوتي به خصوص درميان نمايندگان مجلس ايجاد شده كه ما در حال مذاكره با آنها هستيم.

ايجاد مديريت يكپارچه مرز در سال 93

وزير كشور در ادامه در پاسخ به اين سوال كه در بحث انسداد مرزها چه اولويت هايي را مدنظر قرار خواهيد داد و آيا بودجه مناسب براي اين موضوع در نظر گرفته شده است، گفت: براي مديريت و كنترل مرز كه به انسداد مرزها معروف شده اعتباري معادل سال 92 در نظر گرفته شده و ما اميدواريم بتوانيم اقدامات لازم در بحث حفره ها و حلقه هاي مفقوده در مرزها را به پايان برسانيم. رحماني فضلي در ادامه از در نظر گرفتن رديف هاي جديد بودجه اي در مرزها خبر داد و اظهار كرد: قرار شد در بحث بازارچه هاي مرزي درآمدها در همان محل هزينه شود، ضمن اينكه رديف جديدي هم براي توسعه منطقه غرب و شرق مرزي در نظر گرفته شده و رديف جديد ديگر، در نظر گرفتن 20 ميليارد تومان براي ما به التفاوت سود تسهيلات در مناطق مرزي است. وي همچنين گفت: كارگروه ويژه مرز نيز طبق مصوبه شوراي عالي امنيت ملي مورد توجه قرار گرفته و ما براي سال آينده مديريت يكپارچه مرزي را مدنظر قرار داديم و در همين راستا تمامي دستگاه ها در اين مسير بايد مصوبات خود را با توجه به مصوبات اين كارگروه هماهنگ و هزينه كنند.

نشست احزاب سياسي با وزير كشور در هفته آينده

وزير كشور همچنين درباره بحث دعوتش از احزاب و گروه هاي سياسي در يك نشست، تصريح كرد: براي هفته بعد اين نشست برگزار مي شود و من مي خواهم كليد تعامل و همكاري با احزاب را بزنم و بحث قانونمند كردن و مسئوليت پذيري احزاب و گروه هاي سياسي را مورد توجه قرار دهم. وي ادامه داد: اينكه گفته مي شود احزاب شاخص به نشست وزير كشور با احزاب دعوت نشده اند، درست نيست. ما بين 50-48 حزب را به اين نشست دعوت كرده ايم كه اصلاح طلبان هم در آن حضور دارند.

معاون امنيتي وزير كشور مسئول بررسي قتل شهروند كُرد

وزير كشور همچنين درباره كشته شدن شهروندان كُرد كه در اين باره يكي از نمايندگان كرد مجلس نيز تذكري داده بود، اضافه كرد: در مناطق مرزي ترددهاي مختلفي انجام مي شود و نيروي انتظامي با برخي درگير مي شود. در مورد خاصي كه آن نماينده محترم فرمودند من معاون امنيتي خود را مامور كردم كه با مسئولان استان مربوط جلساتي گذاشتند تا اين موضوع بررسي شود و اگر در اين باره حقي از كسي ضايع شده باشد احقاق خواهد شد.

بارمالي دولت در انتقال پايتخت

در ادامه اين نشست خبري سخنگوي دولت نيز در خصوص علت مخالفت دولت با طرح انتقال پايتخت از تهران، داشتن بار مالي را دليل اصلي دانست و افزود : مجلس نمي تواند براساس قانون اساسي طرحي را تصويب كند كه بار مالي ايجاد مي كند.

وزير بهداشت پيگير مشكلات دانش آموزان شين آباد است

نوبخت درباره نحوه پيگيري روند درمان دانش آموزان شين آباد گفت: من دستور دادم مبالغ مورد نياز از محلي كه در اختيار است براي معالجه اين عزيزان استفاده شود. هم اكنون اين عزيزان در تهران هستند و وزير محترم بهداشت پيگيري هاي لازم را انجام مي دهند. هر عاملي كه در جهت بازگرداندن سلامت و بهبودي كامل اين عزيزان وجود داشته باشد انجام مي دهيم و دولت به هيچ وجه در اين باره كوتاهي نخواهد كرد و همه منابع را براي اين عزيزان تامين مي كنيم.

ناراحتي رييس جمهور از اخبار دروغ منسوب به وي

سخنگوي دولت در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر نحوه اطلاع رساني دولت و نشر برخي اخبار نادرست نسبت به روحاني و دولت گفت: دولت در هفته دو جلسه تشكيل مي دهد وهفته اي يك بار ما در اين باره اطلاع رساني هاي لازم را انجام مي دهيم كه به نظر بنده متفاوت با گذشته است. وي با بيان اينكه برخي مسائل به دروغ به دولت و يا مسئولين دولتي نسبت داده مي شود اظهار داشت: گفته شد آقاي روحاني مقاله اي را به يكي از رسانه هاي خارجي داده بودند كه حقيقتا موضوع كذبي بود، البته ما اين اخبار دروغ را محصول اتاق فكري نمي دانيم اما انتظار داريم خبري كه درباره دولت است از خود دولت، سخنگو يا روابط عمومي پرسيده شود و به صرف اين كه خبري شنيده شد روي سايت ها عجولانه منتشر نشود البته بناي ما اين نيست كه به همه خبرهاي دروغ واكنش نشان دهيم . سخنگوي دولت در همين زمينه از ناراحتي رئيس جمهور از دروغ پراكني ها و انتساب برخي اخبار نادرست به دولت خبر داد.

وزير ارتباطات: مخالف فيلتر شدن وي چت بوديم

واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات نيز در مورد فيلتر شدن شبكه اجتماعي وي چت با بيان اينكه اين شبكه چيني 400ميليون عضو در دنيا دارد كه حدود 4 ميليون از آنها در ايران هستند اظهارداشت : فرق اين شبكه با ديگران وجود بخشي به نام people near by است و آن دليلي كه كميته تعيين مصاديق مجرمانه ، وي چت را فيلتر كرد ورود به حوزه حريم خصوصي افراد با استفاده از همين قابليت بود . وي تصريح كرد : ما هيچ ارتباطي با اين فيلترينگ نداريم چراكه تنها يك عضو از اين كميته بوده و حتي قبل از جلسه هم كه معاون من در آن حضور داشت ، خبري از محتواي آن نداشتيم و بعد از تصميم گيري كه متاسفانه در يك جلسه هم انجام شد ، ما بررسي كرديم و به آنها گفتيم همين بخش مشكل دار نباشد و بقيه شبكه مورد استفاده قرار گيرد. وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات راه حل اين مسائل را چنين اقداماتي ندانست و گفت: مي توان از راه هاي فرهنگي از يك سو و توسعه تكنولوژيك از سوي ديگر چنين مسائلي را حل و فصل كرد.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن